Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od dzonic87 » 30 Jul 2023, 14:10

Kilometražu mogu vratiti i na Airbus-u, tako da ne veruj u te priče.

3.0TDi ne znam, nisam baš siguran u taj motor. 3.0d kod bmw-a i merca je odličan

Korisnikov avatar
Milos
Postovi: 8567
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od Milos » 30 Jul 2023, 14:19

Ivan je napisao:
30 Jul 2023, 10:20
Cuneri ne vole 190ks iz par razloga, jer je imao SCR, a 150ks nije imao SCR godinama (najnoviji imaju), sto im je zagorcavalo zivot jer nisu znali kako to da odrade.
Druga stvar je sto su dobici na 150ks cca duplo veci nego na 190ks u apsolutnim iznosima, pa je subjektivna razlika nakon cuniranja daleko izrazenija, jer na 150 dobijes skoro 30%, a na 190 dobijes 10-15%.

Sto se tice dileme a6 vs passat b8 najkrace moguce passat je dobar auto, al a6 je subjektivno bolji.

Ako krenes da ides u dubinu i racionalne komparacije onda mozes zavrsiti na najgorem autu koji najvise pruza na papiru :)

Evo recimo ta razlika koju spominjes kvalitet enterijera a6 i passat, u odnosu na a6 jeste passat glasniji i "krckaviji", ali je takodje recimo talisman ili superb jos glasniji i krckaviji, a tek je recimo octavia jos losija i glasnija i krckavija, a gde je tek clio npr ili dacija koja je jos losija od clia, pa ona je tek drasticno glasnija unutra i losije sklopljena u odnosu na octaviu itd.

Tako da sve je to relativno, jer ispada da se u octaviji ili daciji ne moze ziveti od buke vetra i krckanja enterijera, a nije bas tako iako su progresivno losiji od boljih automobila.

Ako uzmes gledati nesto sto lakse mozes kvantifikovati npr gepek, tezinu, performanse, potrosnju, pa onda je passat u prednosti u odnosu na a6, veci gepek, prakticniji je, bolje ide, manje trosi (a i delovi jeftiniji), a onda mozes ubaciti i oktaviju koja je jos laksa, te samim tim i brza sa istim motorom, veci i prakticniji gepek i od passata, nizi troskovi eksploatacije...

Obrni okreni odgovor na tvoje pitanje je cisto subjektivan, tj. koliko dobar auto je dovoljno dobar za tvoje novce.
Treba uzeti u obzir da je gornji post pisan od osobe poznatije u domacim auto krugovima kao Vagenovac , a sad se kune u BMW.
Nesto ovako :
Slika
Xepoj87 je napisao:
03 Feb 2023, 11:30
Sve je poslo naopako kada sam prodao prvi Mercedes.

Korisnikov avatar
jovanvuk
Postovi: 443
Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
Lokacija: SM
Kontakt:

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od jovanvuk » 30 Jul 2023, 15:21

pitamzsebe je napisao:
Osim ovog prvog pitanja o potrosnji, interesuje me koji je udobniji A6C7 ili Passat B8?

P.S. Vidim dosta njih prodaje auto sa tri kljuca. Kao da takva auta ne mogu da im se vrati kilometraza???

Napisao ti u prvom postu da ne porediš premium i non premium, šta misliš šta bi ti rekao jedan pasionirani korisnik MB kad bi poredio Mercedes E klasu sa Renault Talismanom ili BMW serije 5 sa Fordom Mondeom?

Kod Audija i na prevaljenom 300.000km pogotovo u A6 nema tragova eksplaoatacije pogotovo u unutrašnjosti kabine, tkdj nema tragova na podvozu . Motor ako je dobro održavan svaki radi dobro. Kao i menjač, ako je servisiran.

Svaki A6 na našim oglasima u godištu koji tražiš je dubinski opran i spolja ispoliran, pogledaj malo kakav je to lak i koji sjaj ima i upravo taj kvalitet završne obrade daje mogućnost svakom preprodavcu da dobro zaradi. Jer svaki auto sa oglasa ima bar za pola više km nego što je na satu, a često i X2


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
carov2
Postovi: 4205
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od carov2 » 30 Jul 2023, 16:25


pitamzsebe je napisao:Ekipo,

Pre svega da vam se dubooko zahvalim na svim odgovorima. Hvala Vam od srca. Kao sto sam napisao auto bih kupio u bliskoj budbucnosti, ali za to trebam sad da se upoznam sa svim tim informacijama. U rzgovoru sa nekoliko njih iz servisa, rekli su mi da biram 3.0 Audi, jer zapravo Audi 3.0 manje trosi od 2.0 C7 generacije. Da li je to tacno? Dva momka kazu da Audi 3.0 ne bi presao preko 6,5 litra na urbanu zonu, a na otvoreno manje. Sto to zvuci predobro. Iskreno, tome i dalje ne vjerujem dok mi neko od Vas ne potvrdi, jer drugar mi ima A6 C6 3.0 ali njemu bas dosta trosi.

U dosadasnjim Vasim odgovorima onda Audi je prava stvar. Cak sam pre dva dana sjeu u A6 C7 allroad, i uvjerio se da je prlijep da ne izgleda u opste lose kao na slikama.
Osim ovog prvog pitanja o potrosnji, interesuje me koji je udobniji A6C7 ili Passat B8?


P.S. Vidim dosta njih prodaje auto sa tri kljuca. Kao da takva auta ne mogu da im se vrati kilometraza???
Ne, 3.0 ne troši manje, a pogotovu ne 6.5l u gradu.
Ukoliko možeš da platiš 3.0 A6, a registracija ti ne predstavlja problem, onda uzmi 3.0, za A6 je 3.0 motor uvek bolji izbor.(kada ne bismo gledali troškove)
Inače ako je tačno, ti iz servisa su legendice, niko nikada bolji razlog nije dao da se uzme 3.0 umesto 2.0.
Bukvalno jedna od retkih stvari gde 3.0 nije "bolji".

Što se tiče udobnosti, A6 treba biti udobniji, Pasat B8 nije neko oličenje udobnosti, da se čovek oduševi...svakako, dosta utiču točkovi i oslanjanje, recimo A6 sportsko vešanje i 20" točak teško može biti udobniji od Pasata sa 17" točkom.
A6 ide i sa vazdušnim vešanjem, naravno, mnogo češće kod 3.0 motora, ali za navedeni novac, ne verujem da ćeš naći dobar primerak.

Sent from my LE2121 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od Ivan » 30 Jul 2023, 16:39

3.0 je prava stvar.

2.0 i 3.0 u a6 c7 ristajl trose skoro isto, ako su oba motora prednja vuca, takodje quattro 2.0 i quattro 3.0 su skoro egal po potrosnji.

Prezalis jednom godisnje registraciju i uzivas cele godine uz zanemarljivu razliku.

A6 je generalno udoban auto, ali moras imati u vidu da ima drastiicne razlike od npr sline na 20 inca pa do vazdusnog na 17 inca.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1993
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od 123456 » 30 Jul 2023, 18:31

Pitanje je koliko više uživaš sa 3.0 ako oba voziš po propisima.
Po meni skroz bezpotrebno.

S388
Postovi: 53
Pridružio se: 24 Dec 2022, 14:07

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od S388 » 30 Jul 2023, 19:14

3.0 TDI kod facelifta (218/272ks) je za apsolutno izbegavanje. Kod facelifta samo 2.0 ili 3.0 BiTDI

pitamzsebe
Postovi: 9
Pridružio se: 27 Jul 2023, 21:39

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od pitamzsebe » 31 Jul 2023, 14:14

Hvala vam jos jednom... Vidim da cu morati malo da usporim s pitanjima, sve dok ne dodem do mogucnosti da biram izmedju nekoliko modela, to jest akd budem imao tacan novac i kremen u kupovini, gde mogu i link da Vam postavim da vidite sta i kako. Ne zelim da Vas smaram, ali ipak mnogo novc se daje za jedno slatko uzivanje, pa samo ne bih da pogrijesim.

U redu, 99% sam sad z sad za Audi. Samo jos jednom, da li znaci da 3.0 i 2.0 trose "isto"? Da li ona prica da Audi 6, C7 2.0 "ne moze da izgura svoju skoljku tako lako i da ga to gusi"? Kakva su Vasa iskusta sa potrpsnjom 3.0 i 2.0 C7 Audia?

