BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Imaš na Banstolu odličan servis.
Oni idu u Radulović i rešavaju njihove probleme
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
Oni idu u Radulović i rešavaju njihove probleme
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Reprezentativan objekat sa srušenim zidom.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Uroš S.
- Postovi: 10892
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Kolega je pre nekih godinu dana od jednog poznatog bg neovlašćenog bmw specijaliste dobio zanemarljivo manju ponudu za prednje diskove i sve pločice za 520d, u odnosu na Deltu. Tipa 15ak% razlike na nekih ~120.000 ako se dobro sećam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Kakva crna reklamacija na gumama koje su došle uz auto a potrošene 1/3.nidza je napisao:Nema misterije. Ključ je u boku gume, koji može imati slabost. To će Hunter mašina da prepozna na keca, nego podese je na 7kg, pa i vrlo loše gume ulaze u zeleno. Verovatno da se ne bi smarali sa reklamacijama.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Mašina je podešena tako kako jeste i za nove gume, i upravo zbog njih da bio bilo da nema reklamacija.
Poenta je u mašini a ne u gumama (bilo kojim). Tako sam ja razumeo, a to mi je i logično.
Poenta je u mašini a ne u gumama (bilo kojim). Tako sam ja razumeo, a to mi je i logično.
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Evo imamo na forumu vulkanizera sa hunter mašinom, može i on da iznese mišljenje.
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
I ja mislim da je to. Sad sam skontao da Baki doo (moji Kragujevcani) ima servis i u NS. Sutra idem i tamo da istestiram. Kod njih sam u KG godinama menjao gume, balansirao i radio reglazu, nikad ovih problema nisam imao. Mozda jednom sa balansiranjem, ali kad sam se vratio s puta resili su.
Razlika u tom momentu je bila 1000E u odnosu na preko 2500E. Tako je i nastala ova tema. Da li da pristanem na Ate set za 1000E, ili Brembo za 50% vise.
Pitao sam u Radulovicu cena je bila vise od 2500E i rekao je da ce mi skripati kocnice 100%. U tom momentu dok mi je to pricao, bas sam bio u servisu kad je izlazio potpuno nov auto i skripao kao moj, Samo se prodavac osmehnuo i rekao "eto, nov, stavljene tablice tek"
Tako da je naravno otpao Radulovic. Da platim 2.5x vise i da skripi... nisam hteo. Ali trebao sam da poslusam tog prodavca kad me uputio na Slajer. To mi je promaklo.
Jeste lako sad biti pametan . Ali jbga, brinuo samo za skripu, nisam mislio da ce da se trese auto pri voznji. Da ce majstor koji je 12 godina radio u Radulovicu macolom skidati diskove i pretegnuti rucnu pa mi spaliti disk i da ne stavlja bakarnu mast i sl...
tako je. cak kad su mi proveravali gume na tim masinama su mi i rekli da im sluze za kontrolu prilikom reklamacija. Masina ima neki valjak od materijala kao asfalt koji naleze na gumu. Dve razlicite masine imaju i na obe su probali. I danas sam opet bio da izmere dubinu sare gde mi kazu da trazim problem kod majstora da nije u gumama.
Ali verovatno je to... nastelovali da pokazuje da je svaka guma super.
Ja ne mogu da opisem koliko se ljulja auto na tim uzduznim neravninama. Bas se iscimam da iskontrolisem auto.
Jos su Miselin PS4 sad na autu. Bas pomislih sinoc... vredi li uopste da idem na PS5 ako je to normalno da je tako nestabilno.
Jbga, mozda ja preterujem po tom pitanju jer sam pre toga dugo vozio alfu sa weitec oprugama i kyb amortizerima koja je bila ekstremno stabilna.
Ali i na ovom autu sa zimskim Dunlop gumama nije bilo tog ljuljanja.
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Imao sam ja tu nestabilnost na pravcu na putevima koji su bili sa uzduznim neravninama sa gumama koje su dosle uz auto kad sam ga uzeo.Bile su Run flat i tvrde kao kamen a imale su sasvim dobru dubinu sare ali su bile 4 godine stare.Prosto da se uplasis na vecim brzinama koliko je auto bio nestabilan.Odmah sam ih promenio i posle sasvim druga prica.
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Proveri da li je pritisak setovan po propisu.
