Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 »

Ja i rekoh da pogon nema veze sa lezanjem u krivini, vec ogibljenje, raspored mase, krutoca sasije...zasto mi ponavljas stvari koje sam vec rekao? :D

Upravo ono sto i ja pricam, bulja je u svakom suvu, eventualno je cayenne iole priblizan automobilima.
Na nekom vise, kao ml, zbog offroada i udobnosti, na nekom manje, kao x5, ali je sve generalno bulja, osim cayenna, koji bih jedino sada prihvatio da vozim :)
A za 10 godina...ko ce ga znati :)

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Ivan »

Evo guglam na par mesta za golfa R spominje se default 50-50 i da moze da prebaci do 100% napred ili nazad, a do 85% na jednu stranu, tipa levo-desno.

Ajde okaci link od nekog haldexa koji nije permanentan, koliko ja vidim svaki salje minimum 5% nazad po defaultu dok ne detektuje klizanje.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24626
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od dragvorl »

Nije bas da pogon absolutno nema veze, onda recimo ne bi bilo potrebe za stvarima kao sto je aktivni diferencijal, sem ako se bas misli na voznju po stazi u full rezimu. Ali sve kada se sabere, pogon, raspored masa, geometrija, itd...se dobija konacni rezultat.
Ivan napisao: Ajde okaci link od nekog haldexa koji nije permanentan, koliko ja vidim svaki salje minimum 5% nazad po defaultu dok ne detektuje klizanje.
Prikačeni fajlovi
Untitled.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11442
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od starac vujadin »

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 »

@Dragvorl, da, ima veze ako stiskas gas u krivini, ne znam kako drugacije moze da ima veze?


Starce, to obecava. :doubleup: :bravo:
Bilo bi lepo da taj CX17 izadje u nekoj varijaciji i kao serijski model, barem 90% spoljasnjosti da zadrze :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefanan »

Uf Jag poceo da objasnjava. Svidja mi se
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank »

Ivan napisao:Nisam se najbolje izrazio, jos samo u postu pre naglasio da ga koristi i lambo, ali je uglavnom cesci slucaj haldex poprecno, a torsen uzduzno.

Nego stefane hoces 4x4 i da driftas sa njim, pa koja je poenta 4x4 koji ce da te zabacuje, onda uzmes rwd valjda? :)
Pa Quattro ne zabacuje nimalo, nikad, drzi kao po sinama. Ono sto je poenta je da MOZE da zabacuje ako NAMJERNO hoces da se igras, a meni je to ogroman plus, kao da nisam pisao vec 100x koliko se zajebavamo s A5. :)

Znaci imas sve prednosti 4x4 sistema (ako treba da ih nabrajamo, onda... :ccc: ) plus imas tu mogucnost da se nekad igras s autom priblizno kao da je RWD, idealan izbor za svakodnevan auto, eto to je poenta.

To je sa Haldexom teorijski nemoguce osim po snijegu, on se na suvom, pa i kisi jednostavno ponasa skoro kao prednja vuca. I teorijski jeste permanentan jer je i 95-5 permanento, al' ces da osjetis tih 5% pozadi u pm. :kezo:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 »

Meni se svi Jaguar modeli svidjaju, osim ovog u D segmentu, posto mi deluje zastarelo.


Da bre, Quattro lepi za pod, zar niste videli gustera na reklami, eej !?!
Pa to je u stvari voz na sinama, samo sto ih savijas po volji tamo gde zelis da ides.
Vidis, on ne zabacuje nimalo , nikad, ali moze kada ti to pozelis...
A kada pozelis de driftujes, on onda samo RWD, samo moras da se koncentrises, da ti brze procita misli.
Ja sam cuo da taj sistem kontrolom uma i citanja misli, naucnici nisu skroz ispitali, da li ima nekog uticaja na zdravstveno stanje coveka...kakva su vasa iskustva, jel vas boli malo glava kada se previse dugo koncentrisete u mindreading Audiju?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank »

Nevjerovatan lik... :kezo:
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 »

Slazem se, urnebesan si ;)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Raki_Audi »

@xeroju Ne diraj mi gustera :D
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28232
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Xepoj87 »

E, izgazio ti Passat gustera tamo u Rusiji po blatu :D

Sve, sve, ali treba malo i realnosti uneti u pricu...
Ove izjave, da ti se povraca kada se vozis u GL-u i da quattro nigde, nikada, nikako, uopste i apsolutno niposto ne proklizava su na nivou price da je Golf 2 najbolji auto...
U svako preterivanje treba ipak i malu dozu realnosti ubaciti :)
Poslednja izmena od Xepoj87 u 05 Dec 2014, 14:41, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Floyd »

Šta te tu čudi?

Valjda si naučio u drugoj temi da je Passat bolji od Audija :)
Korisnikov avatar
stefank
Reactions:
Postovi: 838
Pridružio se: 14 Nov 2014, 01:36
Garaža: Audi Q7 3.0 TDI S-line / BMW X1 20d xDrive / Mini Countryman CooperD / Golf Plus 1.9 TDI

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od stefank »

Pricas sam sa sobom? :rofl:

Auto se jednostavno PRIBLIZNIJE vozi RWD nego FWD sto se itekako osjeti i zabavniji je za voznju od FWD verzije, nidje nisam rekao da je isto. A ako trebaju da se nabrajaju prednosti 4x4 sistema za svakodnevan auto koji ces da vozis i po kisi, snijegu, da imas bolji start, grip ako se naleti na nesto klizavije itd. onda nemamo sta da diskutujemo uopste. Ne vozimo mi po idealnoj stazi na 30 stepeni nego po skrnavim putevima i u svim uslovima, prizemlji se malo.

http://www.youtube.com/watch?v=bNqiLe5peoo
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Premium SUV modeli, prednosti, mane, razlike

Post od Ivan »

Xepoj87 napisao:E, izgazio ti Passat gustera tamo u Rusiji po blatu :D
:rofl: :rofl: :rofl:

Slika
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Odgovori