Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9160
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad
Birthday

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Post od Ivan » 28 Jun 2020, 21:27

Pa dobro i kod ovih novih automatika sto su 2000-2500rpm na 150-180 opet je solidno opterecenje u odnosu kada takav auto vozis na 1200rpm 90 na sat.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 20342
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Post od dragvorl » 29 Jun 2020, 00:37

Kazem generalno, na 180 sve i da je mali broj obrtaja opterecenje je vece. Tu ni EGR vise ne ubacuje izduvne gasove u cilindar.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9160
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad
Birthday

Re: Uticaj kilometraže na motor ("koliko može da pređe")

Post od Ivan » 29 Jun 2020, 11:38

Slazem se apsolutno, jer sa 180kmh ti treba recimo 80ks, sto je solidno opterecenje, dovoljno da se "samospaljuje" i cisti, a nije sad neko ekstremno, a za 90kmh ti treba 15ks,
A ogromna je razlika i procentualno i apsolutno 15 vs 80.

Odgovori