
Nov auto oko 10.000€
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zastava 10 2006 60ks
Konstruktor pomenutog motora je Yamaha,tako da me ne cude Stjepine impresije. 

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13548
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 10 2006 60ks
Putno je bzvz jer uzimas isti auto, poenta je valjda da malo promenis 

-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Nov auto oko 10.000e
Punto classic mjet,dizel da se useres i ide ko blesav a trosi ko upaljac alii...glupo kupovati ovog Fiata jer je imao smiosla samo dok je drzava davala onu smesnu kamatu,popust od 1000 eur i popust na klimu od 600 eur.Prednost je delova svuda,smesno jeftini kao i samo odrzavanje.Bax napisao:Ovih dana se opet po glavi vrzma ideja da menjam auto, da li se isplati dodati 5-7.000 evra za novi?
Meni deluje da se ne isplati...
U igri su :
-Fiesta 1,2 9000e (premala, motor tanusan, ali sladak autic...)
-Astra H 1,6 10500e (Komotan, ubedljiv, opet verovatno veca potrosnja nego sa Puntacem...)
- Punto Classic1,3 miltijet (ovo je da nemam problem tokom migracije
Ovo mi deluju kao najrazumnije kupovine...
Astra H najozbiljniji auto i bez konkurencije.Mana ukoliko vise prelazis zaboravi na plin jer twin port motori to ne trpe.
Fiesta interesantna,odlicna vozna dinamika ali...
Dakle,ti ovde imas srednje opremljen B segment protiv dobro opremljenog C segmenta.Matematika jasnma kao dan ...ASTRA bez razmisljanja.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Nov auto oko 10.000e
Bio sam u sličnoj dilemi, neki poslovnjak noviji ili nov auto, odustao sam od novog auta jer nisam bio spreman da se venčam na bar. 5god. sa njim a hteo sam nekog manjeg potrošača, astra sa tim motorm ili fiesta sigurno nisu manji potrošači u gradu sa kreni-stani vožnjom.
Probao sam fiestu i astru, razačaran. SX4 je iznad oba čitavu klasu ako ne i dve po kvalitetu i čime god. Jedino što ima dva vazdušna jastuka.
Od mene +1 SX4
Probao sam fiestu i astru, razačaran. SX4 je iznad oba čitavu klasu ako ne i dve po kvalitetu i čime god. Jedino što ima dva vazdušna jastuka.
Od mene +1 SX4

Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32163
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto oko 10.000e
Bio sam sa Baxom u Fordu, baš kad je probao Fiestu. Bili smo nas trojica u autu, tako da i to ima veze - 200kg više nego kad su Stjepa i Grujic vozili, sami. I ide onako fino, ali ništa posebno. Opušteno je bakica u Matizu pobegla sa semafora i jedva smo je stigli, ali ne i prestigli.
Sad, možda je Matiz bio onaj najjači, 1.0 od 66KS (800kg), plus sama bakica u autu, pa je to osramotilo Fiestu. Opet, Fiesta ima 970kg i 82KS, a specifikacije kažu da do stotke ubrzava za 0,8 sekundi brže od Matiza (13.3s/14.1s). Očigledno je težina bila presudna.
Kako god bilo, Fiesta nije oduševila. Iako po specifikacijama ubrzava 1 sekundu brže od Punta 1.2, do 100km/h, Punto je ubedljiviji u startu. Verovatno ga Fiesta dobija od 60-100km/h, kad Punto polako popušta, a Fiesta nastavlja da vuče. Isto je verovatno i kasnije, upravo ono što su Stjepa i Grujic naveli, da i na većim brzinama ubrzava. Nema onu ekplozivnost, ali vuče linerarno sve do visokih 6.000 obrtaja gde pokazuje najviše snage.
Inače, Baxov izbor bi verovatno bila Corsa 1.2, koja ga po svemu zadovoljava, a i meni se taj auto dopada više od Fieste recimo, a i od mnogih drugih. Međutim, na akciji je trenutno samo 1.0 motor, a ova jača verzija izlazi oko 11.000e što je previše.
Swift je isto tako, meni lično, odličan izbor, ali bez obzira na cenu, ima veliku manu, mali prtljažnik. Znam da je Bax vrlo aktivan i često putuje, uglavnom u društvu, pa je nepraktično uzeti auto u koji ne mogu stati dve veće torbe, bez obaranja sedišta.
Fabia bi tu mogla imati dobar odnos uloženo/dobijeno, ali je tu najveći problem motorizacija. 1.2 HTP 70KS se čini nedovoljnim, štu u principu i jeste jer ima slabije performanse od Punta. Za cenu koja je Baxu prihvatljiva, najbolji izbor je 1.2TSI, ali nakon raznih informacija o problemima sa ovim motorom, za koje će se tek videti da li su definitivno rešeni, verujem da Bax ne želi da eksperimentiše. Pouzdanije je uzeti 1.4MPI (16V), mada je to malo stariji motor koji sigurno više troši, a danas je to stavka koju svakako treba uzeti u obzir.
Sad, možda je Matiz bio onaj najjači, 1.0 od 66KS (800kg), plus sama bakica u autu, pa je to osramotilo Fiestu. Opet, Fiesta ima 970kg i 82KS, a specifikacije kažu da do stotke ubrzava za 0,8 sekundi brže od Matiza (13.3s/14.1s). Očigledno je težina bila presudna.
Kako god bilo, Fiesta nije oduševila. Iako po specifikacijama ubrzava 1 sekundu brže od Punta 1.2, do 100km/h, Punto je ubedljiviji u startu. Verovatno ga Fiesta dobija od 60-100km/h, kad Punto polako popušta, a Fiesta nastavlja da vuče. Isto je verovatno i kasnije, upravo ono što su Stjepa i Grujic naveli, da i na većim brzinama ubrzava. Nema onu ekplozivnost, ali vuče linerarno sve do visokih 6.000 obrtaja gde pokazuje najviše snage.
Inače, Baxov izbor bi verovatno bila Corsa 1.2, koja ga po svemu zadovoljava, a i meni se taj auto dopada više od Fieste recimo, a i od mnogih drugih. Međutim, na akciji je trenutno samo 1.0 motor, a ova jača verzija izlazi oko 11.000e što je previše.
Swift je isto tako, meni lično, odličan izbor, ali bez obzira na cenu, ima veliku manu, mali prtljažnik. Znam da je Bax vrlo aktivan i često putuje, uglavnom u društvu, pa je nepraktično uzeti auto u koji ne mogu stati dve veće torbe, bez obaranja sedišta.
Fabia bi tu mogla imati dobar odnos uloženo/dobijeno, ali je tu najveći problem motorizacija. 1.2 HTP 70KS se čini nedovoljnim, štu u principu i jeste jer ima slabije performanse od Punta. Za cenu koja je Baxu prihvatljiva, najbolji izbor je 1.2TSI, ali nakon raznih informacija o problemima sa ovim motorom, za koje će se tek videti da li su definitivno rešeni, verujem da Bax ne želi da eksperimentiše. Pouzdanije je uzeti 1.4MPI (16V), mada je to malo stariji motor koji sigurno više troši, a danas je to stavka koju svakako treba uzeti u obzir.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Nov auto oko 10.000e
SX4 je iz 2006. i to treba imati u vidu 

-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Nov auto oko 10.000e
Opet se astra ili odlazeci ceed/i30 namecu kao najbolje resenje.Licni,corsu bih izbegao sto zbog godina sto zbog nekih drugih stvari.Fabia 1.4 16 v nije idelano resenje jer se ocekuje novi model u 2013 sem ukoliko ne planira plin u nju.
Neka polgeda aute stare do 2god,nemora novo a ko novo.Mozda ubode nesto bas dobro.
Ako je do gepeka neka pogleda Lineu sa ovim novim tjet benzincem mozda iskuka neki bolji popust mada ni Rio sa gepekom nije losa solucija.
Ipak sam ja C segment i u ovom slucaju Astra H je apsolutni favorit.
Neka polgeda aute stare do 2god,nemora novo a ko novo.Mozda ubode nesto bas dobro.
Ako je do gepeka neka pogleda Lineu sa ovim novim tjet benzincem mozda iskuka neki bolji popust mada ni Rio sa gepekom nije losa solucija.
Ipak sam ja C segment i u ovom slucaju Astra H je apsolutni favorit.

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Nov auto oko 10.000e
Astra je iz 2004Heinz napisao:SX4 je iz 2006. i to treba imati u vidu

Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov auto oko 10.000e
Punto iz 1999. 

