AcaKayak napisao:A što idete vas dvojica po dva puta na merenje, ili samo nisam razumeo spisak?
Inače sumnjam da to radi kako treba, drugaru je za golf R koji ima 360ks pokazivalo da ima 250.
Pritom, auto testiran i u trkama 1 na 1 baš sa mnom, kao i merenje gps-om kao što imaju na onim drag times snimcima, izmerila mu kutija da je čipovanjem dobio preko 2 sec do 200, auto ide bolje od lancera, slično sa M3 i RS5 i ladno ga likovi ubeđuju kako to nije tačno jer valjci ne lažu i auto mu ima 250ks.
Ne kažem da je bio ovaj dyno, već samo da se ne bih previše uzdao u to.
Mozes li pojasniti, gde je dobijen rezultat 250ks ?
To je isto kao da kazes ne bih se uzdao u kubikazu ili npr. konjazu koju fabrika daje..
Dyno ili ti Dinamometar je merni uredjaj, kao i vaga, sat, termometar itd.
Ocigledno je onda da dyno, na kome je mereno, ne izbacuje merodavene rezultate...
Ekvivalentan primer je, kada neko izgubi ili dobije na tezini, pored toga sto mu se "vidi", on zeli kvantitativan podatak i ide na vagu (ili ne zeli bas

), isto tako prilikom tuning-a dyno je obavezan...