Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3593
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od Misha » 20 Avg 2013, 18:33

Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD Stop & Start


I dalje, predvodnik segmenta
Kada je prije pet godina Nissan predstavio model Qashqai malo tko je mogao pretpostaviti koliki će interes kod kupaca izazvati crossover alternativa vozilima iz C segmenta. Ovaj proizvod japansko-francuske alijanse s britanskom putovnicom i dalje ne posustaje te predstavlja jedno od najpoželjnijih vozila u segementu

Tržište je danas preplavljeno raznim SUV-ovima i crossoverima, od uglađenije zamjene za terence ovi su se automobili vremenom čak prometnuli i u alternativu vozilima iz C segmenta, odnosno postali su modeli o kojima razmišljaju kupci Golfa, Focusa i drugih sličnih vozila.

Upravo je Qashqai postao jedan od vodećih pripadnika (i predvodnika) svog segmenta, a toliko popularnim su ga učinili prikladan izgled, solidna oprema i vozna svojstva te dakako i nissanova značka koja je bila i još uvijek jest, vrlo cijenjena među ljubiteljima vozila s pogonom na sva četiri kotača.

Na našem je tržištu Qashqai dostupan s nekoliko benzinskih i dieselskih motora. Konkretnije, riječ je o 1.6 (117 KS) i 2.0 (140 KS) benzincima te 1.5 (110 KS), 1.6 (131 KS) Energy 130 i 2.0 (150 KS) dieselskim dCi pogonskim strojevima. Također kupci mogu izabrati između četiri paketa opreme (Basic, Visia, Acenta i Tekna). Testirani model tako možemo smjestiti u sredinu ponude, s obzirom kako ga pokreće 1.6 dCi snage od 130 KS te je opremljen paketom Visia.


U teoriji...

Qashqai je trenutno u svojoj prvoj generaciji, no i u drugoj polovici životnog vijeka, s obzirom da je prije otprilike dvije godine predstavljena njegova osvježena verzija. Unatoč već podužoj prisutnosti, Qashqai i dalje zadržava svježinu, a razlog tome je prvenstveno njegov suzdržani dizajn koji se često dokazuje kao trajnije rješenje od nekonvencionalnog stylinga.

Unutrašnjost je također dosta klasično oblikovana, no za razliku od eksterijera pomalo je dosadnog i tmurnog dojma. Zato je prednja armatura, posebice vozačevo okruženje lako pregledno te je svaki prekidač dostupan i na pravom mjestu. Također, korištena plastika je dobrim dijelom mekana na dodir, a kvaliteta izrade ostavlja solidan dojam.


Inače, Qashqai unutar svojih dimenzija od 4330 x 1780 x 1615 mm te međuosovinskog razmaka od 2630 mm nudi sasvim dovoljnu ponudu prostora za petero putnika, odnosno za cijelu obitelj. Na raspolaganju im stoje i 410, odnosno 1515 litara zapremine prtljažnika (stražnja klupa djeljiva u omjeru 40/60).

Putnicima bi u Qashqaiju trebalo biti sasvim udobno s obzirom na mekše podešenje ovjesa gdje je komfor stavljen ispred entuzijastične vožnje zavojima, a uglađeni rad motora (te u spomenutom faceliftu dorađena izolacija) će svakako smanjiti i razinu buke unutar automobila. Sjedala su mekana i relativno visoka što će svakako cijeniti oni koji time dobivaju osjećaj bolje preglednosti i sigurnosti u vozilu.


Oprema testiranog automobila s paketom Visia je sasvim zadovoljavajuća te joj kupci koji ciljaju ovakav automobil u srednjem cjenovnom razredu ne bi trebali pronaći značajniju zamjerku.

Naime, tu su ABS, ESP, EBD prednji i prednji bočni zračni jastuci te zračne zavjese, ručni klima uređaj, putno računalo, električni podizači prednji i stražnjih stakala, električno podesivi i grijani vanjski retrovizori, komande audio-uređaja te putnog računala, tempomata, limitatora i Bluetooth sustava na upravljaču, 16-colni alu-naplaci i sl. Dakako, testirani je automobil bio opremljen i sustavom pogona na sva 4 kotača.


U praksi...

Testirani je automobil pokretao odlični 1,6-litreni 4-cilindrični turbodieselski motor Energy 130 koji čini relativno nov dodatak ponudi i koji će postupno zamijeniti 1,9-litreni pogon te se vremenom vjerojatno pojaviti i u snažnijoj izvedbi. Za sada recimo kako je riječ o vrlo elastičnom motoru snage od 131 KS (96 kW) te najvećeg okretnog momenta od 320 Nm s primjetnom, no ne prevelikom tzv. "turbo-rupom".

Ovaj će motor, vjerujemo, ostvariti sva očekivanja nissanovih kupaca, jer zadovoljava sve pred njega postavljane zadatke, kako prema pitanju performansi tako i kada je riječ o ekonomičnosti.

Naime, u kombinaciji s više no solidnim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te pogonom na sva četiri kotača ovaj će dCi ubrzati Qashqai do 100 km/h za 10,9 sekundi i dosegnuti najveću brzinu od 190 km/h. Problem postoji tek prilikom startanja i dostizanja neke minimalne razine broja okretaja motora, zbog spomenutog kašnjenja u odzivu turbopunjača (do 1700 o/min) te relativno velike mase automobila (1630 kg).


Tvornički podaci govore o potrošnji u mješovitom načinu vožnje od 5,1 l/100 km, no realnije je očekivati kako će vam se ista kretati oko 7 l/100 km što smatramo prihvatljivim rezultatom kojemu je pripomogao i serijski sustav Stop & Start.

Ovdje svakako treba spomenuti kako smo tijekom testa Qashqai većinu vremena držali u Auto načinu rada pogona na sva četiri kotača (snaga se usmjerava samo na prednje kotače, a kod naznake početka proklizavanja automatski i na stražnje), a vozaču na izbor stoji i "zaključavanje" na sva četiri te samo na prednje kotače.

Inače, Qashqai se na asfaltiranim prometnicama ponaša predvidljivo "crossoverski". Dakle, udoban je, solidno upija neravnine, a pri bržim prolascima kroz zavoje primjetno je naginjanje karoserije (posljedica odignutosti podnice i visine karoserije). Općenito gledajući, zahvaljujući svom motoru i prijenosu, testirani je Qashqai dinamičan prilikom ubrzavanja, pretjecanja i sl. Nadalje, manje će zahtjevne makadamske puteve svladati s lakoćom, a za pravi off-road ionako nije niti predviđen.

Za Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD potrebno je izdvojiti 201.000 Kn, odnosno 26.800 Eura. Puno ili malo ovisi o dubini vašeg novčanika. Mi smatramo kako bi cijena trebala biti nešto niža, a oni koji se s nama slažu, a ipak žele Qashqai, trebali bi pogledati i "niže" verzije, primjerice onu pokreta,u 1,5 dCi motorom. Uz to, ni početni paket opreme ne zaostaje mnogo za ovim testiranog modela te biste tako mogli proći i 40-ak tisuća Kuna jeftinije.

Tvornički tehnički podaci
Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD Stop & Start

Konstrukcija motora 4-cilindrični redni diesel (R9M Energy 130), postavljen naprijed poprečno, 4 ventila po cilindru, 2 bregasta vratila u glavi pokretana lancem, aluminijska glava motora, koljenasto vratilo u 5 ležajeva, izravno ubrizgavanje goriva Common Rail (1600 bar), turbopunjač promjenjive geometrije (2,7 bar), uljna pumpa promjenjivog kapaciteta, međuhladnjak, sustav Stop & Start, sustav regenerativnog kočenja, EGR, filter čestica, Euro 5

Obujam 1598 cm3
Provrt i hod klipa 80,0 x 79,5 mm
Omjer kompresije 15,4 : 1
Najveća snaga 96 kW (131 KS) pri 4000 o/min
Najveći okretni moment 320 Nm pri 1750 o/min

Prijenos snage Pogon na sva 4 kotača s izborom načina prijenosa, ručni mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa

Podvozje Sprijeda McPhersonove opružne noge, poprečna trokraka ramena i stabilizator, otraga višedjelna osovina s uzdužnim i poprečnim ramenima, spiralne opruge, teleskopski amortizeri i stabilizator, upravljač s nazubljenom letvom i električnim servoojačivačem

