Rekonstrukcija Slavije

Razne teme, pitanja, iskustva
Korisnikov avatar
Nemanja
Reactions:
Postovi: 265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:05
Garaža: Audi
Lokacija: Srbija

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od Nemanja »

Idealno resenje, svaka im cast na ideji. Ako zaista "izbace" tramvaje iz kruznog toka bar ce asfalt da izgleda normalno. :bravo:
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od Stjepa »

Grujic napisao:Ma problem je sto mi deluje da ne moze da se dobije dovoljan luk da skrene tramvaj...
Pod rucnom. :lol:
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4939
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od snork »

Ta ideja sa drugom trasom tramvaja je loša (čak i kada bi ulice bile dovoljno široke), jer bi tramvaj imao nekoliko levih skretanja što bi opet kočilo saobraćaj (da ne pominjemo dodatne semafore i šta bi bilo kada se napravi kolona, pa tramvaj uopšte ne može da skrene). Linije 10 i 14 bi takođe vrlo mnogo kružile (i sada im je trasa vrlo zaobilazna, a tek ovo bi bila katastrofa). Za te dve linije bi bilo najbolje kada bi od Karađorđevog parka mogle pravom linijom da izbiju na Pravni fakultet.

Dakle, u postojećim uslovima, bolje tramvaje ne dirati, jer uopšte nisu problem na Slaviji.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od NexT »

pa cela prica se vodi zbog novih spanaca, koji kad bi usli na slaviju ne bi se proslo narednih pola sata...
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od Paja »

Moje iskustvo je da su trole mnogo veći problem nego tramvaji.

Ne bih imao ništa protiv da tramvaji idu Birčaninovom i Kralja Milutina, ali to skretanje pod 90 stepeni je po meni potpuno ne izvodljiivo.
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od ftj »

Danas prolazim Slaviju i razmisljam o ovoj ideji. Nije bilo nijednog tramvaja u kruznom toku a opet je bio haos sa gomilom automobila i trolejbusa.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od Grujic »

A i Kralja Milutina je mala ulica, ne ide da ljudima gurnes tramvaj pod nos... A opet bi morao da skrece levo i koci Nemanjinu
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od Paja »

Slažem se Grujiću, bilo bi logičnije da umesto K Milutina tramvajski saobraćaj ide Resavskom. Samo postave još 100m šina od Nemanjine do Birčaninove ali i dalje ne vidim način da tramvaj skrene u Birčaninovu bilo iz K Milutina, bilo iz Resavske.
Skretanje Bul. Oslobođenja - Birčaninova nije problem. Tamo je onaj skver sa autobuskom stanicom koji je lako skloniti.
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od ftj »

Ma sve se da resiti, kao iz Bulevara u Resavsku. Isto tako i sirina Kralja Milutina je otprilike kao Resavska od Bulevara do Nemanjine. Dobitak bi mogao biti da se tramvajske sine od fransa do Bircaninove premeste u levo pa da ne bude presecanja sa automobilima a i skretanje u Bircaninovu bi bilo mnogo lakse.
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od Grujic »

l onda bi Nemanjina izgubila smisao za tramvaje ako bi isao do Resavske...
Mislim, svako drugacije resenje ima svoje i za i svoje protiv, al ja generalno ne vidim da je sada nesto mnogo lose, samo izbaci pesacke prelaze, napravi podzemne i eto vec velike promene


Ftj, mnogo veliki luk iz Bulevara u Resavsku pravi tramvaj, nisam siguran da mogu toliki i tu da naprave...
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od McGruja »

Neka batale tramvaje generalno :mrgreen:
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od ftj »

Tramvaji su ok ali samo kada se ne ukrstaju sa automobilskim saobracajem. Naravno metro je keva. Inace ista grupa je napravila i predlog metro/zeleznicke mreze u Beogradu

http://www.imamoplan.com/files/gimgs/66 ... lgrade.png
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od Paja »

Pra ili kasnije ( nažalost kasnije) ovaj njihov predlog u, naravno, izmenjenom obliku će postati stvarnost.
Prigradski vozovi su neophodni Beogradu koliko i metro. Problem je što smederevski i avalski pravac imaju konfiguraciju terena takvu da je to katastrofa.
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15352
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od pedja »

Ne valja to nista.
Leva obala Dunava bez metro linije, ili nekog nadzemnog vida (masovnog pre)voza.
Veliki broj ljudi sa tendencijom porasta (mosta, treci Beograd bla bla), ravan teren (i malo podvodan :mrgreen: ), di ces bolje...

Inace, nisam neki optimista po pitanju BG metroa...
Ne mislim da nema nista od toga, vec da ce potrajati dok se ne realizuje.
ftj
Reactions:
Postovi: 13924
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Rekonstrukcija Slavije

Post od ftj »

Kad bi imali nekih 10-20 milijardi viska i gradonacelnika koji gleda na duze od jednog mandata sve ovo uz obilaznicu u punom profilu i sve moguce poluprstene i tangente bi moglo biti zavrseno u roku od 10 godina. I tada bi Beograd stvarno bio metropola.
Odgovori