Turbo benzinci vs turbo dizeli
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja ne volim da pretičem, najviše volim kad je sve prazno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Jbg ne znam gdje bi Atmosferci
oko 15 400ccm, 1600ks, $96,200.00, ide na 93 oktana
za trke, oko 16 390 ccm, preko 2100ks Price: $109,000.00
oko 15 400ccm, 1600ks, $96,200.00, ide na 93 oktana
za trke, oko 16 390 ccm, preko 2100ks Price: $109,000.00
- Darko
- Postovi: 9093
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mašinerija. Kaki qrac 2, 3 cilindra 900ccm..
-
- Postovi: 245
- Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
- Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
- Lokacija: BiH
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Raja, kakav je 1.4 turbak kod opela, 103 kw? Godiste 12-13..tako nesto.Isao je u mokke i neke astre.
Znam da je MPI ubrizgavanje i da samim tim ne bi trebo imat problema sa diznama.
Sta je sa ostatkom potencijalnih problena?
Sent from my LG-M250 using Tapatalk
Znam da je MPI ubrizgavanje i da samim tim ne bi trebo imat problema sa diznama.
Sta je sa ostatkom potencijalnih problena?
Sent from my LG-M250 using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Jedini potencijalni problem su bobine tj DIS modul kako ga Opel zove. (Riknjava ako se ne menjaju svećice na vreme)
Nista sem toga nije problematično.
Nista sem toga nije problematično.
Brzine idu u H-a !!!
- shandu90
- Postovi: 12382
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
To je meni i na atmo opelu riknulo (corsa) i nije nesto specijalno skupo da se zameni.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Bobine 100 evra su Berru ako se dobro secam, riknjavaju na svim Opelima, na 80.000km, racunaj.
A jel taj 1,4 turbo imao neke probleme sa razvodom?
EDIT: nasao sam
ti motori imaju problem sa LSPI
https://www.astraownersnetwork.co.uk/th ... -k.363250/
A jel taj 1,4 turbo imao neke probleme sa razvodom?
EDIT: nasao sam
ti motori imaju problem sa LSPI
https://www.astraownersnetwork.co.uk/th ... -k.363250/
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nema veze svi imaju problem sa tim i to ozbiljnih, Opel je razvio novo ulje za njih, iskljucivo zbog tog problema.
Sto bi trbao da smanji problem, ali mora i auto da se vozi u skladu sa nekim pravilima, nema potapanja gasa kao na dizelu....
Fora je sto to nije naivno i vodi ka lomu motora....
Bas dosta toga ima o tom na netu, prakticno vecina mali turbo benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem ima tu boljku...
Nesto slicno kao detonacije, ali specificno za direktno ubrizgavanj...
evo jos tema ima i slike loma....
https://www.astrakforums.co.uk/viewtopic.php?t=3604
Stos je,, sto se lako polome motori sa jako malom kilometrazom, ako se motor davi na niskim obrtajima, ili se naglo potopi gas...
OBAVEZNA je upotreba unapredjenog ulja koja treba da spreci taj LSPI
Sto bi trbao da smanji problem, ali mora i auto da se vozi u skladu sa nekim pravilima, nema potapanja gasa kao na dizelu....
Fora je sto to nije naivno i vodi ka lomu motora....
Bas dosta toga ima o tom na netu, prakticno vecina mali turbo benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem ima tu boljku...
Nesto slicno kao detonacije, ali specificno za direktno ubrizgavanj...
evo jos tema ima i slike loma....
https://www.astrakforums.co.uk/viewtopic.php?t=3604
Stos je,, sto se lako polome motori sa jako malom kilometrazom, ako se motor davi na niskim obrtajima, ili se naglo potopi gas...
OBAVEZNA je upotreba unapredjenog ulja koja treba da spreci taj LSPI
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Los motor i/ili los softver, fabricki softver mora biti predvidjen za sve radne uslove, ako ti ne smes dati gas naglo onda je losa konstrukcija motora ili softver koji dozvoljava da motor pokusava da se raznese.
Mislim da je daunsajzing tu najveci neprijatelj, jer se od tih motora ocekuje da trose manje od 2.0 recimo, a da ne pruzaju mnogo manje, a realno su neuporedivo losiji.
Ako uporedis recimo 1.0tsi 85ks i 2.0tsi 220ks kod golfa7, razlika u kubikazi dupla, razlika u snazi vise nego dupla, razlika u deklarisanoj potrosnji samo jednu litru ili 20%.
Smrt daunsajzu
Mislim da je daunsajzing tu najveci neprijatelj, jer se od tih motora ocekuje da trose manje od 2.0 recimo, a da ne pruzaju mnogo manje, a realno su neuporedivo losiji.
Ako uporedis recimo 1.0tsi 85ks i 2.0tsi 220ks kod golfa7, razlika u kubikazi dupla, razlika u snazi vise nego dupla, razlika u deklarisanoj potrosnji samo jednu litru ili 20%.
Smrt daunsajzu
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ovo se odnosi na motore sa direktnim ubrizgavanjem turbo 1.4 i 1.0 kod Opela, moguce da taj stariji nije imao direktno ubrizgavanje tako da je verovatno DayWalker dobro napisao...
Taj motor se nalazi u Astri J classic 1,4 turbo, trebalo bi da je bolje ulje, aditivirano. smanjilo sansu da se to desi.
Taj motor se nalazi u Astri J classic 1,4 turbo, trebalo bi da je bolje ulje, aditivirano. smanjilo sansu da se to desi.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
To sa novim uljem je obaveza, Opel je zakonski u Nemackoj povukao sve motore tj napravljen opoziv kompletne proizvodnje sto za korisnike pogodjenih modela motora znaci obavezno odrzavanje u ovlascenom servisu po novom programu odrzavanja.
Radi se o zvanicnom problemu koji je priznao Opel i sve obavezuje, dakle nije ostavljeno dobrovoljno da se koristi novi tip ulja specijalno razvijen.
Ima i poseban video o tome.
Osnovni problem je konstrukcija motora i nije moguce izvrsiti uspesnu trajnu popravku po Opelu zvanicno.
Radi se o zvanicnom problemu koji je priznao Opel i sve obavezuje, dakle nije ostavljeno dobrovoljno da se koristi novi tip ulja specijalno razvijen.
Ima i poseban video o tome.
Osnovni problem je konstrukcija motora i nije moguce izvrsiti uspesnu trajnu popravku po Opelu zvanicno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ti motori su i dalje aktuelni u Astri Classic J, jel reseno to nekako drugacije, osim tog ulja koje se teze spira sa zida cilindra?
Modeli iz 2017 su crkavali motori na tipa 10-20.000km?
Modeli iz 2017 su crkavali motori na tipa 10-20.000km?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Vozio sam taj motor u rent a car, uopste mi se nije svideo, em puno trosi, em nema nekako snage na nizem opsegu obrtaja, ovaj 1.5TSI sto vozim na papiru je slabiji, ali se mnogo lepse vozi. I potrosnja tog 1.4 je bila poprilicna za one uslove koje sam tada vozio.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money