Kupovina limuzine e segmenta

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Saul Goodman
Postovi: 5
Pridružio se: 28 Apr 2020, 04:34

Kupovina limuzine e segmenta

Post od Saul Goodman » 28 Apr 2020, 12:11

Pozdrav svima. Izvinjavam se unapred ako se pričalo već o istoj temi, ali nisam uspeo da pronađem.

Uglavnom, planiram kupovinu automobila iz e segmenta, i potreban mi je savet.
Potreban mi je automobil koji je pogodan za duža putovanja i otvoren put, sa malo gradske vožnje. Tražim imuzinu koja je kvalitetna, udobna, prostrana, praktična, sa velikim prtljažnikom.
Benzinaca ima vrlo malo u ponudi pa ih nisam ni razmatrao, tako da će biti dizel, a što se menjača tiče, radije bih automatik, ali to mi nije posebno bitno.
Budžet je nekih 8500.
Što se konkretnih modela tiče, razmatram:
- BMW 5 E60 520d
- Audi A6 C6 2.0 TDI
- Mercedes W211 E220 facelift
- Škoda Superb II 2.0 TDI
- Peugeot 508 2.0 HDI (ili eventualno hibrid)

Superb i 508 jesu u klasi niže, ali deluje mi da po veličini, opremi i performansama mogu da pariraju. Godište automobila bi bilo u rasponu od 2006.-07. u slučaju Audija do 2011.-12. u slučaju 508.
Pitanje je sad, koji od ovih pruža najviše za dati novac, koji je najrentabilniji na duže staze (potrošnja, održavanje...) i od koga će me najmanje boleti glava?
Hvala.

ftj
Postovi: 10066
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od ftj » 28 Apr 2020, 12:32

Evo sa druge teme samo je 3.0 jbg.
https://www.polovniautomobili.com/auto- ... ref=gen_ad

Problem u toj tvojoj zamisli je sto ti automobili u tom cenovnom rangu imaju veoma skupo odrzavanje pa da te ne bi bolela glava treba da nadjes neki koji je bas eto imao sve krupne troskove odradjene a da ce tebe sluziti bezbrizno 50k km sto je jako teska misija.

Ralee
Postovi: 3063
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od Ralee » 28 Apr 2020, 21:11

508 hibrid bih izbegao, nit se dobro vozi, nit je toliko prostran unutra, nit ima veliki prtljaznik jer baterija zauzme pola gepeka.

kami
Postovi: 268
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od kami » 28 Apr 2020, 21:48

Baci poglednna passate b7. Dobices dosta mladji auto, udoban. Za te pare moze solidan da se uzme.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Saul Goodman
Postovi: 5
Pridružio se: 28 Apr 2020, 04:34

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od Saul Goodman » 28 Apr 2020, 22:40

Mislim da se passat b7 ne uklapa u budžet za kupovinu. Uklapaju se samo najjeftiniji primerci na oglasima, a to su uglavnom oni koji upropaste čoveka kasnije. :) Po rasponu cena deluje mi da za dobar treba spremiti bar 11-12.000.

Momčilo
Postovi: 37
Pridružio se: 21 Mar 2020, 22:44

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od Momčilo » 28 Apr 2020, 22:42

Prijatelj je prodavao Superba u okviru tvog budzeta, mislim da je 2011. godiste, 2,0 tdi, sa DSG menjacem, ako budes zainteresovan, javi se u pp.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 27036
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od Xepoj87 » 29 Apr 2020, 13:25

Da li ti trazis auto sa dosta mesta pozadi ili trazis udoban auto za put?
Ako je ovo drugo u pitanju, Superb i 408 ne mogu da se porede sa E klasom i E60.
Pored toga sto imaju neuporedivo manji razmak tockova, imaju i neuporedivo losije vesanje i tu poredjenja u komforu nema.

Ne znam za Bmw, ali E klasa restyle je super auto, tu oko 07. i 08. godine.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Saul Goodman
Postovi: 5
Pridružio se: 28 Apr 2020, 04:34

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od Saul Goodman » 29 Apr 2020, 16:43

Xepoj87 je napisao:
29 Apr 2020, 13:25
Da li ti trazis auto sa dosta mesta pozadi ili trazis udoban auto za put?
Tražim oba. :) Ne može auto da bude udoban ako je pozadi skučeno, a povremeno imam potrebe i da vozim troje pozadi.
Nisam vozio ni 508 ni Superb, od navedenih sam probao samo E60 i W211. A po brojkama vidim da Superb ima 12cm kraće međuosovinsko rastojanje od E60. Ko bi rekao...
Hvala na savetu.

ftj
Postovi: 10066
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od ftj » 29 Apr 2020, 17:03

U superbu imas vise mesta pozadi od e60. Poenta e segmenta je da vozacu bude udobno i eventualno za 4 osobe, E segment nije za voznju 5 osoba, u tom slucaju bolje mpv.

Saul Goodman
Postovi: 5
Pridružio se: 28 Apr 2020, 04:34

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od Saul Goodman » 29 Apr 2020, 18:19

Slažem se, ali negde moram da napravim kompromis. 90% vremena nas je troje ili četvoro u kolima, a za te vanredne situacije kad je potrebno 5. mesto bar e60 i e klasa su sasvim pristojni, i svakako bolji od većine automobila u klasi ispod. Ne bih da žrtvujem sve prednosti limuzine na dužim putevima zbog petog mesta u MPV-u koje mi zatreba 1-2 puta mesečno. To bi bilo kao da tražiš auto od 300 konja zato što par puta mesečno juriš negde. :)

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 9549
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Astra G 1.4 Twinport
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od shandu90 » 29 Apr 2020, 18:22

Sto ne moze da bude lose. Imam ja MPV u familiji. Moze debelo preko ogranicenja ali se putnici pozadi hvataju za glavu kad ga peglas :kezo:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 27036
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od Xepoj87 » 29 Apr 2020, 19:10

Superb ima mozda do 10cm vise mesta za noge i to je to, u sirinu nema vise mesta, krace je sediste i uspravljenije, sto automatski znaci i neudobniji polozaj sedenja, pored toga sto ima i losija sedista.
To ne znaci da je Superb los auto, vec da jednostavno nije na nivou 3-4 puta skupljih premium automobila klasu iznad.
Dakle, E i D segment nisu za poredjenje ni u kom smislu.

Naravno da mogu troje da se voze pozadi, ako to nije svaki dan po 3, 4 sata.
U superbu je jedina razlika sto ce uvaj u sredini lakse noge smestiti, jer nema tunela za prenos zbog toga sto je prednja vuca i ima vise mesta za patike u sredini.
To svakako ne treba da prevagne u odluci, osim ako se svaki dan voza 5 odraslih muskaraca u autu.

A i na kraju, probas i sam uvidis razliku.
E60 mi recimo ima najgotivniji sistem klimatizacije, koji su izbacili iz novijih serija Bmwa, gde mozes da podesavas intenzitet/procenat duvanja u svakoj zoni, dakle da li hoces slabije ili jace da duva u noge, na sredini i u soferku.
Nije najbolja klima, samo je to jako gotivna opcija, koju nisam vidjao u drugim automobilima.
Pored toga, E60 ima kriminalno slabe xenon farove iz nekog razloga.
Vozio sam 535d i 520d ukupno oko 200km i to su moji utisci.
Iskreno mi se auto vise svidja za voznju od E klase, a i lepsi mi je(jedan od lepsih Bmw-a sto se mene tice), e klasa je previse mekana i volan mi bas nije odgovarao na W211.

I opet, probas i vidis, ali bih oba gledao iskljucivo u restyle verzijama, nema sanse da ih nema za tu lovu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

ljubitelj
Postovi: 6736
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od ljubitelj » 29 Apr 2020, 19:30

To podesavanje je bas u procentima?

A sto su to izbacili, znaci nemaju drugi BMWi? A Mercedes, ima li on tu opisanu opciju?

Opisanu opciju podesavanja razlicitog duvanja po navedenim zonama imaju Volvoi stvarno fino za komfor klimatizacije.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 8994
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od Ivan » 29 Apr 2020, 20:07

Imao sam superba mk2 novog, a imao sam i e60 520d koji je sad kod kuma, oba su me fenomenalno posluzila, a vozio sam sve sa spiska.

Meni je tu najbolji bmw e60 520d, udoban je, prostran, najlepsi je za voznju. Sto se tice xenon farova, adaptivni su bas vidno bolji od obicnih xenona, meni je sijalica jedna oslabila, zamenio obe original philips sijalic, ispolirao stakla i predobro sijaju, znacajno iznad proseka, ali opet to je jedini auto na kojem sam polirao farove, tako da je verovatno kvalitet istih nesto losiji.

Sto se tice motora, godista, menjaca, moja preporuka jeste da ides na 2007 ristajling automatik sa 163ks. Izgleda svezije/modernije nego pre ristajlinga, a ima stari tip motora kojem lanac traje 400-500.000km, a kod novijeg motora od 177ks se vadi motor napolje i menja se lanac na 150.000km sto kosta 800e, a zamajac na manuelnom mora da bude odlican jer inace moze da unisti radilicu, sto se na automatiku ne desava.

Superb je pre svega izuzetno pratkican i prostran, tu najvise odskace od proseka, ostalo sve ok, nista posebno, motor 2.0tdi cr 170ks je prednost, jer je najbolji motor tu, nema izrazene mane, jeftin za odrzavanje, super ide i malo trosi.

Pezo 508 meni lepsi od superba iznutra i spolja, ali naustrb prostranosti, prakticnosti i motora, dobar je 2.0hdi, ali losije nego kod superba.

a6 ok auto, ali 2.0tdi 140ks do 2008 je problematican i sklon pucanju glave i crkavanju dizni, pritom bucan, spor, od 2008 ristajlinga ima novi 2.0tdi CR motor gde su ispravljene sve mane, pritom sa 170ks mnogo lepse nosi a6, a tisi je, manje trosi i brzi je.

Mercedes w211 dosadan za voznju, premekan, ali u laganoj voznji ce ovde putnici najvise uzivati. Prve serije su imale problema raznih, ali je kod zadnjih serija 2007-2008 sve otklonjeno i izuzetno je pouzdan.

ftj
Postovi: 10066
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Kupovina limuzine e segmenta

Post od ftj » 29 Apr 2020, 21:02

Problem sa farovima na e60 je sto bi se reklo konstrukcioni pa su se jako brzo zamucivali i spolja i iznutra i nisu sijali kao novi. Meni je recimo to podesavanje klime bilo nepotrebno, isto kao i mogucnost da dodatno podesavas da li hoces da hladi ili da greje, valjda svaka automatska klima to zna da oceni na osnovu zadate temperature a ne da ti treba da mu dodatno naglasavas(kao na kucnoj klimi ono heat ili cool) a vidim da su tu funkciju zadrzali i na g30 a jos su dodali i podesavanje jacine ventilatora u auto modu.

Odgovori