Brzom pretragom se učinilo da je ovo jedina tema koju imamo o krovnim koferima, pa da ovde priupitam: imate li neko preporuku za izdavanje krovnog kofera, što je moguće većeg, u periodu 01.08-15.08?
I još jedno čisto tehničko pitanje, zašto se kofer montira sa strane a ne po sredini krova? Zar to ne remeti ravnotežu i aerodinamiku vozila? Max dozvoljena brzina sa instaliranim koferom je stvarno 130kmh?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Ja ga instaliram na sredini uvek. A verovatno neki montiraju sa strane da bi mogli lakse da utovare/istovare stvari. Sa brzinom ne treba preterivati. Ja sam drzao do 150 kmh sa koferom. Par puta sam zaboravio pa sam ga penjao i vise, srecom bez posledica.
Ista priča i sa mnom...
Jedini valjan razlog za montiranje na stranu je ako se kofer otvara samo sa jedne strane... To je u principu slučaj samo sa manjim/užim koferima. Moj je 400l i ima bravice i otvara se sa obe strane, i bolje je kad se montira na sredini...
takođe, pomerao sam ga na stranu kad sam vozio i bajs pride. I vozio do 170-180, nije poleteo. Menabo ima neko glupavo zatvaranje pa preko 150 hoće da zine malo napred ako je pun (nategnut kad se pakujem) al ne da se otvara nego nekako "radi" plastika...
130-140 ok, i buka je manja i manje trošii neće da zine.
Boringly average, but also perfect for school run mums
haakr ima sine celom duzinom i ako si ga pretovario, posebno napred, pa se makar malo savije, reda par milimetara, ne mozes da ga zakljucas. nekad bude bas frustrirajuce, ali zapravo sam kofer ti porucuje "konju, nisi dobro rasporedio unutra, preslazi"...
jako sareno... novi polovni, thule, ostali...
gumatic u ns je najpovoljniji, imas kofera vec od 140-150e od 350-400l pa nadalje. nosaci 5,6,7 hiljada. thule sve to puta tri ako su novi, polovno zavisi sta se ulovi...
iznajmljivanje je tipa 1,5e za nosace i 3-3,5 za kofer dnevno, pa navise...
Ja gledao da ga uzmem, natrči povremeno neka fina cena. Onda pomislim gde ću da držim taj leš onih 330 dana kad nije u upotrebi, pa se ohladim.
Za cenu polovnog možeš iznajmljivati barem 6-7 god, što je sasvim ok odnos.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Ne znam sta je bolja varijanta, uzeti originalni Audi komplet nosaca i krovnog kofera ili uzeti nesto iz vrha ponude Thule?
Posto imam problema sa kapacitetom prtljaznog prostora na Audiju, definitivno mi je potrebno prosirivanje, pogotovo sada sa dvoje dece.
Citao sam malo komentare sto se tice fabrickih kofera i iznenadio sam se da su ljudi vise hvalili Thule kofere nego OEM. Mada ne znam ni kakve su cene za OEM kofere.
Za Thule sam se raspitivao i cene su im bas jake. Medjutim, tu je prednost sto se jednom kupi i imas ih na duzi period posto se lako prebacuju na bilo koji auto, pa i kad promenim auto kofer inosaci mi ostaju, tako da to jednom pregrmis i uvek si spreman. Bas iz toga razloga bi gledao da uzmem sto bolji proizvod.
Za Thule su mi rekli da im je najbolji model Excellence XT od 470L.
Vidim da su ga svuda bas nahvalili, da je izuzetno tih i aerodinamican, nema ogranicenje brzine, odlican kapacitet, sistem brzog i jednostavnog postavljanja i skidanja, obostrano otaranje i lak pristup, razni neki dodatci poput rasvete, dodatnih drzaca za skije unutar boksa, sistem za pricvrscivanje tereta... A iskreno lepo i izgleda, posto stvarno ima i ruznih i nezgrapnih modela.
Takodje mi se svidja sto nude i paket torbi koji se idealno uklapa u oblik boksa, posto je to najbolji nacin da se prostor najbolje iskoristi, sto je nemoguce postici sa univerzalnim torbama.
Medjutim ceo taj paket: aluminiumski nosaci, Excellence XT kofer, paket torbi... izadje nesto malo preko 2.000eur.
Ne znam koliko bi izaslo OEM Audi a i mana mu je to sto posle nije bas prilagodljiv za prebacivanje na druge automobile kao Thule, a ne znam da li je uopste bolje ili losije resenje.