- dag81
- Postovi: 7294
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Kako los majstor moze da sj*e auto to je cudo. Uzas.
1. Nije do auta i do istrosenosti gume, nego je do Michelina. I jedne i druge gume je Delija(Vlada) uzeo kod mene. Dunlop je mnogo meksa guma i neuporedivo bolje upija kolotrage od Michelina, da li letnjeg ili zimskog, nebitno. Michelin Pilot serija je tvrda guma, cudan bok ima. Sad ce me neki napasti, ali znam sta pricam, sve sam probao i montirao xyz puta.
2. Kolotrazi te vode i vodice te i sa novim Michelinom PS5.
3. Neka ti "majstor" vrati pare, jer je do njega ne do auta. Idi na drugo mesto i sve stavi novo i nece biti problema.
4. Vrtis u krug i gubis vreme i zivce.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
1. Nije do auta i do istrosenosti gume, nego je do Michelina. I jedne i druge gume je Delija(Vlada) uzeo kod mene. Dunlop je mnogo meksa guma i neuporedivo bolje upija kolotrage od Michelina, da li letnjeg ili zimskog, nebitno. Michelin Pilot serija je tvrda guma, cudan bok ima. Sad ce me neki napasti, ali znam sta pricam, sve sam probao i montirao xyz puta.
2. Kolotrazi te vode i vodice te i sa novim Michelinom PS5.
3. Neka ti "majstor" vrati pare, jer je do njega ne do auta. Idi na drugo mesto i sve stavi novo i nece biti problema.
4. Vrtis u krug i gubis vreme i zivce.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Samo izletelo, nisam tražio
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Nije to valjda moj
Da finaliziram temu (nadam se da je finalno), izgleda su samo gume bile problem.
U medjuvremenu dok sam cekao na majstora, porucio sam gume. Setih se da pogledam po broju sasije sta bi fabrika preporucila i na ovoj listi
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=85_0104
vidim da jedino Michelin Super Sport odgovaraju. To je valjda fabricka ugradnja i jos uvek se proizvode.
Postoje sa oznakom kao neka zvezdica, te su valjda samo za BMW odnosno imaju "homologaciju" za BMW.
Pogledao jos po netu, valjda BMW ima od Miselina posebne zahteve za gume. Razlika izmedju zvezdice i bez zvezdice izmedju ostalog je to da za BMWove su pravljene od vise razlicitih smesa. 4 vs 2, ako sam dobro razumeo ovaj snimak
Ove moje problematicne gume cak nisu ni bile Pilot 4S, samo obicna Pilot 4, bez zvezdice. Mozda stvarno nije za ovaj auto i izgleda da ima neke veze.
No....
Danas ih montirao u BG i nastavio za KG. Svratio kod brata na Avalu i produzio starim putem za KG, preko Mladenovca i Topole.
Neravnine, kolotrazi... razlika nebo i zemlja. Opisivao sam kako je sa starim gumama bilo, bukvalno borba sa volanom. Pogotovo tamo pred Mladenovcem iz pravca od Avale gde je put uzas.
Takodje nemam vise onog nekog hucanja pri sporoj voznji, koje se culo na svaki okretaj tocka, sto sam pripisivao da je verovatno sjeban disk koji mi je bio upaljen zbog rucne. To se vise uopste ne cuje. Moracu da se izvinim majstoru, samo da izvozam auto jos par dana da budem 100% siguran.
Nemam tog nekog blagog podrhtavanja auta pri tim sporim brzinama, koje sam imao cak i bez kocenja, a koje sam mislio da je u stvari samo odvratan i neravan put, pa u Austriji shvatio da nije do nasih puteva.
Ostalo jos samo treskanje pri kocenju kod vecih brzina da proverim. Na zalost nisam vozio autoputem pa da vidim da li se trese auto prilikom kocenja, ali na nekim deonicama gde sam mogao da zaletim auto na 120 pa da osrednje kocim, cini mi se da cak nije bilo ni malo tog treskanja koje sam osecao na volanu.
To sam do juce mogao cak i na 80 da osetim u nekim momentima. Sutra izlazim na autoput ka Batocini da isprobam da se uverim da li su diskovi ili stvarno samo gume bile problem.
Posle ovog posta bio sam 3 puta u Kemoimpexu i jednom kod Bakija da proveravam gume, svi rekli da su dobre.
