Polovnjak, 3500-4000e

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8223
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Ji 4Tze »

Sa svakom će da se zabavlja.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3420
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od elMaestro »

Nova zvanica za slavu. :)

Bez sale, Megana benzinca sam vozio, doduse sedan i to 1.4, tako da i nije bas neki reper, ali u krajnjem slucaju, Alfa je barem lepsa. :)

TT
Имам једно потпитање...
zex
Reactions:
Postovi: 575
Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
Garaža: Audi A3 Sportback
Lokacija: Darmstadt, Deutschland

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od zex »

Mislim da je ovaj megane odlicna kupovina. Sigurno je presao ovih 127000 sto je oko 12000 godisnje, retko ko u Srtbiji vozi vise...Nemas razloga da ge ne uzmes. Unitra izgleda ocuvano, kupujes o prvog vlasnika...To je to...
Korisnikov avatar
Aca BG
Reactions:
Postovi: 1965
Pridružio se: 06 Mar 2013, 11:22
Lokacija: Beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Aca BG »

Dobar ovaj megane, bas ocuvano izgleda. Kilometraza i servisi se lako ispitaju, sa 500 evra mozes da uradis i veliki i mali servis i jos neku sitnicu ako treba.
Andrija88
Reactions:
Postovi: 19
Pridružio se: 06 Jun 2016, 10:39
Lokacija: beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Andrija88 »

Nisam u Bg do ponedeljka pa da skoknem da vidim ovog Megana. Mogu da nazovem da pitam tj popricam sa vlasnikom. Nema potrebe da radim servise kad su uradjeni, naravno ako dokaze to. Mada opet tesko je prelomiti stvarno, sve mi se cini da sam ja trebao kupiti punta mk2b za njega bar znam da nece da zeza :D salim se.

Sad zagledam i Grande Punta ali ako me Alfa nije odusevila sa kvalitetom unutrasnjosti ( ruku na srce ima problem samo sa dugmicima i volanom ) sta cu tek naci u Fiatu.

Alfa i Grande Punto su mi dosta lepsi od Megana a imam neki utisak da je polozaj za volanom u Grande Puntu slican kao kod Alfe. A sa druge strane za Grande Punto ne kruze "price" kao za Alfu ( zabavljanje i tako to :kezo: ) .

Sto se tice Grande Punta dosao bi u obzir i 1.3 multijet jer nema plivajuci a dizne ne bi trebale biti problematicne. Ostaje turbina samo, ostalo sve kao na benzincu a kako svi kazu ide dosta bolje od 1.4 8v.

Znam da sam dosadan ali me sad zanima sta mislite i o Grande Puntu? Ako su iole preneli kvalitet sa mk2b onda bi to bila ok kupovina. Doduse ja sam se sa mk2b susretao sa primercima sa malom kilometrazom. Tako da i o njemu malo porazmislim dok ne budem u prilici da pogledam Megana koji stvarno dobro deluje
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15272
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Kuzmanovic »

Andrija88 napisao: a imam neki utisak da je polozaj za volanom u Grande Puntu slican kao kod Alfe.
Nije. U GP-u se sedi vise.

Grande Punto je dobar auto ali utisak u enterijeru je bolji u Alfi, kao i lezanje na putu (izuzev Sport varijante GP-a).

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od passenger »

GP 1.3 mjtd od 90 ks čini mi se da ima plivajući, ne drži me za reč

Sad sam guglao, da, od 90 ks ima, od 75ks nema plivajući.

'''''1.3 mtj od 90ks i 6 brzina ima plivajuci zamajac. U svakom slucaju ceo servis (delovi i ruke) me je izasao 820 eur kod Gorana, dakle, plivajuci zamajac i set kvacila'''''
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Andrija88
Reactions:
Postovi: 19
Pridružio se: 06 Jun 2016, 10:39
Lokacija: beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Andrija88 »

Znam da 1.3 90 ima plivajuci i iskreno kad bih vec kupio auto sa plivajucim isao bih na 1,9. Inace steta za Grande sto je tanka ponuda jaceg benzinca od 95 ks i sto nema taj fenomenalni Alfin polozaj sedenja, mada pogledacu neki pa da vidim ja licno kakvo je stanje.
Kao sto vec rekoh kupovina uopste nije hitna i mogu da sacekam da naleti neka dobra Alfa mada me onaj Megan bas zaintrigirao. . . Ali ni sam ne znam sta zelim pa ne bih da se zalecem. . .

Cisto poredjenja radi:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... elVariant1.

Po meni ova Alfa izgleda kao nova unutra a ima 150 000 km. Citao sam i nemacke forume i prica je jako slicna kao i kod nas. Uglavnom kazu lep i brz auto sa visokom potrosnjom benzina ali i ulja.
Korisnikov avatar
stefanan
Reactions:
Postovi: 9520
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od stefanan »

Ima jedan crni grande punto u Smederevskoj Palanci, 1.4 tjet. U ekstra je stanju, uvezen iz švice, jedino mu malo lupka letva volana (barem ja mislim da je to) ja sam se dvoumio dal da ga uzmem

Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od passenger »

Seat leon 1.9 tdi? Uvek mož ga čipneš
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Andrija88
Reactions:
Postovi: 19
Pridružio se: 06 Jun 2016, 10:39
Lokacija: beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Andrija88 »

Seat Leon tdi je ipak preskup za mene. A ako mislis na onaj prvi, sto ima unutrasnjost kao audi A3 pre bih za slicne pare kupio Golf 4. Sto se tice punta 1.4 tjet nisam siguran da mi treba taj luksuz da kupim auto sa jako retkim motorm ovde, cisto zbog kasnijeg odrzavanja.

Da li neko moze da baci pogled na ove Alfe ( zapalio sam se za Alfu najstrasnije :kuku: i ipak sam odlucio da ne izbacujem dizel iz opticaja jer realno svuda alfe sa jtd motorima puno vise hvale u odnosu na benzince )

http://www.polovniautomobili.com/putnic ... 9-mjtd-16v

ne smeta sto ima 3 vrata

http://www.polovniautomobili.com/putnic ... -romeo-147

ova ima obicni jtd motor od 116 ks koji je malo jeftiniji za odrzavanje a jos uz to Alfe sa tim motorom su generalno malo jeftinije od multijeta. Jedini problem je sto su retki u facelift modelima
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Ivan »

1.4tjet je odlican motor, pouzdan i pristupacan za odrzavanje, turbina je fiksna i izuzetno izdrzljiva, mislim da gura nekih 0.3bara natpritiska dok poredjenja radi 1.9mjet gura skoro 1.4 bara natpritiska.
Odlican je izbor pogotovo u sport paketu.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od passenger »

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Andrija88
Reactions:
Postovi: 19
Pridružio se: 06 Jun 2016, 10:39
Lokacija: beograd

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od Andrija88 »

Ova 156ica izgleda odlicno. Nisam na njih obracao paznju jer mi 147ica bila prvi izbor i nekako je kompaktnija od 156 ali ova vredi da se pogleda.

A sto se tice 1.4 tjet nema razloga da ne verujem da je ok motor ali u celoj srbiji se nude 3 punta sa tim motorom ( na oglasima ). Ipak je retka zverka :)

Kad je turbina u pitanju moje misljenje je da ona koja pravi veci natpritisak ( nisam masinac ali jesam inzenjer ) mora biti adekvatno dimenzionisana za odredjeni radni vek, tako da ta sa vecim natpritiskom je sigurno izradjena od kvalitetnijeg celika ( ili kako se vec kod turbine postize veca otpornost ) u odnosu na tjet pa s obzirom na to ne mora da znaci da ce turbina kod mjet krace da traje u udnosu na tjet.

Kapiram da polovna ili nova turbina za tjet mora biti jeftinija jer je jednostavnija.
Korisnikov avatar
havijer
Reactions:
Postovi: 3110
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: Polovnjak, 3500-4000e

Post od havijer »

Na koliko se pali turbina na benzincu?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Odgovori