Veliki servis

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Slayer
Postovi: 36
Pridružio se: 31 Maj 2019, 00:56
Garaža: Audi A6 4F Avant

Re: Veliki servis

Post od Slayer » 27 Dec 2021, 13:35

Doslo vreme za veliki servis, A6 2.0 TDI.

Koje setovi zupcastih i pk su za preporuku a koji za izbegavanje? Gledao sam nesto Gates/Ina/Continental, ima li nesto kvalitetnije sem originala (mada citam da Ina/Conti idu o originalne setove)?

Hvala :)

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8128
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Veliki servis

Post od OMP » 27 Dec 2021, 13:57

Conti ti je najbolji sto se tice seta, pumpu uzimam INA, na zadnjem autu sam stavio Gates set zupcenja i oni su ok, Dayco izbegavaju mahom i majstori, SKF sta znam jedni kazu ok jedni nije.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7294
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Veliki servis

Post od dag81 » 27 Dec 2021, 20:30

Dayco ako ne gresim za VW ima teflonski zupcasti.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13411
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Veliki servis

Post od McGruja » 27 Dec 2021, 21:16

Ja bih izbor ostavio na serviseru

Makarone
Postovi: 14
Pridružio se: 06 Apr 2020, 19:28

Mercedes A160

Post od Makarone » 15 Okt 2023, 16:18

Pozdrav. Koliko kosta mali a koliko veliki servis (i sta sve spada u oba) za model A160 1.5benz 2010 god? Hvala unapred na odgovoru.

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk


A170T
Postovi: 2161
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Mercedes A160

Post od A170T » 15 Okt 2023, 18:57

Google, Auto delovi (biraš sajt po želji), izabereš željeni automobil i godište. Sabereš cene delova, uključiš i rad mehaničara.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23827
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis automatskog menjača

Post od dragvorl » 14 Dec 2023, 12:52

Sto se pumpe vode tice, kod mene na Cliu je krenula da pusta posle 5 godina i oko 40kkm. Valeo je bila, dakle ne najjeftinija.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8128
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Servis automatskog menjača

Post od OMP » 14 Dec 2023, 14:20

ja sam kod mene menjao prosle god kad sam radio v. servis, pumpa je bila odlicna i nije bilo tragova curenja a presla je oko 100k km kad je upisano u knjizi da je radjen posledni v. vervis, ne secam se koja marka bese bila

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23827
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Servis automatskog menjača

Post od dragvorl » 14 Dec 2023, 14:31

Slagao sam, nije 5 nego 6 godina i 50kkm. Evo i slika viewtopic.php?f=2&t=2920&p=893784&hilit=Pump%2A#p893784
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

lami
Postovi: 3292
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Servis automatskog menjača

Post od lami » 14 Dec 2023, 18:53

Oftopic, ali kad ste pomenuli vodenu pumpu, sestra kad je kupila c4 picasso, uzeo ja sve delove u panteru za veliki servis, najboljeg moguceg kvaliteta, pumpa bila valeo, majstor se odusevio kako izgledala. Posle nekog vremena auto gubi tecnost pomalo, ali ne znamo gde, ispalo da je pumpa. Tad se iznervirao i otisao kupio original deo za PSA, jeste da je i to bio Valeo koliko se secam, ali je isporucen kao OEM. Nije vise gubio vodu.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока



Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10452
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Servis automatskog menjača

Post od sebekkg » 14 Dec 2023, 19:23

Pa nije to valeo istog kvaliteta. U tome je najveci problem.

Sent from my SM-G780G using Tapatalk

Slika

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 11193
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Servis automatskog menjača

Post od Bax » 14 Dec 2023, 22:25

Ja pumpe necu ni menjati dok ne procure.... Recimo na Opelu je jedna procurela na 100k, druga je skinuta na 150k
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.

ljubitelj
Postovi: 10686
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Servis automatskog menjača

Post od ljubitelj » 14 Dec 2023, 22:50

Pumpa za vodu koja valja, znači ima nekakav kvalitet, traje bar 200,000km a neretko i 300,000+km.
Hepu na primer su poznate kao kvalitetne i koriste je u prvoj ugradnji.

Pa kod Juga, Škode, Lade, Pezejca i tako to pumpe su trajale po 150,000km tj koliko i motor a to je neuporedivo po tehnologiji izrade današnjih.

Puno zavisi od toga kako proizvodjča naruči od dobavljača. Konkretan primer, Pežo za svoj 2,0HDI daje obaveznu zamenu pumpe na 240,000km dok Volvo za svoj 2,0HDI daje doživotni vek.
U kompletu za veliki servis zamene zupčastog uopšte nema vodene pumpe u setu, a ni servisno uputstvo procedure zamene zupčastog ne pominje vodenu pumpu.

Kod Poršea i Mercedesa koliko znam takodje se pumpa vode ne menja, trajna je.

Verujem da svi proizvodjači vozila mogu da naprave da pumpa vode, pumpa ulja , kompresor klime traju doživotno ako hoće.

Ja kod mene na 307 nisam menjao pumpu na velikom servisu, nije bilo potrebe.
A na 940 je pumpa počela da povremeno curka (kada se nakon vožnje ugasi auto) pa je zamenjena originalna fabrička ugradnja posle 24 godine besprekornog rada.
Tu originalnu Volvo /Hepu nisam mogao da nadjem pa je uzeta neka jeftilen Bugati koja košta nekih 6 puta manje od originala. Jedino ta bila dostupna u ponudi. I ta verovatno ako doživi 100,000km biće uspeh.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23827
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Veliki servis

Post od dragvorl » 14 Dec 2023, 23:03

Inace pravilno je reci pumpa vode. Vodena pumpa bi bila pumpa od vode, kao recimo drvena pumpa.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

sarajevo123
Postovi: 245
Pridružio se: 20 Maj 2019, 11:00
Garaža: Audi A3 2.0 TDI 125kw CR 2011g quattro
Lokacija: BiH

Veliki servis

Post od sarajevo123 » 14 Jan 2024, 19:50

Pozz

Pitanje, prije 7000km sam radio veliki servis kod provjerenog majstora (bar se nadam).I sam vozi 2.0 tdi cr, u poslu je 20 god.Servis radjen polovinom sept.

Mkenjali smo sve, i set PK remena i zupcasti/vodenu.Conti/Ina djelovi.

Prvih 1000km poslje servisa je auto imalo cudan zvuk, malo grublji uz neku cudnu notu koju nezz opisati.
Poslje 1000 km je zvuk ok ali imam drugi problem.

Problem su obrtai u leru.

Auto vozim trecu zimu, znam ga u dusu.
Radio je uvijek ili na 800 obrtaja ili na 1000 kad ga tek upalim a vani hladno (ili kad mu upalim grijanje a auto nije na radnoj, i tad dize na 1000 i cuje se klik releja)

Sad mi ujutro radi na 900 obrtaja nekad, prvih 30 sec.Ako auto nije duze upaljen tj citavu noc a vani minus.Poslje spadne na 800/1000 ako upalom grijanje.

Obrtaji ne oscilirsaju, auto se ne trese, nista cudno sem tih 900 obrtaja.

Ne trosi vodu, ulje, ne dimi, ne trosi vise goriva nego prije. Potrosnja u leru je 0.6 l/h kad je auto na radnoj sa upaljenim grijanjem/svjetlima.To je ok.

Imal iko ideju?


Sent from my iPhone using TapatalkSlika

Odgovori