ivancho je napisao:Nova Sava guma za sva godišnja doba u dimenziji 175/65R14 Sava All Weather.
IMG_20201225_090655_548.jpg
Sent from my JNY-LX1 using Tapatalk
Evo da jabim utiske sa snega veceras
Isao sam ka Lescu po ne ociscenoj ulici. Usput sam obisao autobus i dva automobila, svi zaglavljeni.
Obzirom da je guma za sve sezone ja sam prezadovoljan ponasanjem na snegu.
Zašto je dobro da pred put proverite auto.
U ovom slučaju je opasni problem bio zaklonjen od običnog pregleda. Ozbiljno pucanje boka gume sa unutrašnje strane, koje se nije moglo uočiti spolja.
IMG_20210126_145359_438.jpg (90.46 KiB) Pogledano 1853 puta
Goodyearov SoundComfort tehnika umanjenja buke u kabini.
Simbol buke na etiketi se odnosi na izmerenu spoljašnju buku koju generišu pneumatici, a ne unutrašnju koja se čuje u vozilu. Pretpostavljamo da kada klijent traži tihe pneumatike, uglavnom misli na svoj komfor vožnje, a ne na spoljnu okolinu. Zašto je onda na etiketi navedena spoljašnja buka? Zato što je buka od automobila u gradu ogroman problem za ljude koji tamo žive, kao i za stanovnike kuća blizu magistralnih puteva. Upravo zato smanjenje nivoa spoljašnje buke emitovane u okolinu je bilo od velikog značaja i donelo toliko dobre rezultate – teško je danas pronaći pneumatike koji ne ispunjavaju ove norme.
A šta je sa bukom koja se čuje unutar vozila?
Postoji više mehanizama stvaranja buke na pneumaticima i možemo ih svrstati u dve grupe:
- buka generisana vibracijama konstrukcije auto gume
- buka vezana uz aerodinamiku
Znatnu ulogu u stvaranju buke ima vibracija (rezonansa) vazduha zatvorenog u gumi pošto se jako dobro prenosi preko elemenata vešanja vozila. Istovremeno, ova pojava je tehnološki teška za redukovanje jer zahteva primenu rešenja unutar konstrukcije pneumatika (tamo gde se nalazi vibrirajući vazduh), a ne unutra karkasa ili dezena gaznog sloja.
Efekt radova u tom području je primenjena u pneumaticima Goodyear tehnologija SoundComfort (oznaka SCT – SoundComfort Technology). Njen glavni element čini poseban prigušni sloj, koji podseća na sunđer, pričvršćen uz sloj butil gume. Prigušni sloj obezbeđuje disperziju rezonantnih vrednosti koje nam najviše smetaju, čime se nivo buke unutar vozila smanjuje čak za 3-4db.
Pneumatici opremljeni tehnologijom Sound Comfort Technology su odgovor i na sve veća očekivanja proizvođača automobila po pitanju komfora. Duplo smanjenje buke koja dolazi od vibracija vazduha unutar auto guma i aerodinamičko oblikovanje vozila, uz primenu odgovarajućeg prigušivanja enterijera pruža osećaj savršenog komfora i radosti vožnje.”