Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
ns021
Reactions:
Postovi: 57
Pridružio se: 14 Dec 2015, 18:30

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od ns021 »

Hvala na informaciji
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Jel imao neko problem sa puntom kad se upali klima da padaju obrtaji u leru od 800 do 500 i da ne moze uopste da se krene iz mesta da se vozi?
Sumnjam na neki lezaj u kompresoru da je vrisnuo
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic »

Meni se iz cista mira ugasio jednom auto kad sam stisnuo kvacilo, tada mi je bila upaljena klima. Upalio ga i nastavio da vozim bez ikakvih problema. Samo jednom se desilo.

I cesto na semaforu osetim blagu vibraciju na volanu, u smislu neravnomernog rada motora, ali mislim da se desava samo kada ventilator na hladnjaku radi u najvecoj brzini.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Kuzmanovic napisao: 15 Jun 2019, 19:56 Meni se iz cista mira ugasio jednom auto kad sam stisnuo kvacilo, tada mi je bila upaljena klima. Upalio ga i nastavio da vozim bez ikakvih problema. Samo jednom se desilo.

I cesto na semaforu osetim blagu vibraciju na volanu, u smislu neravnomernog rada motora, ali mislim da se desava samo kada ventilator na hladnjaku radi u najvecoj brzini.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Desavalo se i meni to da malo vibrira volan kad je upaljen kompresor i ventilator al sad se trese dosta vise i ne reaguje kad se pritisne gas :bokser:
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14244
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Ne, nikad. Nešto tu nije u redu. Ja
bih otišao negde na dijagnostiku, možda pokaže šta ga muči.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12109
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Ja se secam da su na mom zorou flesovali neki softver kad se to desavalo kolegi...
Inace bolje mi hladi Puntic nego Auris.

Inace na obe bemzinke, se poprilicno trese motor kad radi klima na leru....

Sent from my LG-E988 using Tapatalk


Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Neku muku ima.
Danas uopste nije zezao i sa klimom i bez nje.
Kao da nesto sa strujom nije kako treba,svecice su zamenjene pre 3 000km,a na instrument tabli nije izbacio nikakvu gresku
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic »

Kad si kablove menjao? Proveri da neki nije slucajno probio, meni je 6 meseci star Flash kabal probio (drmala me struja kad sam uhvatio kabal) pa sam stavio Valeo.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Kuzmanovic napisao: 16 Jun 2019, 18:46 Kad si kablove menjao? Proveri da neki nije slucajno probio, meni je 6 meseci star Flash kabal probio (drmala me struja kad sam uhvatio kabal) pa sam stavio Valeo.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Proslo leto,stavio sam ceske Tesla dosta kvalitetno izgledaju. Provericu kad padne mrak da nisu probili negde.
Racunam da crkla bobina izbacio bi gresku kao prosle godine kad je umirala palio je odma gresku za bobinu.
Naostrio sam se da uzmem neke beru ili bosch ako mi izdahne ponovo neka
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Zdravo, ajde malo da ozivimo temu :dobarvic:
Tokom zime sam imao otezan hladan start i to nisam resio i onda je doslo toplije vreme pa je pocelo da mi se desava da motor duze vergla kad je vruc ne uvek ali se desava. Proverio sam preko dijagnostike sta kaze senzor temperature, napolju je sad oko 18 stepeni a senzor pokazuje 43.
Da li je to normalno posto koliko kapiram senzor meri temperaturu u usisnoj grani?

Kapiram da pumpa za gorivo ne postize dovoljan pritisak imao bi konstantno probleme sa paljenjem, bez obzira da li je motor zagrejan ili ne

Gde se nalazi taj senzor, jel on ujedno integrisan u MAP senzor?
Prikačeni fajlovi
20190710_202200.jpg
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4939
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od snork »

Ne znam da li je temperatura normalna (možda u usisnoj grani zaista jeste 43 stepena, posebno ako se motor nije skroz ohladio od prethodne vožnje), samo bih hteo da napišem sledeće: Kad sam pre 15-16 godina imao Punto mk1, uvek je leti verglao malo duže, a zimi palio trenutno. Kada je napolju bilo preko 30 stepeni, dešavalo se da mora iz dva puta. Moguće da ima veze što je odušak rezervoara bio zapušen - prilikom otvaranja čepa, uvek se primećivao izlazak benzinskih isparenja pod pritiskom. Logično, mnogo više leti, kada je temperatura visoka.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

snork napisao: 10 Jul 2019, 22:03 Ne znam da li je temperatura normalna (možda u usisnoj grani zaista jeste 43 stepena, posebno ako se motor nije skroz ohladio od prethodne vožnje), samo bih hteo da napišem sledeće: Kad sam pre 15-16 godina imao Punto mk1, uvek je leti verglao malo duže, a zimi palio trenutno. Kada je napolju bilo preko 30 stepeni, dešavalo se da mora iz dva puta. Moguće da ima veze što je odušak rezervoara bio zapušen - prilikom otvaranja čepa, uvek se primećivao izlazak benzinskih isparenja pod pritiskom. Logično, mnogo više leti, kada je temperatura visoka.
motor jeste bio jos uvek zagrejan od prethodne voznje, moracu da vidim koju temperaturu pokazuje kad se skroz ohladi
Sto se tice tog oduska tu nemam problema, ovaj punto 2 ima evaporacioni ventil koji u toku voznje ubacuje isparenja iz rezervoara u usisnu granu
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12109
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Bax »

Moj isto ima tendenciju kad je vruc, da ponekad vergla duze, prvi nije tako radio....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
Eskimko
Reactions:
Postovi: 546
Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: Smederevo

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Eskimko »

Bax napisao: 11 Jul 2019, 09:50 Moj isto ima tendenciju kad je vruc, da ponekad vergla duze, prvi nije tako radio....
I ovaj je palio lepo dok nije plin ugradjen...
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic »

Pukla mi sajla za podizanje haube, ili neki drugi element u tom lancu od kabine do haube. Kako sad da otvorim haubu? :uf:

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

Odgovori