Re: Nov auto oko 10.000e
Trocilindrasi u Matizu su dosta startni, to se jos od pre zna, jednom sam se sa drugaricama trkao, tj isao za njima, ali nisu pobegle od Punta.
Generalno, Fiesta iako na papiru dosta jaca, minimalno bolje ide od Punta, i to po svoj prilici u zoni visokih brzina gde ti konji donose prednost...
Ukratko za sada je stanje sledece
- Fiesta, probao, najvise me odbija sto je premala, manje prostora nego u Puntu, slozio se i Trojke
- Corsa, preskupa, preko 10500, je za 1,2 motor, koji je minimum
- Clio, meni preuzak napred, najgori sa prostorom, zbog loseg grebena
- Fabia, nit smrdi nit mirise, ali bih je uzeo, dao bi 9500 za 1,4 motor obzirom na trziste, ali mislim da to nema, ima za 9900 ali ona varijanta sa jednim jastukom...
- Mazda dva, premala napred
- Astra H, probacu popodne, ovde me odbija eventualna potrosnja
- SX4, I30, pored odlicnog iskustva sa Astrama G, njih sam izuzeo iz razmatranja.
Generalno glavno razmisljanje se svodi, na pitanje, da li uzeti mali auto za 9000(Punto, Fiesta), ili pak ici na veci, Astru koji mi sada ne treba, za 10500...
I na sporedno pitanje ,koliko moze jos Punto da tera, obzirom da ima 6 godina i 50.000km, i za sada deluje da moze jos toliko...
Generalno, Fiesta iako na papiru dosta jaca, minimalno bolje ide od Punta, i to po svoj prilici u zoni visokih brzina gde ti konji donose prednost...
Ukratko za sada je stanje sledece
- Fiesta, probao, najvise me odbija sto je premala, manje prostora nego u Puntu, slozio se i Trojke
- Corsa, preskupa, preko 10500, je za 1,2 motor, koji je minimum
- Clio, meni preuzak napred, najgori sa prostorom, zbog loseg grebena
- Fabia, nit smrdi nit mirise, ali bih je uzeo, dao bi 9500 za 1,4 motor obzirom na trziste, ali mislim da to nema, ima za 9900 ali ona varijanta sa jednim jastukom...
- Mazda dva, premala napred
- Astra H, probacu popodne, ovde me odbija eventualna potrosnja
- SX4, I30, pored odlicnog iskustva sa Astrama G, njih sam izuzeo iz razmatranja.
Generalno glavno razmisljanje se svodi, na pitanje, da li uzeti mali auto za 9000(Punto, Fiesta), ili pak ici na veci, Astru koji mi sada ne treba, za 10500...
I na sporedno pitanje ,koliko moze jos Punto da tera, obzirom da ima 6 godina i 50.000km, i za sada deluje da moze jos toliko...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Nov auto oko 10.000e
Nikako da pohvatam, šta je zapravo razlog razmišljanja o zameni? Tu je verovatno i odgovor.
Koliko mislim da te poznajem, za tebe nije neki fensi auto, već nešto široko upotrebljivo (priroda i putovanja), jeftino, praktično i ekonomično. Dakle - Duster, SX4 i Yeti. Čak i Panda.
Koliko mislim da te poznajem, za tebe nije neki fensi auto, već nešto široko upotrebljivo (priroda i putovanja), jeftino, praktično i ekonomično. Dakle - Duster, SX4 i Yeti. Čak i Panda.
Re: Nov auto oko 10.000e
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Nov auto oko 10.000e
Oprostite ali meni je instrument tabla ruznaaaaa za auto 21. veka
A to treba da se gleda svaki dan kada se sedne za volan.
U duhu - ovo se nebi ocekivalo ni od Dacie da napravi.

A to treba da se gleda svaki dan kada se sedne za volan.
U duhu - ovo se nebi ocekivalo ni od Dacie da napravi.

- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto oko 10.000e
proceed
izgleda momacki samo mu fale vrata ali kome ne trebaju
izgleda momacki samo mu fale vrata ali kome ne trebaju

- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32163
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Nov auto oko 10.000e
Ma jok, ne dolazi Panda u obzir, ja kad vam kažem.
I ja tu navijam za SX4, generalno mislim da bi mu najviše legao. Mada je u najjeftinijoj opciji, opet nekih 11.000e, a znam na osnovu Mišinog iskustva da će teško dobiti neki osetni popust. Ta 2 vazdušna jastuka jesu minus, ali ne i nešto što bi mene lično odbilo. Ostalo ima sve osnovno od opreme, a motor je svakako najubedljiviji od svih predloženih kandidata. Isto tako, meni lično je auto sa najviše duha i baš mi pristaje uz Baxa. No, ako se njemu ne sviđa, nema smisla ubeđivati ga da ga uzme.
Proceed je dobar predlog, o njemu mislim da nije razmišljao.

I ja tu navijam za SX4, generalno mislim da bi mu najviše legao. Mada je u najjeftinijoj opciji, opet nekih 11.000e, a znam na osnovu Mišinog iskustva da će teško dobiti neki osetni popust. Ta 2 vazdušna jastuka jesu minus, ali ne i nešto što bi mene lično odbilo. Ostalo ima sve osnovno od opreme, a motor je svakako najubedljiviji od svih predloženih kandidata. Isto tako, meni lično je auto sa najviše duha i baš mi pristaje uz Baxa. No, ako se njemu ne sviđa, nema smisla ubeđivati ga da ga uzme.
Proceed je dobar predlog, o njemu mislim da nije razmišljao.
Posetite www.garaza.rs !