Terenci - moda ili potreba ?
- pedja
- član 001
- Postovi: 14244
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Lepo i korisno
TapaT
TapaT
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Čestitke. Pa i za pametan izbor tih aktivno bezbednosnih opcionala. Onaj salonski čije sam slike enterijera gore postavio, mada na sebi ima opcionala za 19.990 (i bruto cenu od 77.020), to nema na sebi kao deo opreme.Day Walker je napisao: ↑12 Mar 2024, 21:38Fala fala, da izmenjamo brendove maloDukeNS je napisao:DW prednjači sa menjanjem kola na forumu. Baš mi je drago. Čestitam!
Nije nam neophodna zamena nego ajd da ispunimo sebi zelju pa da se malo skrasimo.
Supruga bi trebalo da putuje jednom mesecno za Slo od sada pa je akcenat bio i da dodamo stvari kao sto
su adaptivni temp. i mrtav ugao koje nemamo na Q3 a realno ce znaciti.
@123456
Klasika, 2.0d 190ks xdrive.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 1985
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Dobio si 3 god garancije i 5 god servisiranja, servisi na 2 god/30.000 km?
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23315
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Hvala pedalaš.
@123456
Dobio sam 3god garancije i dal do 200k km ako sam dobro razumeo.
Ne znam na kolko su servisi, zaboravio sam da pitam pravo da ti kazem.
Drugar je servisni savetnik u Delti pa imam koga da cimam za to.
Sent from my iPhone using Tapatalk
@123456
Dobio sam 3god garancije i dal do 200k km ako sam dobro razumeo.
Ne znam na kolko su servisi, zaboravio sam da pitam pravo da ti kazem.
Drugar je servisni savetnik u Delti pa imam koga da cimam za to.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- 123456
- Postovi: 1985
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Servisi do 5 god bi trebalo da su uključeni u cenu, ako imaš vecu kilometrazu onda ti znaci a ako je manja, onda u suštini dobijaš samo 2 servisa.
Hoces li doplatiti za produženu garanciju?
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Hoces li doplatiti za produženu garanciju?
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23315
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Kod nas je 2god garancija, tu trecu sam dobio gratis. Ne znam moze li se jos i do kad produziti.
Gotovo sam siguran da servisi nisu ukljuceni u cenu vozila, bar ne u Srbiji.
Mozda postoji neki paket da uplatis unapred.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gotovo sam siguran da servisi nisu ukljuceni u cenu vozila, bar ne u Srbiji.
Mozda postoji neki paket da uplatis unapred.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Naravno da X3 i CRV nisu ista klasa (SUV D i SUV C segment, to sam i napisao), niti su istoga "roda" ( premium i nepremium, a i to sam napisao ), kao što se slažem da prosečan kupac premium segmenta verovatno nikada neće ni pogledati neko vozilo iz nepremium klase.
Samo sam poredio prostor za kolena pozadi, bez da sam ikome sugerisao da umesto aktuelnog premiuma treba da kupi nepremium (prethodne generacije). A ako pogledaš na bilo kom sajtu deklaraciju unutrašnjih dimenzija za aktuelni X3 i CRV prethodne generacije, videćeš ko ima veću deklaraciju prostora za noge pozadi. Naravno, onaj sa poprečnom orijentacijom motora.
A kada sam poredio X1 i X3 po pitanju prostora za kolena pozadi, takodje mi nije bila namera da nekog ubedim da umesto više klase kupi nižu klasu BMW-a, već samo da ukažem da viša klasa ne znači nužno i više prostora za kolena pozadi (i to zbog orijentacije motora). Deklaracije za tu veličinu kažu suprotno.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Jedan moj drugar prošle godine je uzeo BMW (X7) i "izboksovao" je produženje na 4 godine garancije ( a toliko je imao i za prethodna 2-3 komada). Dakle, do 4 godine su svakako moguće.Day Walker je napisao: ↑13 Mar 2024, 09:29Kod nas je 2god garancija, tu trecu sam dobio gratis. Ne znam moze li se jos i do kad produziti.
Gotovo sam siguran da servisi nisu ukljuceni u cenu vozila, bar ne u Srbiji.
Mozda postoji neki paket da uplatis unapred.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 1985
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Aha, to nisam znao. Meni su nudili 3 god uključeno u cenu sa mogućnošću doplate do 5.Day Walker je napisao:Kod nas je 2god garancija, tu trecu sam dobio gratis. Ne znam moze li se jos i do kad produziti.
Gotovo sam siguran da servisi nisu ukljuceni u cenu vozila, bar ne u Srbiji.
Mozda postoji neki paket da uplatis unapred.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Inače i redovni servisi su uključeni do 5 god, s tim da se to odnosi na interval od 30.000 km ili na 2 god. Za nekoga ko prelazi više se isplati, meni bi to bila samo 2 servisa na 5 god.
Očigledno se razlikuje politika ako tebi nisu ponudili...
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
- 123456
- Postovi: 1985
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Kako to da X3 i CRV nisu ista klasa? Ista dužina, isto medjuosovinsko.pedalaš je napisao:Naravno da X3 i CRV nisu ista klasa (SUV D i SUV C segment, to sam i napisao), niti su istoga "roda" ( premium i nepremium, a i to sam napisao ), kao što se slažem da prosečan kupac premium segmenta verovatno nikada neće ni pogledati neko vozilo iz nepremium klase.
Samo sam poredio prostor za kolena pozadi, bez da sam ikome sugerisao da umesto aktuelnog premiuma treba da kupi nepremium (prethodne generacije). A ako pogledaš na bilo kom sajtu deklaraciju unutrašnjih dimenzija za aktuelni X3 i CRV prethodne generacije, videćeš ko ima veću deklaraciju prostora za noge pozadi. Naravno, onaj sa poprečnom orijentacijom motora.
A kada sam poredio X1 i X3 po pitanju prostora za kolena pozadi, takodje mi nije bila namera da nekog ubedim da umesto više klase kupi nižu klasu BMW-a, već samo da ukažem da viša klasa ne znači nužno i više prostora za kolena pozadi (i to zbog orijentacije motora). Deklaracije za tu veličinu kažu suprotno.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Možda ti je promaklo, ali, u prvom postu poslednje diskusije (uz koji sam sam i postavio fotografije prostora za kolena pozadi), sam rekao da je reč o CRV-u „prethodne generacije“ (peta generacija, kod nas faktički kraj 2018-polovina 2023), dužine 460 cm. Koji je kraći oko 12 cm od aktuelnog X3.
Nisu ono fotografije CRV-a šeste generacije, koji je slične dužine kao X3 (možda je 1 cm razlike), niti sam njega pominjao.
Dakle, peta generacija CRV-a i X3 sigurno nisu ista klasa (spoljnim dimenzijama).
A kakvi su unutrašnjim dimenzijama ako se porede CRV pete i šeste generacije, to je neka sasvim druga priča.
Ili, da li su šeste generacija CRV-a i X3 ista klasa, „ne znam“. Ne bih se drznuo u isti koš staviti premium i nepremium. Opasan je to teren, ne bih ni da time posredno „uzdižem“ nepremium, ni posredno „ponižavam“ nepremium. Spoljne dimenzije su nesporno skoro iste.
Cenovno, nema ni dileme da top varijanta novog hibridnog CRV-a košta manje nego osnovno izdanje X3 bez ikakvog opcionala. Ali, šta je premium bez opcionala? To niko normalan ne bi kupio. Treba tu što više opcija da to na nešto „liči“. Načelno, što više, to bolje. Zavisno koliko se i kakve opcione opreme stavi, nekada premium zna da izgleda (meni) jako tužno i sa opcionalima. Imao sam prilike voziti neke primerke od debelo preko 100 hiljada koji npr nisu imali ni banalni opcioni radarski tempomat. Zašto je to tako bilo konfigurisano, to je sasvim drugi par rukava.
Dakle, za mene, premium je zaista potencijalno odlična stvar, ali samo ako je kupac u prilici da to lepo i bogato konfiguriše. Inače, imaš nekada i individualno konfigurisane premiume koji su opremom kao „klotare“ za neke nepremiume.
Nisu ono fotografije CRV-a šeste generacije, koji je slične dužine kao X3 (možda je 1 cm razlike), niti sam njega pominjao.
Dakle, peta generacija CRV-a i X3 sigurno nisu ista klasa (spoljnim dimenzijama).
A kakvi su unutrašnjim dimenzijama ako se porede CRV pete i šeste generacije, to je neka sasvim druga priča.
Ili, da li su šeste generacija CRV-a i X3 ista klasa, „ne znam“. Ne bih se drznuo u isti koš staviti premium i nepremium. Opasan je to teren, ne bih ni da time posredno „uzdižem“ nepremium, ni posredno „ponižavam“ nepremium. Spoljne dimenzije su nesporno skoro iste.
Cenovno, nema ni dileme da top varijanta novog hibridnog CRV-a košta manje nego osnovno izdanje X3 bez ikakvog opcionala. Ali, šta je premium bez opcionala? To niko normalan ne bi kupio. Treba tu što više opcija da to na nešto „liči“. Načelno, što više, to bolje. Zavisno koliko se i kakve opcione opreme stavi, nekada premium zna da izgleda (meni) jako tužno i sa opcionalima. Imao sam prilike voziti neke primerke od debelo preko 100 hiljada koji npr nisu imali ni banalni opcioni radarski tempomat. Zašto je to tako bilo konfigurisano, to je sasvim drugi par rukava.
Dakle, za mene, premium je zaista potencijalno odlična stvar, ali samo ako je kupac u prilici da to lepo i bogato konfiguriše. Inače, imaš nekada i individualno konfigurisane premiume koji su opremom kao „klotare“ za neke nepremiume.
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7079
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Terenci - moda ili potreba ?
123456 je napisao: ↑13 Mar 2024, 10:15
Inače i redovni servisi su uključeni do 5 god, s tim da se to odnosi na interval od 30.000 km ili na 2 god. Za nekoga ko prelazi više se isplati, meni bi to bila samo 2 servisa na 5 god.
Očigledno se razlikuje politika ako tebi nisu ponudili...
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
U boljoj ste poziciji. Pa i ti si na Nisan dobio 8 godina garancije, a ovde je sve do skoro bilo samo 3, a sad su povećali na 5...
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Vrhunska boja sto je najbitnije
Jel moze sad connected drive za vozila kupljena kod nas? Kod nas je servisni interval 15k km ako nisu nesto menjali.
Jel moze sad connected drive za vozila kupljena kod nas? Kod nas je servisni interval 15k km ako nisu nesto menjali.
- 123456
- Postovi: 1985
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Imaju fixni ili varijabilni, 15kkm/1 god ili 30kkm/2 god. Samo ako ti je uključeno u cenu, onda mora varijabilni.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Odlično vozilo koje može da ozbiljno posluži svojoj pravoj svrsi...i naravno neće ga biti u Evropi.