Domaće auto emisije
Domaće auto emisije
Sreten to nikada ne bi uradio
vidi se na kilometar da su kina.
vidi se na kilometar da su kina.
Re: Domaće auto emisije
Pa da. Ako već pričamo o kvalitetnom sređivanju i autima visoke klase besmisleno je staviti bofl delove.
Zato uživam gledati Sretena, em zanimljivo i kvalitetno radi, em naučim nešto novo.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Zato uživam gledati Sretena, em zanimljivo i kvalitetno radi, em naučim nešto novo.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Kažu neki da Debeli Sremac ima tarifu od 1000e za promo snimak kafane.
Tempo snimanja i izbacivanja mu je čini mi se nenormalan. Koliko tako ljudi mogu da izdrže ne znam. Što pišem za Debelog ne znam, pade mi Mirko pokojni na pamet.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Tempo snimanja i izbacivanja mu je čini mi se nenormalan. Koliko tako ljudi mogu da izdrže ne znam. Što pišem za Debelog ne znam, pade mi Mirko pokojni na pamet.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Debeli sremac je bio u restoranu kojem vodimo drustvene mreze. Dosao je sam, bez najave i bez trazenja love, to je ono sto mogu licno da potvrdim, ali moguce da trazi kad ga ljudi zovu namenski da reklamiraju restoran.
Re: Domaće auto emisije
Monetizacija kanala od Youtube-a je tu kap u moru šta sve može da se uradi i koliko priča može da se proširi. Naravno, ako čovek to bude želeo.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
Trebao je samo da prećuti gde je nabavio te delove (to mu nije trebalo). I meni je to takođe zasmetalo.
Re: Domaće auto emisije
Ma nebitni su prekidaci vecina nas bi to isto uradila a ovo drugo sto je bitno vidi se da stavlja u kvalitetu ili oem delove a da precuti i nije mogao jer se vidi da ne izgledaju kao fabrika i jasno je da je kinez rekao, ne rekao, isto mu dodje. VW je katastrofa sa tim prekidacima kako se izlizu i ulepe koliko god ih cuvao ne mozes da ih sacuvas.
Re: Domaće auto emisije
Pa Kinezi verovatno prave i OEM...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Domaće auto emisije
Ma vrlo je verovatno da je taj "Kinez" ( u ovom slučaju) bolji od OEM dela, ali jednostavo nije bilo nimalo pametno ni "taktički" od njega da kaže da nabalja te delove sa Alija (ako se već potencira visok nivo kvaliteta radova).
Re: Domaće auto emisije
simens i vdo su radili originalne prekidace za vw program od vajkada, skidao sam na par automobila pisalo uvek made in germany a i da kinezi rade za vw to je sigurno daleko boljeg kvaliteta nego ovi sa alija.
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Zapravo nije mu greška što je stavio te kineske delove i to objavio i to iz dva razloga.
Prvo, rade i oni posao, izgledaju isto, a ne pravi se nov auto nego se sređuje polovan. Nije to kolekcionarski auto od milion dolara.
Drugo, što je bitnije za gledaoce - to je narodska emisija i zbog toga je toliko gledana..jer dobro komunicira sa publikom kojoj je namenjena. Ovi što kažu "stavio je bofl kineza" su u debleoj manjini od onih što kažu "vidiš kako je pametan, ne baca para, zajebao je sistem". Onaj koji bi stavio preskup originalni deo na auto ove vrednosti je onaj koga bi svi potapšali po leđima i rekli "bravo majstore", a iza leđa bi rekli "kakva budala"....a ljudi neće da se identifikuju sa takvima.
Time što nam je pokazao da je stavio kineski deo dao nam je novu i korisnu informaciju za većinu, a to ljudi vole, ispao je pametan, a to će drugi kopirati, pa će i oni imati utisak da su pametni. Uz to, on priča normalno, niko ga ne doživljava da je prevarant, nego uopravo suprtno kao odličnog majstora iz komšiluka koji ne krije znanje, koji voli kola i ostaje do kasno u radionici. Perfektno podešena priča za našu publiku.
Prvo, rade i oni posao, izgledaju isto, a ne pravi se nov auto nego se sređuje polovan. Nije to kolekcionarski auto od milion dolara.
Drugo, što je bitnije za gledaoce - to je narodska emisija i zbog toga je toliko gledana..jer dobro komunicira sa publikom kojoj je namenjena. Ovi što kažu "stavio je bofl kineza" su u debleoj manjini od onih što kažu "vidiš kako je pametan, ne baca para, zajebao je sistem". Onaj koji bi stavio preskup originalni deo na auto ove vrednosti je onaj koga bi svi potapšali po leđima i rekli "bravo majstore", a iza leđa bi rekli "kakva budala"....a ljudi neće da se identifikuju sa takvima.
Time što nam je pokazao da je stavio kineski deo dao nam je novu i korisnu informaciju za većinu, a to ljudi vole, ispao je pametan, a to će drugi kopirati, pa će i oni imati utisak da su pametni. Uz to, on priča normalno, niko ga ne doživljava da je prevarant, nego uopravo suprtno kao odličnog majstora iz komšiluka koji ne krije znanje, koji voli kola i ostaje do kasno u radionici. Perfektno podešena priča za našu publiku.
Re: Domaće auto emisije
Upravo to. Ja sam za fabiju nabavljao topran koji je Češka ili Slovačka i opet je bio krš jer je crkao nakon godinu dana (a bio je za suvozača).OMP je napisao:simens i vdo su radili originalne prekidace za vw program od vajkada, skidao sam na par automobila pisalo uvek made in germany a i da kinezi rade za vw to je sigurno daleko boljeg kvaliteta nego ovi sa alija.
Tek kad sam uzeo original bilo je to to. Evo traje i nakon 6 godina kako treba.
Sent from my SM-S928B using Tapatalk