Registracija vozila
-
- Postovi: 1277
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Registracija vozila
Vidi sam...Moze sve.Imas i registracioni list blanko da skines i popunis.
Problem je polisa.To ne mozes on line.
Opet si osudjen na agenciju za registracije ili osiguravajucu kucu.
Naravno ides u agenciju za registraciju,gde ces sem polise zavrsiti i ostale 2 stavke.
Vidi ,neka,koja ti je najbliza upravi policije,najavi se da ces doci,ima tu bar 20 minuta posla oko unosa podataka.
I mora da prodje posle 2-3 sata,dok prodje uplata.
Prvo sto su me pitali u mupu,je bilo kada ste uplatili.
Rekoh juce i udjoh prvi.Oni stu su uplatili posle 9,cekaju do bar 12h...
Problem je polisa.To ne mozes on line.
Opet si osudjen na agenciju za registracije ili osiguravajucu kucu.
Naravno ides u agenciju za registraciju,gde ces sem polise zavrsiti i ostale 2 stavke.
Vidi ,neka,koja ti je najbliza upravi policije,najavi se da ces doci,ima tu bar 20 minuta posla oko unosa podataka.
I mora da prodje posle 2-3 sata,dok prodje uplata.
Prvo sto su me pitali u mupu,je bilo kada ste uplatili.
Rekoh juce i udjoh prvi.Oni stu su uplatili posle 9,cekaju do bar 12h...
Re: Registracija vozila
Platio na parkingu QR kodom za LK, posle 40 min stigao na red i imali su u sistemu info.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Ja platio u agenciji ali morao u sup zbog zamene saobraćajne. Kad sam došao na red uplata još nije bila proknjižena, teta sa šaltera mi rekla da će me zvati ako nešto ne bude u redu.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 15229
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
14 godinapedja napisao:Sx4 1.6 TNGpedja napisao:12 godpedja napisao:11godpedja napisao:I opet. 10 godina.pedja napisao:Registrovan SX4.
Napunio 9 god.
1,6/88kW
~ 29.600,00 sa zelenim
T-T
~28.500,00 sa zelenim, uslugom i provizijama
Sledeće godine oko soma dindži manji porez
P.S. Plus atest i nova boca, za deseti rođendan. Nabijem ih...
T-T
28500 sa zelenim
Komentar kontrolora "Nema zamerki brate, auto je ful".
TapaT
28900 sa zelenim.
Iznos osiguranja u dinar kao prošle godine. Mislim da se to nije dešavalo.
TapaT
13 god
28900 bez zelenog
Isto kao lane, sa zelenim...
Da nije otišao semering, pa curka, 10/10 kažu.
TapaT
SX4 1.6 TNG
34.150,00 sa zelenim
Sve skuplje i skuplje.
Kaže da su od juče skuplje neke takse, plus se čuka još jedno poskupljenje osiguranja (DDOR kasni sa odlukom oko cene).
TapaT
Re: Registracija vozila
Ovi na nbg su baš dobri, totalno odskaču od regularnih zaposlenih u državnim službama. Hoće da sačekaju, da pomognu nema vike/dreke. Skroz sam iznenađenSkipper napisao:Ja platio u agenciji ali morao u sup zbog zamene saobraćajne. Kad sam došao na red uplata još nije bila proknjižena, teta sa šaltera mi rekla da će me zvati ako nešto ne bude u redu.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk

@pedja ja nemam pojma kako ponovo poskupljuju. Bilo je o tome reči i u SAT emisiji da to mora da odobri narodna banka, a da se to nije desilo.
Mada vidim na rts-u da cifre ponovo rastu. Nema mesta pobuni.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Danas registrovah punta, 24.000 + 6.000 = 30.000, prem. stepen 1.
Re: Registracija vozila
Danas registrovao Nivu. Osiguranje je poskupelo oko 1000din za nju, pa je registracija 21000+6000 tehnički.
Takođe sam registrovao i prikolicu Zastava Tera 1000K sa kojom svake godine imam neki novi stres. Tako i sad. Ona ima naletnu kočnicu i kao takva spada u kategoriju O2, za koju je teško naći tehnički koji ih radi. Taj gde sam je do sad vozio je zatvorila inspekcija. Nađem nekako drugi, sada jedini u krugu od stotinak km. Kod njih neka nova pravila. Ne moram da skidam arnjeve kao do sada ali mora da ima po dva bočna katadioptera pa su nalepili svoje radi snimanja. Fabrički ih nije imala niti su ih ovi do sad tražili. Takođe, pre par godina sam morao da ugradim maglenku i rikverc svetlo, iako je fabrički proizvedena bez njih i imao sam dokaze za to.
Ovakav sistem registracije prikolica me prosto tera da se rešim ove svoje i kupim lošiju, bez kočnica, koju svaki tehnički pregled prihvata. Da cirkus bude veći, tehnički za nju košta 6000din, kao i za kola. Osiguranje i sve ostalo je manje od 2000din. Naravno, one katadioptere su uredno uzeli posle tehničkog iako svi zajedno vrede možda 200din jer je neka mala privreda, bez homologacije.
Takođe sam registrovao i prikolicu Zastava Tera 1000K sa kojom svake godine imam neki novi stres. Tako i sad. Ona ima naletnu kočnicu i kao takva spada u kategoriju O2, za koju je teško naći tehnički koji ih radi. Taj gde sam je do sad vozio je zatvorila inspekcija. Nađem nekako drugi, sada jedini u krugu od stotinak km. Kod njih neka nova pravila. Ne moram da skidam arnjeve kao do sada ali mora da ima po dva bočna katadioptera pa su nalepili svoje radi snimanja. Fabrički ih nije imala niti su ih ovi do sad tražili. Takođe, pre par godina sam morao da ugradim maglenku i rikverc svetlo, iako je fabrički proizvedena bez njih i imao sam dokaze za to.
Ovakav sistem registracije prikolica me prosto tera da se rešim ove svoje i kupim lošiju, bez kočnica, koju svaki tehnički pregled prihvata. Da cirkus bude veći, tehnički za nju košta 6000din, kao i za kola. Osiguranje i sve ostalo je manje od 2000din. Naravno, one katadioptere su uredno uzeli posle tehničkog iako svi zajedno vrede možda 200din jer je neka mala privreda, bez homologacije.
Re: Registracija vozila
Neki tehnički je zatvorila inspekcija u KŽ?
Re: Registracija vozila
Zatvoren je Podvis KBC ali samo velika hala.
Re: Registracija vozila
Punto registrovan još jednom - 20.370 din. Napredujemo polako...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Problem sa registracijom zbog broja motora
Imam auto koji je prosle godine kupljen od predhodnog vlasnika. Sada kad je doslo vreme da se ponovo registruje na tehnickom je nadjeno da broj motora I broj koji je upisan u saobracajnu nisu isti. Znam da sam ispao idiot sto to nisam proverio ako ne pri kupovini onda barem za ovo vreme dok je auto bio kod mene do tehnickog, ali situacija je sada takva kakva jeste. Predhodni vlasnik nema poreklo, to jest nema dokumenta koja su potrebna da se ovaj motor upise u saobracajnu, ali ima predhodni motor koji je skinut, koji ima neku manu ali je ispravan. Ono sto mene interesuje je da li bi mogao da vratim ovaj predhodni motor sto je bio a koji je upisan u saobracajnu ili da nekako prepakujem u njega pa da ponovo odem na tehnicki I registrujem auto bez nekih problema. Ako je neko imao neko slicno iskustvo ili zna nesto o ovome voleo bi da cujem necije misljenje. Pozdrav.
Re: Registracija vozila
Ranije se islo u MUP (29. Novembar u BG-u) na ocitavanje motora i onda se taj ocitani broj upisivao u saobracajnu. Ne znam da li je i sada procedura ista. "uput" za ocitavanje je izdavao tehnicki pregled.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13521
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
To ako imas poreklo motora, tj neki papir, a on koliko kapiram nema nista
- Saša
- Postovi: 14096
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Registracija vozila
Taj koji ti je prodao takav auto te praktično prevario, sigurno je jako dobro znao da se taj auto neće moći registrovati i zato bih mu ga ja vratio i tražio novac nazad, uz pretnju tužbom odnosno prijavom policiji za prevaru (ako neće da pristane).
Drugi način je vraćanje tog starog motora uz prethodnu popravku (ili pravljenje novog motora od ta dva, uz zadržavanje bloka sa brojem sa starog motora). No ko će to da plati? Pod uslovom da uopšte želiš da se bakćeš sa tim - traži od prethodnog vlasnika da to finansira.
U svakom slučaju nije ti nikakvo trajno rešenje da svaki put pred registraciju menjaš motor.
Drugi način je vraćanje tog starog motora uz prethodnu popravku (ili pravljenje novog motora od ta dva, uz zadržavanje bloka sa brojem sa starog motora). No ko će to da plati? Pod uslovom da uopšte želiš da se bakćeš sa tim - traži od prethodnog vlasnika da to finansira.
U svakom slučaju nije ti nikakvo trajno rešenje da svaki put pred registraciju menjaš motor.
- schonenk
- Postovi: 1964
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Registracija vozila
A kako ces dokazes da je bas on menjao motor, a ne ti?