Novi crash-test u Americi

Primena propisa, crna hronika
zYx
Postovi: 106
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:01
Garaža: F10 525d LCI
Lokacija: Beograd

Novi crash-test u Americi

Post od zYx » 14 Avg 2012, 11:40

Americki Institut za sigurnost na putevima (IIHS) razvio je novi crash-test kod kojeg automobili sa 25% ceone povrsine brzinom od 40 mph udaraju u nedeformabilnu barijeru. Na taj nacin se veca energija mora apsorbovati na manjoj povrsini. Rezultati u srednjoj "premium" klasi su prilicno porazni.

Od 11 testiranih automobila, svega dva su dobili ocenu "good" - Acura TL i Volvo S60. Novi BMW F30 je dva stepenika ispod u grupi "marginal". Audi A4, C-klasa i Lexus IS jos su slabiji sa ocenom "poor".

http://youtu.be/u2Fzp3f-C0I


http://www.iihs.org/news/rss/pr081412.html

http://www.iihs.org/ratings/summary.aspx?class=15

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4283
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Novi crash-test u Americi

Post od Dusan » 14 Avg 2012, 17:47

Ram Lexusa kao da je od plastike, a na Linkolnu se izmakli jastuci? :trljamoci:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 10444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Novi crash-test u Americi

Post od pedja » 14 Avg 2012, 19:07

Sta ce jos da izmisle? Pad klavira na krov auta?

Naravno da ima razloga zasto je bas ovaj test odabran, koji god da su.
Ipak, koliko cesto se udara vozacevom stranom u cvrstu neelasticnu prepreku?
Davno su radjeni testovi ceonog sudara (u potpunosti li samo ovako u cosak) sa drugim automobilom. Ipak, sta nam govori test udara u cosak zida? I koliko cesto imamo takvu situaciju na putu? Po nekoj logici, pre ces suvozacevom stranom zveknuti u drvo ili hidrant.

Ako vec izgubis kontrolu i odes van puta, mozes ga udariti gde bilo. Po cemu je to 25% vozaceve strane?

Korisnikov avatar
snork
Postovi: 4177
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Novi crash-test u Americi

Post od snork » 16 Avg 2012, 13:57

Ne znaju više šta će, tj. inženjeri koji rade u tom institutu moraju da izmišljaju nove stvari da ne bi bili proglašeni za suvišne i dobili otkaz. Bar 50% istraživanja i industrije tako funkcioniše i zato nas stalno zasipaju novim, uglavnom nepotrebnim stvarima. :)
Ђенерал Јанковић

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13096
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Novi crash-test u Americi

Post od Laki021 » 16 Avg 2012, 14:19

Eh, da je samo 50% istrazivanja, pre bih rekao 90%... Na zalost ja sam trenutno zvanicno u istrazivackim vodama, te se svakodnevno nerviram gledanjem kakve se budalastine istrazuju (da se ne lazemo i ono sto ja radim trenutno je teska budalastina, svaki dan me muka hvata od toga na sta gubim vreme) i kakva se sve istrazivanja rade, sreca pa uskoro zavrsavam sa ovim :) Manje vise sve sto se po fakultetima i nekim institutima istrazuje su neke budalstine (odnosno finansira se drzavnim parama na jedan ili drugi nacin), jedino kompanije istrazuju korisne i za njih profitabilne stvari (dakle naplative stvari, sto mu dodje na isto, ako je nesto korisno onda je i naplativo i profitabilno...).

ftj
Postovi: 9577
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Novi crash-test u Americi

Post od ftj » 16 Avg 2012, 14:39

Test je sasvim ok ne znam u čemu je problem. Kao da je nemoguće da neko kuca poruku, sleti s puta i udari u banderu ili drvo a kao što su i rekli takav vid nesreća je u porastu. Inače ovo su nezvanični testovi i nigde se ne boduju i govore o tome da auto kompanije trenutno najviše brinu o tome da zadovolje one zvezdice koje krajnji kupac traži dok se ne obaziru mnogo na situacije iz realnog života što ovaj test i govori. Naravno samo volvo o svemu razmišlja kao i uvek.


Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 13582
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Golf; CliffHanger, GRX8
Lokacija: Vulinjak

Re: Novi crash-test u Americi

Post od nikaragva » 28 Avg 2012, 07:41

Jbt, na onom pasatu se jastuk izmakao :D Jastuk na jednu stranu, glava na drugu :D Treba te jastuke malo vece praviti.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 21885
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Astra J 1.6 turbo, Corsa D 1.3 cdti
Lokacija: Beograd

Re: Novi crash-test u Americi

Post od Day Walker » 31 Avg 2012, 01:51

Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Novi crash-test u Americi

Post od NexT » 31 Avg 2012, 02:01

pa i nije tako strasno kako se cini na prvi pogled... Jedino sto ga je Mercedes bacio kao igracku, pa je tu i moglo da dodje do vecih povreda, ali sam sudar je ok izdrzao, s obzirom na to koliko je minijaturna zona guzvanja...
https://www.facebook.com/sovadesignstudio" onclick="window.open(this.href);return false;



MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Euro Ncap test - koliko odgovara realnoj situaciji?

Post od MAD MAX » 14 Mar 2013, 19:40

Većinom ljudi se drže Ncap Test rezultata slepo, kao da je Sveto Pismo. Odabir automobila često zavisi od zvezdica. Da li je to odgovarajući rezultat u realnoj situaciji?
Američki institut za bezbednost na putevima (IIHS) od sredine 2012. godine sprovodi drugačiju vrstu frontalnih test-sudara, koja je otkrila konstruktivne nedostatke kod većine modela mnogih poznatih proizvođača automobila.
Evo jedan lep članak o ovoj temi:
http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=694846
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 13582
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Golf; CliffHanger, GRX8
Lokacija: Vulinjak

Re: Euro Ncap test - koliko odgovara realnoj situaciji?

Post od nikaragva » 14 Mar 2013, 19:50

Ma mogu oni da testiraju koliko god hoće, kada uvek postoji neka nova varijanta lupanja auta. Kao onaj što je uleteo čoveku u vikendicu, toga nema na testovima :D

Ili npr. da ti kojot super genije baci kamen na auto sa neke stene.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 18804
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Euro Ncap test - koliko odgovara realnoj situaciji?

Post od dragvorl » 14 Mar 2013, 19:59

Ma ni jedan test nece perfektno simulirati nesrecu jer nijedna nije ista kao druga. Jedino sto moze da da neki orjentir, mada je i to onako, upitno kada se smanji za zvezdicu ako auto nema esp. Bitan je ESP, ali opet, ne cini on strukturu vozila, ali tu se moze pricati do beskraja, ako bi imao esp, mozda ne bi bilo... uglavnom, Ameri izmisljaju nove testove, ne cudi me to puno, mora da se izmislja. Nego, navodio sam i pre ovaj podatak, ali neka bude i ovde:
Untitled.jpg
Untitled.jpg (131.89 KiB) Pogledano 2631 put
http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori