Polovnjak, 3500-4000e
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Sa svakom će da se zabavlja.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Nova zvanica za slavu.
Bez sale, Megana benzinca sam vozio, doduse sedan i to 1.4, tako da i nije bas neki reper, ali u krajnjem slucaju, Alfa je barem lepsa.
TT
Bez sale, Megana benzinca sam vozio, doduse sedan i to 1.4, tako da i nije bas neki reper, ali u krajnjem slucaju, Alfa je barem lepsa.
TT
Имам једно потпитање...
-
- Postovi: 575
- Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
- Garaža: Audi A3 Sportback
- Lokacija: Darmstadt, Deutschland
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Mislim da je ovaj megane odlicna kupovina. Sigurno je presao ovih 127000 sto je oko 12000 godisnje, retko ko u Srtbiji vozi vise...Nemas razloga da ge ne uzmes. Unitra izgleda ocuvano, kupujes o prvog vlasnika...To je to...
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Dobar ovaj megane, bas ocuvano izgleda. Kilometraza i servisi se lako ispitaju, sa 500 evra mozes da uradis i veliki i mali servis i jos neku sitnicu ako treba.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Nisam u Bg do ponedeljka pa da skoknem da vidim ovog Megana. Mogu da nazovem da pitam tj popricam sa vlasnikom. Nema potrebe da radim servise kad su uradjeni, naravno ako dokaze to. Mada opet tesko je prelomiti stvarno, sve mi se cini da sam ja trebao kupiti punta mk2b za njega bar znam da nece da zeza salim se.
Sad zagledam i Grande Punta ali ako me Alfa nije odusevila sa kvalitetom unutrasnjosti ( ruku na srce ima problem samo sa dugmicima i volanom ) sta cu tek naci u Fiatu.
Alfa i Grande Punto su mi dosta lepsi od Megana a imam neki utisak da je polozaj za volanom u Grande Puntu slican kao kod Alfe. A sa druge strane za Grande Punto ne kruze "price" kao za Alfu ( zabavljanje i tako to ) .
Sto se tice Grande Punta dosao bi u obzir i 1.3 multijet jer nema plivajuci a dizne ne bi trebale biti problematicne. Ostaje turbina samo, ostalo sve kao na benzincu a kako svi kazu ide dosta bolje od 1.4 8v.
Znam da sam dosadan ali me sad zanima sta mislite i o Grande Puntu? Ako su iole preneli kvalitet sa mk2b onda bi to bila ok kupovina. Doduse ja sam se sa mk2b susretao sa primercima sa malom kilometrazom. Tako da i o njemu malo porazmislim dok ne budem u prilici da pogledam Megana koji stvarno dobro deluje
Sad zagledam i Grande Punta ali ako me Alfa nije odusevila sa kvalitetom unutrasnjosti ( ruku na srce ima problem samo sa dugmicima i volanom ) sta cu tek naci u Fiatu.
Alfa i Grande Punto su mi dosta lepsi od Megana a imam neki utisak da je polozaj za volanom u Grande Puntu slican kao kod Alfe. A sa druge strane za Grande Punto ne kruze "price" kao za Alfu ( zabavljanje i tako to ) .
Sto se tice Grande Punta dosao bi u obzir i 1.3 multijet jer nema plivajuci a dizne ne bi trebale biti problematicne. Ostaje turbina samo, ostalo sve kao na benzincu a kako svi kazu ide dosta bolje od 1.4 8v.
Znam da sam dosadan ali me sad zanima sta mislite i o Grande Puntu? Ako su iole preneli kvalitet sa mk2b onda bi to bila ok kupovina. Doduse ja sam se sa mk2b susretao sa primercima sa malom kilometrazom. Tako da i o njemu malo porazmislim dok ne budem u prilici da pogledam Megana koji stvarno dobro deluje
- Kuzmanovic
- Postovi: 15148
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Nije. U GP-u se sedi vise.Andrija88 je napisao: a imam neki utisak da je polozaj za volanom u Grande Puntu slican kao kod Alfe.
Grande Punto je dobar auto ali utisak u enterijeru je bolji u Alfi, kao i lezanje na putu (izuzev Sport varijante GP-a).
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Polovnjak, 3500-4000e
GP 1.3 mjtd od 90 ks čini mi se da ima plivajući, ne drži me za reč
Sad sam guglao, da, od 90 ks ima, od 75ks nema plivajući.
'''''1.3 mtj od 90ks i 6 brzina ima plivajuci zamajac. U svakom slucaju ceo servis (delovi i ruke) me je izasao 820 eur kod Gorana, dakle, plivajuci zamajac i set kvacila'''''
Sad sam guglao, da, od 90 ks ima, od 75ks nema plivajući.
'''''1.3 mtj od 90ks i 6 brzina ima plivajuci zamajac. U svakom slucaju ceo servis (delovi i ruke) me je izasao 820 eur kod Gorana, dakle, plivajuci zamajac i set kvacila'''''
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Znam da 1.3 90 ima plivajuci i iskreno kad bih vec kupio auto sa plivajucim isao bih na 1,9. Inace steta za Grande sto je tanka ponuda jaceg benzinca od 95 ks i sto nema taj fenomenalni Alfin polozaj sedenja, mada pogledacu neki pa da vidim ja licno kakvo je stanje.
Kao sto vec rekoh kupovina uopste nije hitna i mogu da sacekam da naleti neka dobra Alfa mada me onaj Megan bas zaintrigirao. . . Ali ni sam ne znam sta zelim pa ne bih da se zalecem. . .
Cisto poredjenja radi:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... elVariant1.
Po meni ova Alfa izgleda kao nova unutra a ima 150 000 km. Citao sam i nemacke forume i prica je jako slicna kao i kod nas. Uglavnom kazu lep i brz auto sa visokom potrosnjom benzina ali i ulja.
Kao sto vec rekoh kupovina uopste nije hitna i mogu da sacekam da naleti neka dobra Alfa mada me onaj Megan bas zaintrigirao. . . Ali ni sam ne znam sta zelim pa ne bih da se zalecem. . .
Cisto poredjenja radi:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... elVariant1.
Po meni ova Alfa izgleda kao nova unutra a ima 150 000 km. Citao sam i nemacke forume i prica je jako slicna kao i kod nas. Uglavnom kazu lep i brz auto sa visokom potrosnjom benzina ali i ulja.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ima jedan crni grande punto u Smederevskoj Palanci, 1.4 tjet. U ekstra je stanju, uvezen iz švice, jedino mu malo lupka letva volana (barem ja mislim da je to) ja sam se dvoumio dal da ga uzmem
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Seat leon 1.9 tdi? Uvek mož ga čipneš
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Seat Leon tdi je ipak preskup za mene. A ako mislis na onaj prvi, sto ima unutrasnjost kao audi A3 pre bih za slicne pare kupio Golf 4. Sto se tice punta 1.4 tjet nisam siguran da mi treba taj luksuz da kupim auto sa jako retkim motorm ovde, cisto zbog kasnijeg odrzavanja.
Da li neko moze da baci pogled na ove Alfe ( zapalio sam se za Alfu najstrasnije i ipak sam odlucio da ne izbacujem dizel iz opticaja jer realno svuda alfe sa jtd motorima puno vise hvale u odnosu na benzince )
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 9-mjtd-16v
ne smeta sto ima 3 vrata
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -romeo-147
ova ima obicni jtd motor od 116 ks koji je malo jeftiniji za odrzavanje a jos uz to Alfe sa tim motorom su generalno malo jeftinije od multijeta. Jedini problem je sto su retki u facelift modelima
Da li neko moze da baci pogled na ove Alfe ( zapalio sam se za Alfu najstrasnije i ipak sam odlucio da ne izbacujem dizel iz opticaja jer realno svuda alfe sa jtd motorima puno vise hvale u odnosu na benzince )
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 9-mjtd-16v
ne smeta sto ima 3 vrata
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -romeo-147
ova ima obicni jtd motor od 116 ks koji je malo jeftiniji za odrzavanje a jos uz to Alfe sa tim motorom su generalno malo jeftinije od multijeta. Jedini problem je sto su retki u facelift modelima
- Ivan
- Postovi: 9886
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Polovnjak, 3500-4000e
1.4tjet je odlican motor, pouzdan i pristupacan za odrzavanje, turbina je fiksna i izuzetno izdrzljiva, mislim da gura nekih 0.3bara natpritiska dok poredjenja radi 1.9mjet gura skoro 1.4 bara natpritiska.
Odlican je izbor pogotovo u sport paketu.
Послато са GT-N7100
Odlican je izbor pogotovo u sport paketu.
Послато са GT-N7100
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Polovnjak, 3500-4000e
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Ova 156ica izgleda odlicno. Nisam na njih obracao paznju jer mi 147ica bila prvi izbor i nekako je kompaktnija od 156 ali ova vredi da se pogleda.
A sto se tice 1.4 tjet nema razloga da ne verujem da je ok motor ali u celoj srbiji se nude 3 punta sa tim motorom ( na oglasima ). Ipak je retka zverka
Kad je turbina u pitanju moje misljenje je da ona koja pravi veci natpritisak ( nisam masinac ali jesam inzenjer ) mora biti adekvatno dimenzionisana za odredjeni radni vek, tako da ta sa vecim natpritiskom je sigurno izradjena od kvalitetnijeg celika ( ili kako se vec kod turbine postize veca otpornost ) u odnosu na tjet pa s obzirom na to ne mora da znaci da ce turbina kod mjet krace da traje u udnosu na tjet.
Kapiram da polovna ili nova turbina za tjet mora biti jeftinija jer je jednostavnija.
A sto se tice 1.4 tjet nema razloga da ne verujem da je ok motor ali u celoj srbiji se nude 3 punta sa tim motorom ( na oglasima ). Ipak je retka zverka
Kad je turbina u pitanju moje misljenje je da ona koja pravi veci natpritisak ( nisam masinac ali jesam inzenjer ) mora biti adekvatno dimenzionisana za odredjeni radni vek, tako da ta sa vecim natpritiskom je sigurno izradjena od kvalitetnijeg celika ( ili kako se vec kod turbine postize veca otpornost ) u odnosu na tjet pa s obzirom na to ne mora da znaci da ce turbina kod mjet krace da traje u udnosu na tjet.
Kapiram da polovna ili nova turbina za tjet mora biti jeftinija jer je jednostavnija.
Re: Polovnjak, 3500-4000e
Na koliko se pali turbina na benzincu?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk