Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Ja i rekoh da pogon nema veze sa lezanjem u krivini, vec ogibljenje, raspored mase, krutoca sasije...zasto mi ponavljas stvari koje sam vec rekao?
Upravo ono sto i ja pricam, bulja je u svakom suvu, eventualno je cayenne iole priblizan automobilima.
Na nekom vise, kao ml, zbog offroada i udobnosti, na nekom manje, kao x5, ali je sve generalno bulja, osim cayenna, koji bih jedino sada prihvatio da vozim
A za 10 godina...ko ce ga znati
Sent from my Sony
Upravo ono sto i ja pricam, bulja je u svakom suvu, eventualno je cayenne iole priblizan automobilima.
Na nekom vise, kao ml, zbog offroada i udobnosti, na nekom manje, kao x5, ali je sve generalno bulja, osim cayenna, koji bih jedino sada prihvatio da vozim
A za 10 godina...ko ce ga znati
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Evo guglam na par mesta za golfa R spominje se default 50-50 i da moze da prebaci do 100% napred ili nazad, a do 85% na jednu stranu, tipa levo-desno.
Ajde okaci link od nekog haldexa koji nije permanentan, koliko ja vidim svaki salje minimum 5% nazad po defaultu dok ne detektuje klizanje.
Ajde okaci link od nekog haldexa koji nije permanentan, koliko ja vidim svaki salje minimum 5% nazad po defaultu dok ne detektuje klizanje.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nije bas da pogon absolutno nema veze, onda recimo ne bi bilo potrebe za stvarima kao sto je aktivni diferencijal, sem ako se bas misli na voznju po stazi u full rezimu. Ali sve kada se sabere, pogon, raspored masa, geometrija, itd...se dobija konacni rezultat.
Ivan je napisao: Ajde okaci link od nekog haldexa koji nije permanentan, koliko ja vidim svaki salje minimum 5% nazad po defaultu dok ne detektuje klizanje.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
@Dragvorl, da, ima veze ako stiskas gas u krivini, ne znam kako drugacije moze da ima veze?
Starce, to obecava.
Bilo bi lepo da taj CX17 izadje u nekoj varijaciji i kao serijski model, barem 90% spoljasnjosti da zadrze
Starce, to obecava.
Bilo bi lepo da taj CX17 izadje u nekoj varijaciji i kao serijski model, barem 90% spoljasnjosti da zadrze
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Uf Jag poceo da objasnjava. Svidja mi se
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Pa Quattro ne zabacuje nimalo, nikad, drzi kao po sinama. Ono sto je poenta je da MOZE da zabacuje ako NAMJERNO hoces da se igras, a meni je to ogroman plus, kao da nisam pisao vec 100x koliko se zajebavamo s A5.Ivan je napisao:Nisam se najbolje izrazio, jos samo u postu pre naglasio da ga koristi i lambo, ali je uglavnom cesci slucaj haldex poprecno, a torsen uzduzno.
Nego stefane hoces 4x4 i da driftas sa njim, pa koja je poenta 4x4 koji ce da te zabacuje, onda uzmes rwd valjda?
Znaci imas sve prednosti 4x4 sistema (ako treba da ih nabrajamo, onda... ) plus imas tu mogucnost da se nekad igras s autom priblizno kao da je RWD, idealan izbor za svakodnevan auto, eto to je poenta.
To je sa Haldexom teorijski nemoguce osim po snijegu, on se na suvom, pa i kisi jednostavno ponasa skoro kao prednja vuca. I teorijski jeste permanentan jer je i 95-5 permanento, al' ces da osjetis tih 5% pozadi u pm.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Meni se svi Jaguar modeli svidjaju, osim ovog u D segmentu, posto mi deluje zastarelo.
Da bre, Quattro lepi za pod, zar niste videli gustera na reklami, eej !?!
Pa to je u stvari voz na sinama, samo sto ih savijas po volji tamo gde zelis da ides.
Vidis, on ne zabacuje nimalo , nikad, ali moze kada ti to pozelis...
A kada pozelis de driftujes, on onda samo RWD, samo moras da se koncentrises, da ti brze procita misli.
Ja sam cuo da taj sistem kontrolom uma i citanja misli, naucnici nisu skroz ispitali, da li ima nekog uticaja na zdravstveno stanje coveka...kakva su vasa iskustva, jel vas boli malo glava kada se previse dugo koncentrisete u mindreading Audiju?
Da bre, Quattro lepi za pod, zar niste videli gustera na reklami, eej !?!
Pa to je u stvari voz na sinama, samo sto ih savijas po volji tamo gde zelis da ides.
Vidis, on ne zabacuje nimalo , nikad, ali moze kada ti to pozelis...
A kada pozelis de driftujes, on onda samo RWD, samo moras da se koncentrises, da ti brze procita misli.
Ja sam cuo da taj sistem kontrolom uma i citanja misli, naucnici nisu skroz ispitali, da li ima nekog uticaja na zdravstveno stanje coveka...kakva su vasa iskustva, jel vas boli malo glava kada se previse dugo koncentrisete u mindreading Audiju?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Nevjerovatan lik...
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Slazem se, urnebesan si
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
@xeroju Ne diraj mi gustera
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
E, izgazio ti Passat gustera tamo u Rusiji po blatu
Sve, sve, ali treba malo i realnosti uneti u pricu...
Ove izjave, da ti se povraca kada se vozis u GL-u i da quattro nigde, nikada, nikako, uopste i apsolutno niposto ne proklizava su na nivou price da je Golf 2 najbolji auto...
U svako preterivanje treba ipak i malu dozu realnosti ubaciti
Sve, sve, ali treba malo i realnosti uneti u pricu...
Ove izjave, da ti se povraca kada se vozis u GL-u i da quattro nigde, nikada, nikako, uopste i apsolutno niposto ne proklizava su na nivou price da je Golf 2 najbolji auto...
U svako preterivanje treba ipak i malu dozu realnosti ubaciti
Poslednja izmena od Xepoj87 u 05 Dec 2014, 14:41, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Šta te tu čudi?
Valjda si naučio u drugoj temi da je Passat bolji od Audija
Valjda si naučio u drugoj temi da je Passat bolji od Audija
- stefank
- Postovi: 838
- Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
- Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI
Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike
Pricas sam sa sobom?
Auto se jednostavno PRIBLIZNIJE vozi RWD nego FWD sto se itekako osjeti i zabavniji je za voznju od FWD verzije, nidje nisam rekao da je isto. A ako trebaju da se nabrajaju prednosti 4x4 sistema za svakodnevan auto koji ces da vozis i po kisi, snijegu, da imas bolji start, grip ako se naleti na nesto klizavije itd. onda nemamo sta da diskutujemo uopste. Ne vozimo mi po idealnoj stazi na 30 stepeni nego po skrnavim putevima i u svim uslovima, prizemlji se malo.
http://www.youtube.com/watch?v=bNqiLe5peoo
Auto se jednostavno PRIBLIZNIJE vozi RWD nego FWD sto se itekako osjeti i zabavniji je za voznju od FWD verzije, nidje nisam rekao da je isto. A ako trebaju da se nabrajaju prednosti 4x4 sistema za svakodnevan auto koji ces da vozis i po kisi, snijegu, da imas bolji start, grip ako se naleti na nesto klizavije itd. onda nemamo sta da diskutujemo uopste. Ne vozimo mi po idealnoj stazi na 30 stepeni nego po skrnavim putevima i u svim uslovima, prizemlji se malo.
http://www.youtube.com/watch?v=bNqiLe5peoo