Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
- jovanvuk
- Postovi: 443
- Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
- Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
- Lokacija: SM
- Kontakt:
Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Upravo to i govorim iz ličnog iskustva da je na sportskoj opruzi Eibach ProKit auto udobniji. Prakričnost je drugi par čarapa, sve savisi od vozača šta želi od auta.
A ne slažem se sa tobom jer sam taksativno naveo i na kojem autu i koja opruga i koji promer guma i koji promer felne .
Ti kažeš vozio si pre 20 godina (neki auto , ne znam koji, bitna stvar) i odlično se sećaš kako je , bitno da mi se kontrira, sve sam shvatio.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A ne slažem se sa tobom jer sam taksativno naveo i na kojem autu i koja opruga i koji promer guma i koji promer felne .
Ti kažeš vozio si pre 20 godina (neki auto , ne znam koji, bitna stvar) i odlično se sećaš kako je , bitno da mi se kontrira, sve sam shvatio.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 8859
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Vozio bi ga on i sad nego prešao više od 200k i sad svaki dan strepi kad će da mu zvekne menjač.
- 123456
- Postovi: 2001
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Ako imaš iole gradske vožnje, nemoj nijedan od ova dva. Smorice te regeneracije, ili benzin ili traži nešto treće.
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
fabia 1.9 tdi. nakon ugradnje je bio znacajno neudobniji i tek nakon skracivanja bump stopova auto se unormalio i cak je bio meksi na rupama tako da znam o cemu pricas ali i pored toga tesko mogu da prihvatim to kao opstu ocenu jer retko u. zivotu moze i jare i pare.jovanvuk je napisao: Ti kažeš vozio si pre 20 godina (neki auto , ne znam koji, bitna stvar) i odlično se sećaš kako je , bitno da mi se kontrira, sve sam shvatio.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- jovanvuk
- Postovi: 443
- Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
- Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
- Lokacija: SM
- Kontakt:
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Ma sve jasno za tu staru narodnu , samo ja imam drugačije iskustvo baš zbog te iste fizike ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Postovi: 9
- Pridružio se: 27 Jul 2023, 21:39
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Uglavnom A6 C7 2.0 dizel, 2016-2018 (C7.5) su presli bar 250 000km do 300 000km. Na koje stvari trebam najvise da obratim i sta mogu da ocekujem od kvarova?
Svaki model koji gledam je S line ali sta treba obavezno da bude u njemu? Koji menjac ste rekli da je najbolji S tronic, multitronc itd...??? (Zasto? Eto da bih znao )
I sta moze biti problem kod ovakvih 2.0 dizel motora? (190KS)
Svaki model koji gledam je S line ali sta treba obavezno da bude u njemu? Koji menjac ste rekli da je najbolji S tronic, multitronc itd...??? (Zasto? Eto da bih znao )
I sta moze biti problem kod ovakvih 2.0 dizel motora? (190KS)
- carov2
- Postovi: 4207
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Kod te kilometraže nema potrebe da obraćaš pažnju na nešto posebno, a od kvarova sve može da se očekuje.
Što se opreme tiče, ja bih nekako gledao da izbegnem osnovnu klimu i možda osnovne farove, ali (nisam siguran) tu već nije moguće ubosti halogene farove. (Oni su užas)
Možda bih gledao da uzmem dobar primerak i radovao se što nije S-line, jer obično on znači i tvrđe vešanje, a branici se kasnije lako dodaju, kao i detalji u enterijeru.
S-tronic je bolja opcija, to je u stvari DSG menjač, a u restyle mi se čini da je uglavnom on i išao, dok je Multitronic 2000e.
To uračunati odmah i nema problema, može biti dobar izbor za određen broj ljudi.(u smislu vožnje)
Ja sam imao taj motor u Audiju A5, DETA oznaka, vozio ga od cca 130k km, do 187k km, bez ikakvih problema.
