Putevi u Srbiji
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Putevi u Srbiji
Nalazim se u Cacku, ljudi, ibarska je u stanju raspadanja, trebalo bi preusmeriti saobracaj preko Topole. Nikada ono nisam video. Detaljnije kada se vratim. Neko ce da pogine.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30191
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Putevi u Srbiji
Nažalost Ogi, ljudi ginu gotovo svaki dan. Ne toliko zbog loših puteva koliko zbog nekih drugih okolnosti. Tako da to ne bi direktno vezivao. Uostalom, uvek nas savetuju da vožnju prilagodimo uslovima na putu.
Što se puteva u Srbiji tiče, evo jedne vesti od pre par meseci, baš na tu temu.
Drama pred zimsku sezonu
1.500 km puteva u Srbiji nema ko da održava
10. 10. 2011 Hitno: Direktor „Puteva Srbije" Zoran Drobnjak upozorava da PZP „Beograd" i „Bačkaput" iz „Nibens grupe" nemaju mehanizaciju da održavaju deonice koje su im poverene. Danas hitan sastanak.
800 km puta na Ibarskoj, deonicu Rudnik-Topola-Mladenovac, BG - Ub i Ćelije - Nepričava održava PZP „Beograd". 700 km magistrale oko Novog Sada i autoput od Pazove do Novog Sada održava preduzeće „Bačkaput"
Preduzeće za puteve „Beograd" i „Bačkaput", koji pripadaju „Nibens grupi", neće imati dovoljno osposobljene mehanizacije da ove godine održavaju oko 1.500 kilometara puteva. Vozačima u Srbiji zbog toga preti da cele zime voze po rupama i džombama koje neće imati ko da zakrpi.
Iako je prvi sneg ove godine na planinama već pao, još se ne zna ko će čistiti i održavati puteve. Da će ove godine biti dramatično potvrdio je i direktor „Puteva Srbije" Zoran Drobnjak, koji za Press kaže da se za danas planira hitan sastanak sa ostalim članicama „Nibensa". Drobnjak je rekao da će se videti mogućnosti PZP „Beograd" i „Bačkaputa", nakon čega će biti odlučeno da li će njihovi poslovi biti prepušteni drugim kompanijama.
Gume i registracija
- Kada vidimo njihove mogućnosti, biće odlučeno da li će ti poslovi biti prepušteni drugim kompanijama. Mi ćemo probati da ih uključimo u održavanje u meri u kojoj oni budu mogli, ali nećemo dozvoliti da nespremni dočekamo sezonu. Mi imamo ugovore sa firmama koje ne pripadaju „Nibensu", pa je moguće da ćemo neke deonice prepustiti njima - rekao je Drobnjak.
Kako nam je objasnio, moguće je da se napravi dogovor po kojem bi firma kojoj bude ustupljeno održavanje neke deonice bila obavezna da preuzme deo mehanizacije PZP „Beograd" i „Bačkaputa".
I u PZP „Beograd" su svesni da ne mogu da održavaju sve puteve, pa trenutno rade procenu koliko mogu da održavaju. Nakon toga će sve zavisiti od odluke „Puteva Srbije", sa kojim imaju sklopljen ugovor o održavanju drumova. Predsednik sindikata PZP „Beograd" Milan Jovanović kaže da će mnogo toga zavisiti od današnjeg dogovora, a sindikalci su zatražili razgovor sa Vladom Srbije o rešavanju problema i zapretili štrajkom 18. oktobra.
- Mi smo već poslali dopis Vladi Srbije i zatražili da nas neko primi. Ukoliko se to ne desi, započećemo štrajk 18. oktobra - kaže Jovanović.
On navodi da je situacija u PZP „Beograd" ozbiljna i da veći deo opreme ne mogu da koriste.
- Mehanizacija je ispravna, ali nemamo novca za registraciju kamiona i potrebno nam je nešto guma. Od 140 kamiona, koliko imamo, više od 80 su zbog toga pod znakom pitanja - kaže on.
Ni u „Bačkaputu" situacija nije mnogo bolja, a Jovanović napominje da tamo nisu primili ni aprilsku platu.
Neće tuđe mašine
Jedna od najvećih firmi za održavanje u Srbiji" su „Putevi Užice", čiji direktor Milan Bojović kaže da bi oni mogli da preuzmu deo „Nibensovog" posla, ali ne i mehanizacije.
- Imamo dovoljno mehanizacije, a nabavili smo i rezervnu. Nije realno da radimo sa njihovom opremom jer je pitanje u kakvom je ona stanju, pošto se ne održava već nekoliko meseci - kaže Bojović.
Izvor: Press
Što se puteva u Srbiji tiče, evo jedne vesti od pre par meseci, baš na tu temu.
Drama pred zimsku sezonu
1.500 km puteva u Srbiji nema ko da održava
10. 10. 2011 Hitno: Direktor „Puteva Srbije" Zoran Drobnjak upozorava da PZP „Beograd" i „Bačkaput" iz „Nibens grupe" nemaju mehanizaciju da održavaju deonice koje su im poverene. Danas hitan sastanak.
800 km puta na Ibarskoj, deonicu Rudnik-Topola-Mladenovac, BG - Ub i Ćelije - Nepričava održava PZP „Beograd". 700 km magistrale oko Novog Sada i autoput od Pazove do Novog Sada održava preduzeće „Bačkaput"
Preduzeće za puteve „Beograd" i „Bačkaput", koji pripadaju „Nibens grupi", neće imati dovoljno osposobljene mehanizacije da ove godine održavaju oko 1.500 kilometara puteva. Vozačima u Srbiji zbog toga preti da cele zime voze po rupama i džombama koje neće imati ko da zakrpi.
Iako je prvi sneg ove godine na planinama već pao, još se ne zna ko će čistiti i održavati puteve. Da će ove godine biti dramatično potvrdio je i direktor „Puteva Srbije" Zoran Drobnjak, koji za Press kaže da se za danas planira hitan sastanak sa ostalim članicama „Nibensa". Drobnjak je rekao da će se videti mogućnosti PZP „Beograd" i „Bačkaputa", nakon čega će biti odlučeno da li će njihovi poslovi biti prepušteni drugim kompanijama.
Gume i registracija
- Kada vidimo njihove mogućnosti, biće odlučeno da li će ti poslovi biti prepušteni drugim kompanijama. Mi ćemo probati da ih uključimo u održavanje u meri u kojoj oni budu mogli, ali nećemo dozvoliti da nespremni dočekamo sezonu. Mi imamo ugovore sa firmama koje ne pripadaju „Nibensu", pa je moguće da ćemo neke deonice prepustiti njima - rekao je Drobnjak.
Kako nam je objasnio, moguće je da se napravi dogovor po kojem bi firma kojoj bude ustupljeno održavanje neke deonice bila obavezna da preuzme deo mehanizacije PZP „Beograd" i „Bačkaputa".
I u PZP „Beograd" su svesni da ne mogu da održavaju sve puteve, pa trenutno rade procenu koliko mogu da održavaju. Nakon toga će sve zavisiti od odluke „Puteva Srbije", sa kojim imaju sklopljen ugovor o održavanju drumova. Predsednik sindikata PZP „Beograd" Milan Jovanović kaže da će mnogo toga zavisiti od današnjeg dogovora, a sindikalci su zatražili razgovor sa Vladom Srbije o rešavanju problema i zapretili štrajkom 18. oktobra.
- Mi smo već poslali dopis Vladi Srbije i zatražili da nas neko primi. Ukoliko se to ne desi, započećemo štrajk 18. oktobra - kaže Jovanović.
On navodi da je situacija u PZP „Beograd" ozbiljna i da veći deo opreme ne mogu da koriste.
- Mehanizacija je ispravna, ali nemamo novca za registraciju kamiona i potrebno nam je nešto guma. Od 140 kamiona, koliko imamo, više od 80 su zbog toga pod znakom pitanja - kaže on.
Ni u „Bačkaputu" situacija nije mnogo bolja, a Jovanović napominje da tamo nisu primili ni aprilsku platu.
Neće tuđe mašine
Jedna od najvećih firmi za održavanje u Srbiji" su „Putevi Užice", čiji direktor Milan Bojović kaže da bi oni mogli da preuzmu deo „Nibensovog" posla, ali ne i mehanizacije.
- Imamo dovoljno mehanizacije, a nabavili smo i rezervnu. Nije realno da radimo sa njihovom opremom jer je pitanje u kakvom je ona stanju, pošto se ne održava već nekoliko meseci - kaže Bojović.
- fakti
„Nibens grupa" je najveća domaća kompanija u sektoru putarstva, koju čine više od 10 putarskih i građevinskih firmi, a zapošljava oko 5.200 ljudi
„Nibensove" firme se bave održavanjem oko 40 odsto ukupne putne mreže u Srbiji
Vlasnik „Nibens grupe" Milo Đurašković uhapšen je u maju zbog sumnje da je izvukao 32 miliona evra iz Fabrike maziva u Kruševcu, koju je kupio u privatizaciji
Radnici su već nekoliko puta štrajkovali po Srbiji, pa čak i ispred Vlade Srbije u Beogradu, ali im problemi nisu rešeni
Izvor: Press
Posetite www.garaza.rs !
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Putevi u Srbiji
U decembru sam prošao Ibarskom Zlatibor-Beograd i baš sam bio prijatno iznenađen stanjem puta i signalizacije.
Re: Putevi u Srbiji
Ja sam 9. januara prosao Ibarskom magistralom na potezu Cacak-Beograd i nisam primetio nista toliko panicno. Bas me interesuje detaljni izvestaj: da li se odnosi na trenutno stanje Ibarske u zimskim uslovima sa sneznim padavinama ili je nesto drugo po sredi. :?
Sto se tice samog asfalta i udarnih rupa a i horizontalne i vertikalne signalizacije, Ibarska se dobro odrzava po tom pitanju. Od 2007., od kada vozim istom, nisam imao zamerki po tom pitanju. Mozda jedino deo kroz sam Stepojevac zbog nesto krupnije granulacije agregata koji je koriscen u asfaltu.
A zad zimski uslovi i ciscenje...
Ako je to u pitanju, znam da je na samom Rudniku primarniji prevoj na Ibarskoj nego uspon iz pravca Arandjelovca/Mladenovca. Mada i taj primarni deo ume biti kritican. To bar citamo svake godine po stampi kad sneg obeli.
Sto se tice samog asfalta i udarnih rupa a i horizontalne i vertikalne signalizacije, Ibarska se dobro odrzava po tom pitanju. Od 2007., od kada vozim istom, nisam imao zamerki po tom pitanju. Mozda jedino deo kroz sam Stepojevac zbog nesto krupnije granulacije agregata koji je koriscen u asfaltu.
A zad zimski uslovi i ciscenje...
Ako je to u pitanju, znam da je na samom Rudniku primarniji prevoj na Ibarskoj nego uspon iz pravca Arandjelovca/Mladenovca. Mada i taj primarni deo ume biti kritican. To bar citamo svake godine po stampi kad sneg obeli.
Re: Putevi u Srbiji
i ja sam prosao tuda u oktobru, novembru i decembru, ali s obzirom koliko se rupa pojavilo i prosirilo samo u poslednjih dve nedelje otkako imamo hladno vreme, ne bi me cudilo da su sad tamo negde rupetine kojih ni u decembru nije bilo ni u najavi...
Re: Putevi u Srbiji
Idem jednom nedeljno do Užica, iamatu i tamo nekih deonica koje nisu sjajne ali uopšte nije alarmantno
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Putevi u Srbiji
Put od Valjeva do Beograda je sasvim ok, prošao sam pre 15ak dana njime, kao i uvek, sve je standardno... Sama Ibarska je dobra, lošiji je deo od Lajkovca do ulaza u Valjevo, jer ima puno mesta gde je asfalt dosta loš, plus koliko sam primetio vertikalna signalizacija je očajna.
Ubedljivo najgori putevi su u samom gradu, mnogo je propao asfalt i pojedine ulice su u katastrofalnom stanju.
Mislim da bi SSlobodan mogao da potvrdi i da se složi samnom...
Ubedljivo najgori putevi su u samom gradu, mnogo je propao asfalt i pojedine ulice su u katastrofalnom stanju.
Mislim da bi SSlobodan mogao da potvrdi i da se složi samnom...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Putevi u Srbiji
Kada sam prosle nedelje isao Ibarskom najlosiji deo je bio sam pocetak od Beograda, tacnije uspon prema Lipovackoj sumi. Dosta se asfalt otvorio sto se tice rupa. Cenim da ce se stanje do kraja zime samo pogorsati cak i na onim deonicama koje su do sada bile relativno dobre.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Stigoh. Evo izvestaja iz moje perspektive (mnogi ce misliti da preterujem pa mi nece verovati).
Kao sto rece Bajker, deo na izlazu iz Beograda je jako los. Medjutim, pravi horor nastaje od Ljiga do Rudnika. Ljudi, verujte kada vam kazem da to vise nije put jer ne mozes da vozis svojom trakom normalno a da ne rasturis auto. Na 2 ili 3 mesta je rupe nemoguce izbeci jer ih ima po citavoj traci, mnogo njih, pa moras skroz da predjes u drugu traku, ako si te srece da u tom momentu niko ne dolazi iz suprotnog smera. Ostatak je takodje uzasan ali moze da se izbegne uz ekstremnu koncentraciju i ekstremni slalom, ukoliko je moguce. Vidi se da su rupcage najsvezije moguce, cenim da su nastale od ovog poslednjeg snega. Po mom misljenju, s obzirom da to vise nije put za kretanje automobila, tu bi hitno trebalo postaviti "tunele" od svetlecih cunjeva dok se to ne popravi i ako treba pustati automobile naizmenicno, na par minuta svaku traku, kuda moze da se prodje koliko toliko normalno. Neke rupe su popunjene nekim kao krecnjakom ali su se i one izdubile.
U suprotnom smeru, prema Beogradu, situacija je bolja, na granici je izdrzljivosti na tom potezu. Evo prvi ko bude isao neka kaze da li sam u pravu ili ne, neka izvesti prema onome kako se njemu cini.
Inace, ja sam oduvek voleo da vozim ibarskom zato sto je put bio dobar. Od Ljiga do Beograda mahom i jeste ali se u mnogome pokvario dalje prema Cacku...
Ono sto sam jos primetio prolazeci kroz Novi Sad, Cacak i Sabac u poslednje vreme je da mi beogradjani moramo da pevamo sto uopste imamo mogucnost da vidimo sveze asfaltiranu ulicu. U ova tri grada, nisam video nista mladje od 5-10 godina. Uzas. Evo ljudi pisu i da je u Valjevu katastrofalno stanje...
Kao sto rece Bajker, deo na izlazu iz Beograda je jako los. Medjutim, pravi horor nastaje od Ljiga do Rudnika. Ljudi, verujte kada vam kazem da to vise nije put jer ne mozes da vozis svojom trakom normalno a da ne rasturis auto. Na 2 ili 3 mesta je rupe nemoguce izbeci jer ih ima po citavoj traci, mnogo njih, pa moras skroz da predjes u drugu traku, ako si te srece da u tom momentu niko ne dolazi iz suprotnog smera. Ostatak je takodje uzasan ali moze da se izbegne uz ekstremnu koncentraciju i ekstremni slalom, ukoliko je moguce. Vidi se da su rupcage najsvezije moguce, cenim da su nastale od ovog poslednjeg snega. Po mom misljenju, s obzirom da to vise nije put za kretanje automobila, tu bi hitno trebalo postaviti "tunele" od svetlecih cunjeva dok se to ne popravi i ako treba pustati automobile naizmenicno, na par minuta svaku traku, kuda moze da se prodje koliko toliko normalno. Neke rupe su popunjene nekim kao krecnjakom ali su se i one izdubile.
U suprotnom smeru, prema Beogradu, situacija je bolja, na granici je izdrzljivosti na tom potezu. Evo prvi ko bude isao neka kaze da li sam u pravu ili ne, neka izvesti prema onome kako se njemu cini.
Inace, ja sam oduvek voleo da vozim ibarskom zato sto je put bio dobar. Od Ljiga do Beograda mahom i jeste ali se u mnogome pokvario dalje prema Cacku...
Ono sto sam jos primetio prolazeci kroz Novi Sad, Cacak i Sabac u poslednje vreme je da mi beogradjani moramo da pevamo sto uopste imamo mogucnost da vidimo sveze asfaltiranu ulicu. U ova tri grada, nisam video nista mladje od 5-10 godina. Uzas. Evo ljudi pisu i da je u Valjevu katastrofalno stanje...
- TheWickerMan
- Postovi: 10488
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Putevi u Srbiji
Ja sam jutros otisao za BG iz KVa a veceras se vratio... Ne preterujes nimalo,ono je KATASTROFA!!! Zadnji put sam Ibarskom isao pre 20 dana,nije uopste bilo ovako,osim jednod dela gde se oljustio sloj "novog" asfalta ... Uvek idem preko Topole ali nazalost sam danas morao da idem Ibarskom... Izbegavajte Ibarsku sto vise,bice jos vise rupa!Ogi je napisao:. Medjutim, pravi horor nastaje od Ljiga do Rudnika. Ljudi, verujte kada vam kazem da to vise nije put jer ne mozes da vozis svojom trakom normalno a da ne rasturis auto. Na 2 ili 3 mesta je rupe nemoguce izbeci jer ih ima po citavoj traci, mnogo njih, pa moras skroz da predjes u drugu traku, ako si te srece da u tom momentu niko ne dolazi iz suprotnog smera. Ostatak je takodje uzasan ali moze da se izbegne uz ekstremnu koncentraciju i ekstremni slalom, ukoliko je moguce. Vidi se da su rupcage najsvezije moguce, cenim da su nastale od ovog poslednjeg snega. Po mom misljenju, s obzirom da to vise nije put za kretanje automobila, tu bi hitno trebalo postaviti "tunele" od svetlecih cunjeva dok se to ne popravi i ako treba pustati automobile naizmenicno, na par minuta svaku traku, kuda moze da se prodje koliko toliko normalno. Neke rupe su popunjene nekim kao krecnjakom ali su se i one izdubile.
.
Re: Putevi u Srbiji
Prve nedelje januara situacija je bila potpuno drugačija, sve je bilo u perfektnom stanju
Šta li se to desilo u ovih 15ak dana...
Šta li se to desilo u ovih 15ak dana...
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Putevi u Srbiji
Da si 90" tih vozio Ibarskom ne bi imao takvo misljenje, to je bio put za izbegavanje koliko je imao zakrpa koje su bacale auto u svim pravcima a o rupama da ne pricamo.Ogi je napisao: Inace, ja sam oduvek voleo da vozim ibarskom zato sto je put bio dobar.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14263
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Pricase mi u Ivanjici utiske ljudi iz Mercedesa, kada je Pegaz kupio njihove buseve.
Naime, mozda se i secate da pre izvesnog broja godina kupili par Mecki, tj da su imali najmodernije buseve u Srbiji.
Prvi autobus, a mozda i vise njih, su stigli sve sa ljudima iz MBa, iz Beograda, Ibarskom.
Prvi utisak je bio: Autobusi ce ici ovuda svaki dan?!
Ne bih ni znao, nego sam ih pitao gde su ti busevi, kada je mene iz BGa dovezao Ikarbus, malo bolji od IK202. Ne, nije bolji, osim sedista PA su mi onda ispricali pricu o tome, kao i o stanju tih buseva, koje nije bas zavidno.
Naime, mozda se i secate da pre izvesnog broja godina kupili par Mecki, tj da su imali najmodernije buseve u Srbiji.
Prvi autobus, a mozda i vise njih, su stigli sve sa ljudima iz MBa, iz Beograda, Ibarskom.
Prvi utisak je bio: Autobusi ce ici ovuda svaki dan?!
Ne bih ni znao, nego sam ih pitao gde su ti busevi, kada je mene iz BGa dovezao Ikarbus, malo bolji od IK202. Ne, nije bolji, osim sedista PA su mi onda ispricali pricu o tome, kao i o stanju tih buseva, koje nije bas zavidno.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Na jednom mestu, ka Zlatiboru, duz obe trake je jednostavno nestao gornji sloj asfalta, ne moze da se izbegne. Takodje, u istom smeru, na jednom mestu je asfalt 'pobegao' na desno i propao, kao da se pokrenulo kliziste.
Posto 19. Feb idem na Zl, ovo hocu da izbegnem po svaku cenu. Nikada nisam isao preko Mladenovca i Topole, da li neko moze da mi opise put? Da li je duzi ili kraci, koliko je opterecen, kakav je asfalt, da li je ociscen, krivine... ? Ukljucujem se tamo na vrhu prevoja na Rudniku?
Posto 19. Feb idem na Zl, ovo hocu da izbegnem po svaku cenu. Nikada nisam isao preko Mladenovca i Topole, da li neko moze da mi opise put? Da li je duzi ili kraci, koliko je opterecen, kakav je asfalt, da li je ociscen, krivine... ? Ukljucujem se tamo na vrhu prevoja na Rudniku?