Rekonstrukcija Slavije
Re: Rekonstrukcija Slavije
Idealno resenje, svaka im cast na ideji. Ako zaista "izbace" tramvaje iz kruznog toka bar ce asfalt da izgleda normalno.
Re: Rekonstrukcija Slavije
Pod rucnom. :lol:Grujic je napisao:Ma problem je sto mi deluje da ne moze da se dobije dovoljan luk da skrene tramvaj...
Re: Rekonstrukcija Slavije
Ta ideja sa drugom trasom tramvaja je loša (čak i kada bi ulice bile dovoljno široke), jer bi tramvaj imao nekoliko levih skretanja što bi opet kočilo saobraćaj (da ne pominjemo dodatne semafore i šta bi bilo kada se napravi kolona, pa tramvaj uopšte ne može da skrene). Linije 10 i 14 bi takođe vrlo mnogo kružile (i sada im je trasa vrlo zaobilazna, a tek ovo bi bila katastrofa). Za te dve linije bi bilo najbolje kada bi od Karađorđevog parka mogle pravom linijom da izbiju na Pravni fakultet.
Dakle, u postojećim uslovima, bolje tramvaje ne dirati, jer uopšte nisu problem na Slaviji.
Dakle, u postojećim uslovima, bolje tramvaje ne dirati, jer uopšte nisu problem na Slaviji.
Ђенерал Јанковић
Re: Rekonstrukcija Slavije
pa cela prica se vodi zbog novih spanaca, koji kad bi usli na slaviju ne bi se proslo narednih pola sata...
Re: Rekonstrukcija Slavije
Moje iskustvo je da su trole mnogo veći problem nego tramvaji.
Ne bih imao ništa protiv da tramvaji idu Birčaninovom i Kralja Milutina, ali to skretanje pod 90 stepeni je po meni potpuno ne izvodljiivo.
Ne bih imao ništa protiv da tramvaji idu Birčaninovom i Kralja Milutina, ali to skretanje pod 90 stepeni je po meni potpuno ne izvodljiivo.
Re: Rekonstrukcija Slavije
Danas prolazim Slaviju i razmisljam o ovoj ideji. Nije bilo nijednog tramvaja u kruznom toku a opet je bio haos sa gomilom automobila i trolejbusa.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13159
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Rekonstrukcija Slavije
A i Kralja Milutina je mala ulica, ne ide da ljudima gurnes tramvaj pod nos... A opet bi morao da skrece levo i koci Nemanjinu
Re: Rekonstrukcija Slavije
Slažem se Grujiću, bilo bi logičnije da umesto K Milutina tramvajski saobraćaj ide Resavskom. Samo postave još 100m šina od Nemanjine do Birčaninove ali i dalje ne vidim način da tramvaj skrene u Birčaninovu bilo iz K Milutina, bilo iz Resavske.
Skretanje Bul. Oslobođenja - Birčaninova nije problem. Tamo je onaj skver sa autobuskom stanicom koji je lako skloniti.
Skretanje Bul. Oslobođenja - Birčaninova nije problem. Tamo je onaj skver sa autobuskom stanicom koji je lako skloniti.
Re: Rekonstrukcija Slavije
Ma sve se da resiti, kao iz Bulevara u Resavsku. Isto tako i sirina Kralja Milutina je otprilike kao Resavska od Bulevara do Nemanjine. Dobitak bi mogao biti da se tramvajske sine od fransa do Bircaninove premeste u levo pa da ne bude presecanja sa automobilima a i skretanje u Bircaninovu bi bilo mnogo lakse.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13159
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Rekonstrukcija Slavije
l onda bi Nemanjina izgubila smisao za tramvaje ako bi isao do Resavske...
Mislim, svako drugacije resenje ima svoje i za i svoje protiv, al ja generalno ne vidim da je sada nesto mnogo lose, samo izbaci pesacke prelaze, napravi podzemne i eto vec velike promene
Ftj, mnogo veliki luk iz Bulevara u Resavsku pravi tramvaj, nisam siguran da mogu toliki i tu da naprave...
Mislim, svako drugacije resenje ima svoje i za i svoje protiv, al ja generalno ne vidim da je sada nesto mnogo lose, samo izbaci pesacke prelaze, napravi podzemne i eto vec velike promene
Ftj, mnogo veliki luk iz Bulevara u Resavsku pravi tramvaj, nisam siguran da mogu toliki i tu da naprave...
Re: Rekonstrukcija Slavije
Neka batale tramvaje generalno
Re: Rekonstrukcija Slavije
Tramvaji su ok ali samo kada se ne ukrstaju sa automobilskim saobracajem. Naravno metro je keva. Inace ista grupa je napravila i predlog metro/zeleznicke mreze u Beogradu
http://www.imamoplan.com/files/gimgs/66 ... lgrade.png
http://www.imamoplan.com/files/gimgs/66 ... lgrade.png
Re: Rekonstrukcija Slavije
Pra ili kasnije ( nažalost kasnije) ovaj njihov predlog u, naravno, izmenjenom obliku će postati stvarnost.
Prigradski vozovi su neophodni Beogradu koliko i metro. Problem je što smederevski i avalski pravac imaju konfiguraciju terena takvu da je to katastrofa.
Prigradski vozovi su neophodni Beogradu koliko i metro. Problem je što smederevski i avalski pravac imaju konfiguraciju terena takvu da je to katastrofa.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Rekonstrukcija Slavije
Ne valja to nista.
Leva obala Dunava bez metro linije, ili nekog nadzemnog vida (masovnog pre)voza.
Veliki broj ljudi sa tendencijom porasta (mosta, treci Beograd bla bla), ravan teren (i malo podvodan ), di ces bolje...
Inace, nisam neki optimista po pitanju BG metroa...
Ne mislim da nema nista od toga, vec da ce potrajati dok se ne realizuje.
Leva obala Dunava bez metro linije, ili nekog nadzemnog vida (masovnog pre)voza.
Veliki broj ljudi sa tendencijom porasta (mosta, treci Beograd bla bla), ravan teren (i malo podvodan ), di ces bolje...
Inace, nisam neki optimista po pitanju BG metroa...
Ne mislim da nema nista od toga, vec da ce potrajati dok se ne realizuje.
Re: Rekonstrukcija Slavije
Kad bi imali nekih 10-20 milijardi viska i gradonacelnika koji gleda na duze od jednog mandata sve ovo uz obilaznicu u punom profilu i sve moguce poluprstene i tangente bi moglo biti zavrseno u roku od 10 godina. I tada bi Beograd stvarno bio metropola.