A problemi mogu biti "klasični", ADblue sistem(pumpa), DPF i sve ostalo...motor deluje "prenapregnuto"
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Što se opreme tiče, ja bih nekako gledao da izbegnem osnovnu klimu i možda osnovne farove, ali (nisam siguran) tu već nije moguće ubosti halogene farove. (Oni su užas)
Možda bih gledao da uzmem dobar primerak i radovao se što nije S-line, jer obično on znači i tvrđe vešanje, a branici se kasnije lako dodaju, kao i detalji u enterijeru.
S-tronic je bolja opcija, to je u stvari DSG menjač, a u restyle mi se čini da je uglavnom on i išao, dok je Multitronic 2000e.
To uračunati odmah i nema problema, može biti dobar izbor za određen broj ljudi.(u smislu vožnje)
Ja sam imao taj motor u Audiju A5, DETA oznaka, vozio ga od cca 130k km, do 187k km, bez ikakvih problema.
A problemi mogu biti "klasični", ADblue sistem(pumpa), DPF i sve ostalo...motor deluje "prenapregnuto"
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Dobra mu je potrosnja u odnosu na cr prethodne generacije.
Burazeru je riknuo s tronik na 150-160kkm. I na polustom u ovlascenom ga je iznelo oko 2000e. A pride mu ni greška nije mogla da se skine sa borda. Za to su mu trazili da plati oko 950e za novi sat, gde bi oni pokrili deo troskova. Tako da to bih prvo testirao.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Burazeru je riknuo s tronik na 150-160kkm. I na polustom u ovlascenom ga je iznelo oko 2000e. A pride mu ni greška nije mogla da se skine sa borda. Za to su mu trazili da plati oko 950e za novi sat, gde bi oni pokrili deo troskova. Tako da to bih prvo testirao.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Ja sam ostao začuđen kako onaj od 150ks ide
U pasatu B8 se nekako živahnije ponaša nego ovaj od 190 kod mene u A6ci.
Baš bih voleo da probam i jedan i drugi u pasatu
U pasatu B8 se nekako živahnije ponaša nego ovaj od 190 kod mene u A6ci.
Baš bih voleo da probam i jedan i drugi u pasatu
- carov2
- Postovi: 4207
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Ja ga poredio sa A4 B8 170 TDI i od njega ide slabije, ali se do 100/110 kmh subjektivno drži dobro, posle toga se već oseti da slabije ide.dzonic87 je napisao:Ja sam ostao začuđen kako onaj od 150ks ide
U pasatu B8 se nekako živahnije ponaša nego ovaj od 190 kod mene u A6ci.
Baš bih voleo da probam i jedan i drugi u pasatu
Dok sa A5 190 TDI nije mogao da se poredi, skoro sam vozio Passata i jedva da navuče 200 kmh, dok je A5 lagano prelazio.
Za moj A5 me je momak iz servisa pitao da li je čipovan(nije vozio taj auto, ali više puta A6), kaže da taj auto tako ne treba da ide, ide mnogo bolje nego A6.
Proverili su, nije bio čipovan, znači ima razlike do podešavanja, verovatno i A4 ne ide isto kao A5 quattro recimo. (Zet vozio moj A5 i poredio sa A4 FWD, isti motor)
Sent from my LE2121 using Tapatalk
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Brže od 100kmh nisam ni probao, ovde po Voždovcu i Zvezdari samo i utisak da mi nekako lakše diže obrtaje (živahniji) nego kod mene.
Verovatno i sam setup i razlika u težini igra ulogu
Verovatno i sam setup i razlika u težini igra ulogu
Re: Passat B8 R line VS Audi A6 C7 S line?
Tek u a6 neces imati osecaj brzine jer je vise ususkan od pasata. Volan mu je za grad ekstra, lagan i precizan. Ko je navikao na teze volane treba da se privikne alj zato c7 190ks ide presobro i odlično drzi u krivini. Samo dobre gume i nema problema.
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk