NAVAK Track Day
Re: NAVAK Track Day
Pa prije ce se potrositi dijelovi oslanjanja nego motora.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: NAVAK Track Day
nece, sve je vrlo otporno, izvozano je dosta trka samo se setup menjao, menjani su i neki delovi vesanja zarad unapredjenja ili boljeg setupa ali tesko strada sem ako se ne osteti nesto u udesu ili nekom izletanju. Ktm je smisljeno pravljen i za stazu i za ulicu, jednako je dobar na oba terena
Re: NAVAK Track Day
jel bio neko juce?
Re: NAVAK Track Day
Samo vozaci
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: NAVAK Track Day
Tako je uvek nego jel vozio neko?
Re: NAVAK Track Day
Bio sam ja, nego priča krenula u temi o kolima.
Bilo je dobro kao i uvek. Jedino što nije bilo publike ovaj put.
Od vremena bih izdvojio 1.26 GTR sa fabričkim gumama, Focus ST St3 sa slikom 1.30, Megane 4 RS CUP sa poluslikom 1.33, Civic Type R sa UHP pola potrošenim gumama 1.34, Mini Cooper S St1 sa slikom 1.34. Kolega sa Alfa foruma napravio odlično vreme sa Giuliettom QV - 1.38. Ne znam koji je setup. Megane 3 RS CUP St1 sa poluslikom 1.35, i tako... Nešto sam sigurno zaboravio.
Bilo je dobro kao i uvek. Jedino što nije bilo publike ovaj put.
Od vremena bih izdvojio 1.26 GTR sa fabričkim gumama, Focus ST St3 sa slikom 1.30, Megane 4 RS CUP sa poluslikom 1.33, Civic Type R sa UHP pola potrošenim gumama 1.34, Mini Cooper S St1 sa slikom 1.34. Kolega sa Alfa foruma napravio odlično vreme sa Giuliettom QV - 1.38. Ne znam koji je setup. Megane 3 RS CUP St1 sa poluslikom 1.35, i tako... Nešto sam sigurno zaboravio.
Re: NAVAK Track Day
djulieta je 1750 qv 285 konja, Michelin PS Cup2, šort sifter i jos neke dorade
Re: NAVAK Track Day
Imate snimak na YouTube od QV, u najbržem krugu je imao problem sa saobraćajem, a neke pitanje bih ja malo drugačije izvezao, tako da je to fino unapređeno vozilo. Sigurno može 2 3 sekunde brže od ovog.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Re: NAVAK Track Day
pa obzirom da clio rs sa 200 konja pravi 35.-36. vremena i ovo bi moralo bolje da ide od ovih 38
Re: NAVAK Track Day
Clio ide od 36 na gore, ali to su kola sa full slikovima, promenjenim oslanjanjem, izbacenim enterijerom itd. Po toj logici i Clio mora da ide bolje jer toliko ide i 106.
Može verovatno bolje Giulietta, nisam znao da je na polu sliku bila. Mislim uvek moze brze, samo zavisi ko vozi.
Sent from my SM-A500H using Tapatalk
Može verovatno bolje Giulietta, nisam znao da je na polu sliku bila. Mislim uvek moze brze, samo zavisi ko vozi.
Sent from my SM-A500H using Tapatalk
- schonenk
- Postovi: 1868
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: NAVAK Track Day
Da, ne pravi clio, pogotovo ne fabricki, vremena vec vozac
Ali to je sve ok, prvo sto shvatis na stazi je da su najbitnije za brzo vreme, ako uzmemo vozaca kao konstantu:
1. Gume
2. Gume
3. Gume
...
46. Ostalo
Ali to je sve ok, prvo sto shvatis na stazi je da su najbitnije za brzo vreme, ako uzmemo vozaca kao konstantu:
1. Gume
2. Gume
3. Gume
...
46. Ostalo
Re: NAVAK Track Day
Za ovu stazu apsolutno da, i što lakši auto. Staza je u principu spora i tehnički zahtevna.
Dobra vremena takođe prave kola koja se dobro "ispaljuju" iz krivine, jaka 4x4 vozila. Mogu ozbiljno da frljaju putanje.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Dobra vremena takođe prave kola koja se dobro "ispaljuju" iz krivine, jaka 4x4 vozila. Mogu ozbiljno da frljaju putanje.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Re: NAVAK Track Day
drugar je vozio stock clia na Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama, koje u sustini i nisu polu slick za razliku od Toyo R888, ovo je vise komercijala ali opet bolje od standardnih... nije vadjen enterijer, nije nista doradjivano na autu, samo bolje gume i voznja naravno, isao je 1.36.9 koliko se secam...inace kaze da je mogao jos malo dole ali mu fali pre svega kadica i H pojas jer mu je ovako bilo prilicno nezgodno u stock sedistu i sa obicnim pojasom i mislim da je imao neki problem sa kocnicama tj plocicama, stavio je neke bolje ali nesto to nije kocilo kako treba.
Stojke je pravio 1.36.6 ali imao je kadicu i pojaseve a i ne znam kakav je auto a mislim da je vozio pravi polu slick, mada i on kaze da moze jos malo dole e sad koliko...???
naravno i vremenski uslovi su vrlo bitan faktor, pogotovu kad su neke racing gume
Stojke je pravio 1.36.6 ali imao je kadicu i pojaseve a i ne znam kakav je auto a mislim da je vozio pravi polu slick, mada i on kaze da moze jos malo dole e sad koliko...???
naravno i vremenski uslovi su vrlo bitan faktor, pogotovu kad su neke racing gume
Re: NAVAK Track Day
Cup2 je svakako bolja guma u svakom pogledu od Toyo 888. Misliš na Šarčevog Clia ili?
Sent from my SM-A500H using Tapatalk
Sent from my SM-A500H using Tapatalk