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od dzonic87 » 31 Jul 2023, 14:41

Ja imam 2.0tdi od 190ks i to sasvim korektno funkcioniše. Nije A6 pretežak i lepo se vozi i sa ovim motorom

E sad ja bih lično izbegao model sa sline vešanjem (jer mahom idu i veći točkovi), jer onda žrtavuješ ono što jedan A6 treba da ima - udobnost. Smisao ovog auta je duža vožnja magistralom/auto putem. Po gradu je već više mučenje nego uživanje u vožnji.

Kod mene potrošnja sa većim udelom otvorene vožnje ne prelazi 7litara skoro nikada (auto put 140kmh po cajgeru i NBg vožnje, stari grad manje vozim)

Korisnikov avatar
jovanvuk
Postovi: 443
Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
Lokacija: SM
Kontakt:

Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od jovanvuk » 31 Jul 2023, 16:11

S-line vešanje je mnogo lepše nego kad je auto visok kao koza i stoji na balonkama tipa 17 ili 18 zoll. Jeste da je tad malo tvrdji , ali i to se lako reši .

Uzme se Eibach ProKit opruga i onda imaš udobnost kao na balonkama, a visinu S-line.. sportska opruga ima jedan krug više navoja i deblja je..

Ovako je bilo kod mene na 8.5X20 ET43 letnje 255/35 R20 i nikakva razlika nije bila kad stavim zimski setup 8.5X19 ET43 255/40 R19
Sve ispod toga za jedan A6 je malo..

Slika


Sent from my iPhone using Tapatalk

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od dzonic87 » 31 Jul 2023, 16:21

Ne razglabam o lepoti - već kao neko ko provodi dosta vremena u autu znam itekako razlike u udobnosti.
Nekome je bitno, nekome nije - meni je udobnost itekako bitna na autu od 5m. Neko ko želi sportsku varijantu, onda bolje da gleda A/S7, A/S5, a i A4 je tome dosta prikladniji nego auto od 5 metara


Vazdušno vešanje je verujem prava stvar na A6-ci

Korisnikov avatar
jovanvuk
Postovi: 443
Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
Lokacija: SM
Kontakt:

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od jovanvuk » 31 Jul 2023, 16:29

Ti izgleda nisi uopšte pročitao moj post, al' ajd ima nas svakakvih..


Sent from my iPhone using Tapatalk

ftj
Postovi: 13080
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od ftj » 31 Jul 2023, 17:11

pro-kit snižava auto za 3 cm. s-line za 1.5.

Kolko god auto zaista bio ok mekan sa eibachom, nije baš najpraktičnije snižavati vozilo za 3 cm. Opet, opruge i mogu biti mekše na 'udar' al zakoni fizike teško da mogu da učine da 3 cm auto bude generalno udobniji.

Korisnikov avatar
jovanvuk
Postovi: 443
Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
Lokacija: SM
Kontakt:

Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od jovanvuk » 31 Jul 2023, 17:31

Da li si ikad vozio svoj auto na sportskim oprugama, ili govoriš iz iskustva rekla kazala?

Poslednja 4 Audija sam vozio na sportskim oprugama i na SportLine i na ProKit.
Ovo što govoriš je daleko od istine..

Fabrička standardna opruga je rastegnuta manje navoja od sportske, hod amorta je velik. Opruga tanka. Sam auto je dosta visok plus leži na balon gumama /55 ili /60 .

Zato se dobija da auto ljulja ko brod, da odskače prilikom prelaska preko većih neravnina. Amort nema tu sposobnost da upija ulegnuća i ispupčenja na putu kao sport .. česta su pod upravljanja i auto često klizi preko nosa u uzastopnim krivinama .


Sent from my iPhone using Tapatalk

ftj
Postovi: 13080
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?

Post od ftj » 31 Jul 2023, 17:43

Pa ono kupio sam prvi pro-kit pre skoro 20 godina pa imam neku predstavu šta se dobija i gubi. Istina, neće na svim automobilima biti isti efekat al ovde se pričalo o udobnosti u odnosu na fabričko(ne-s line) oslanjanje. Udobnost nije samo udar preko rupa(koji nekad zaista može biti mekši sa eibachom), ima tu mnogo drugih detalja i nije baš lako izjaviti da je auto udobniji(3 cm niži praktičniji nije svakako).

Odgovori