Cak sam majstora koji radi kod Bakija vozao po gradu da cuje to hucanje i oseti treskanje, covek potvrdio sve sto pricam, nisam umislio... On je sumnjao cak na lezaj, pa posle kad je digao auto na dizalicu ipak nije i digao ruke, nije znao da mi kaze sta je.
Nadam se da ce ova zamena guma staviti tacku na ove muke koje sam imao.
Da finaliziram temu (nadam se da je finalno), izgleda su samo gume bile problem.
U medjuvremenu dok sam cekao na majstora, porucio sam gume. Setih se da pogledam po broju sasije sta bi fabrika preporucila i na ovoj listi
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=85_0104
vidim da jedino Michelin Super Sport odgovaraju. To je valjda fabricka ugradnja i jos uvek se proizvode.
Postoje sa oznakom kao neka zvezdica, te su valjda samo za BMW odnosno imaju "homologaciju" za BMW.
Pogledao jos po netu, valjda BMW ima od Miselina posebne zahteve za gume. Razlika izmedju zvezdice i bez zvezdice izmedju ostalog je to da za BMWove su pravljene od vise razlicitih smesa. 4 vs 2, ako sam dobro razumeo ovaj snimak
Ove moje problematicne gume cak nisu ni bile Pilot 4S, samo obicna Pilot 4, bez zvezdice. Mozda stvarno nije za ovaj auto i izgleda da ima neke veze.
No....
Danas ih montirao u BG i nastavio za KG. Svratio kod brata na Avalu i produzio starim putem za KG, preko Mladenovca i Topole.
Neravnine, kolotrazi... razlika nebo i zemlja. Opisivao sam kako je sa starim gumama bilo, bukvalno borba sa volanom. Pogotovo tamo pred Mladenovcem iz pravca od Avale gde je put uzas.
Takodje nemam vise onog nekog hucanja pri sporoj voznji, koje se culo na svaki okretaj tocka, sto sam pripisivao da je verovatno sjeban disk koji mi je bio upaljen zbog rucne. To se vise uopste ne cuje. Moracu da se izvinim majstoru, samo da izvozam auto jos par dana da budem 100% siguran.
Nemam tog nekog blagog podrhtavanja auta pri tim sporim brzinama, koje sam imao cak i bez kocenja, a koje sam mislio da je u stvari samo odvratan i neravan put, pa u Austriji shvatio da nije do nasih puteva.
Ostalo jos samo treskanje pri kocenju kod vecih brzina da proverim. Na zalost nisam vozio autoputem pa da vidim da li se trese auto prilikom kocenja, ali na nekim deonicama gde sam mogao da zaletim auto na 120 pa da osrednje kocim, cini mi se da cak nije bilo ni malo tog treskanja koje sam osecao na volanu.
To sam do juce mogao cak i na 80 da osetim u nekim momentima. Sutra izlazim na autoput ka Batocini da isprobam da se uverim da li su diskovi ili stvarno samo gume bile problem.
Ne bih nikad posumnjao na gume da nije bilo ovog posta. I dalje bih jurio oko diskova.
Posle ovog posta bio sam 3 puta u Kemoimpexu i jednom kod Bakija da proveravam gume, svi rekli da su dobre.
Cak sam majstora koji radi kod Bakija vozao po gradu da cuje to hucanje i oseti treskanje, covek potvrdio sve sto pricam, nisam umislio... On je sumnjao cak na lezaj, pa posle kad je digao auto na dizalicu ipak nije i digao ruke, nije znao da mi kaze sta je.
Nadam se da ce ova zamena guma staviti tacku na ove muke koje sam imao.
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
Te sa zvezdicom su malo bolje po suvom , a malo losije po mokrom . Mislim da je razlika u broju sara na gumi .
Najbolja guma.
Najbolja guma.
Re: BMW 328i M Sport kocnice, ATE ili Brembo?
A, neće me Bax preteći za malo pivo, prvi sam spomenuo gumu.nidza je napisao: ↑29 Maj 2023, 00:00Sad nisam skapirao da li je trešenje sa starim ili novim diskovima? Šta nije stiglo ?
Trešenje na tim brzinama 120-160 kad blaže kočiš može i od malo krive gume ili felne, a može i od nanosa pločice na disk. Ovo poslednje će da se reši samo od sebe, a disk i guma/felna naravno ne, zavisi šta je u pitanju.