Kočnice Sprijeda ventilirani disk, otraga puni disk, ABS, BAS, EBD, ESP

Naplaci i gume Naplaci dimenzija 6,5J x 16, gume dimenzija 215/65 R 16

Dimenzije D x Š x V 4330 x 1780 x 1615 mm, međuosovinski razmak 2630 mm, trag kotača 1540 / 1550 mm, obujam prtljažnika 410 / 1515 dm3, krug okretanja 10,6 m, spremnik za gorivo 65 l

Mase Prazno vozilo 1630, najveća dozvoljena 2100 kg, dopušteno opterećenje 470 kg

Performanse Najveća brzina 190 km/h, ubrzanje 0-100 km/h 10,9 s

Potrošnja goriva U gradskoj vožnji 6,1 l/100 km, na otvorenoj cesti 4,6 l/100 km, u mješovitoj vožnji 5,1 l/100 km, prosječna emisija CO2 135 g/km

Cijena testiranog vozila 201.000 Kn (26.800 Eur)

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Izvor:Autonet.hr
http://www.autonet.hr/nissan-qashqai-16 ... stop-start
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 8978
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: Honda Civic 1.8 2014., Nissan QashQai 1.3t 2019

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od dragan » 20 Avg 2013, 18:48

vozio sam ovaj auto sa 2.0dci 150ks i automatskim menjacem... najveci utisak u voznji je, citiracu vlasnika, "nikakvih emocija"... ok je sve, ovaj je malo presao 20tak hiljada, ide dobro, trosi korektno, najslabiji deo je menjac, bas je spor i neodlucan. motor je provereni dci koji ima dovoljno snage i momenta da tera ovaj auto. mislim da je sa osnovnim benzincem voznja kilava, 2l benzinac ide vec malo bolje, vozio kolega, ali ovaj veci dizel, ili taj novi 1.6dci su definitivno najbolji izbor...
sve u svemu, bio mi je vise zanimljiv pre nego posle voznje...

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3300
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od cozmo » 22 Avg 2013, 09:49

Vozio sam 1.6 dci Qashqai i ne znam o kojoj turbo rupi ovi pricaju.

Ono jeste da kad si na iznimno malim brzinama (ispod 20kmh, mozda 10kmh) hoce da se gusi pri takvoj voznji ako ne podignes malo broj obrtaja i to je to - recimo kad moras da skrenes u neku usku ulicicu pa padne broj obrtaja ispod 1300 naprimer. U svim ostalim rezimima ovo vuce odlicno za svoju masu. U VI stepenu prenosa snazno ubrza na dodir pedale gasa. Vece sam kasnjenje primetio kod Toyotinog 1.4 D-4D nego kod ovog, pa cak i 2.0 D4-D oce malko da zakasni u visim stepenima prenosa dok ovaj 1.6 dci jednostavno krene trenutno kako pritisnete pedalu gasa.

Da se razumemo nisu to "silovita" ubrzanja ali za tu masu i tu kubikazu motora ide prosto sjajno. Vuce kad god pozelite.

Ono sto je mene odusevilo (ovaj je bio family verzija) je odsustvo buke, ako ga uporedimo sa sada vec proslim RAV4, Nissan je tisi i udobniji nekako.

Imam snimak sa benzinskom varijantom (1.6 smo isto vozili i motor je ipak nedovoljan ako se zeli bilo kakvo jace ubrzanje, ali dovoljan za one koji zele jednu najnormalniju voznju) kada brzinom od 50-60kmh idemo putem gde i traktori mora da razmisle :mrgreen: Apsolutna tisina u kabini i odsustvo buke podvozja ili enterijera. Cak nema ni vibracija kad smo presli na sljunkovito - kamenu podlogu.

Mali manjak prostora za noge i glavu pozadi vazi samo za one preko 1,85 dok za neku "normalnu" recimo troclanu porodicu ovaj crossover je sjajan izbor. Enterijer je malo spartanski sa malo pregrada za sitnice. Family verziju vadi samo ovaj multimedijalni uredjaj inace tabla izgleda malo zastarelo. Sedista su odlicna, kao i pozicija vozaca. Panoramski krov dodatno oduzima (2-3cm) od prostora za glavu, ali kazem do 1,85m visine se sedi uspravno bez da kolena dodiruju prednja sedista, ali ko je vislji morace malo da se "prilagodi" pozadi tako da nije za duze putovanje "visocijih" na zadnjoj klupi. Mada moze se prilegne :mrgreen:

Evo snimka:

http://www.youtube.com/watch?v=z2jx67dE ... ISoom2yCqQ

Inace na snimku se ne vidi bas kako treba ali recimo ortak je sa Puntom 2 presao 5 metara ovog puta sam u kolima (ludak) i razbio je auspuh i sajtnu. Cisto da vam docaram kakav je kvalitet "podloge" :D . Pogotovo onaj kameni deo kad se skrene. A Nissan kao da ide po najboljem asfaltu. Ja sam stvarno bio iznenadjen, mislio sam da su takvi "putevi" samo za RAV4 i slicne.

P.S. Snimite zeca na snimku :mrgreen:
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3593
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od Misha » 22 Avg 2013, 10:50

Cozmo,ne komentarises Toyotu Urban Cruiser 1.4 D-4D 4x4 ? viewtopic.php?f=7&t=2218
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3300
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od cozmo » 22 Avg 2013, 11:54

Nisam vozio a taj auto mi je totalni promasaj.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od NexT » 22 Avg 2013, 11:58

Nije mnogo tesko napraviti udobniji auto od RAV4 po bilo kakvom terenu. Konzerva najobicnija.
https://www.facebook.com/sovadesignstudio" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3593
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od Misha » 22 Avg 2013, 12:18

cozmo je napisao:Nisam vozio a taj auto mi je totalni promasaj.
Znam da je bilo tesko to reci,cenim tvoju iskrenost. :D

Vozio sam 1.6 16v i delim tvoje misljenje. 2.0 mnogo se lepse vozi,ima 6. brzina i ne trosi puno. Moj izbor bio Qashqai 2.0 16v 4WD ili 1.6 DCI 4WD.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Korisnikov avatar
ficha007
Postovi: 185
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od ficha007 » 22 Avg 2013, 13:17

:plusone:
...kako se pokazala verzija +2 i to ne zbog 2 sedišta viška već zbog povećanog prtljažnika i da li su ta dva pomenuta motora ( 1.6 dizel i 2.0 dovoljna)?
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3300
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od cozmo » 22 Avg 2013, 13:33

1.6dci je i vise nego dovoljan za QQ, uz jako malu potrosnju. Stavise, po meni to je jedini pravi izbor za QQ.

2.0 dci ce da izbace, veci je potrosac, nije rafiniran tako, cak je 1.6 elasticniji u vecim stepenima prenosa (ali ne i brzi u potezanju i preko 160-170), pije dosta ulja na servisu (6 litara)...

Benzinac 1.6 je samo bazna motorizacija. 2.0 je, po testovima, dobar ali i zedan.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Misha
Postovi: 3593
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Nissan Qashqai 1.6 dCi Visia 4WD

Post od Misha » 22 Avg 2013, 14:26

ficha007 je napisao:...kako se pokazala verzija +2 i to ne zbog 2 sedišta viška već zbog povećanog prtljažnika i da li su ta dva pomenuta motora ( 1.6 dizel i 2.0 dovoljna)?


Mislim da jeste dovoljna,mada se 1.6 dci bolje nosi sa 1650kg teskim Qashqaijem. Citao sam u auto moto&sportu test Qashqai 1.6 DCI,izmerili su 358nm,umesto deklarisanih 320nm. Odlican motor,mada ni 2.0 16v nije los. Na mene je ostavio sjajan utisak. Verzija +2 ima 2,75m medjuosovinsko rastojanje,sto doprinosi vecem komforu na zadnjoj klupi ali i gepek zapremine 550 litara -sto je veliki plus u odnosu na redovan Qashqai.


http://www.green-car-guide.com/nissan-q ... eview.html

http://drivemagazine.co.za/drive-test-n ... slideshow/

http://www.youtube.com/watch?v=JPsPk_Z86NA

http://www.youtube.com/watch?v=S8ZCUK3heAQ

http://www.youtube.com/watch?v=fvbFPwFoakk
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.

Odgovori