Malo upadam u tok radnje, posto ja bih da pisem o onome sa pocetka teme, nemam pojma o cemu sad pricate ali usustini
moment i snaga su dva usko vezana pojma, preko momenta se izrazava snaga u odnosu na obrtaje. I snaga pokrece auto jer u suprotnom ne bi bilo smisla vrteti do tacke maksimalne snage (tj nesto vise za one koji znaju koja je fora), a ne do tacke maksimalnog momenta. Za one koji sada trenutno padaju u trans jer imaju turbodizela koji kida kako ide u nizim obrtajima pa to govori da je
moment vazniji, cisto da kazem da vise momenta na nizim obrtajima znaci ujedno i vise snage na istim tim obrtajima posto se snaga izrazava preko momenta. Takodje ova dva pojma ne znace puno bez tacne informacije pri kojim obrtajima se to desava, pogotovo po pitanju momenta, jer ako neki auto ima vise momenta na nizim obrtajima ne mora automatski da znaci da ce biti drasticno bolji od onog koji ima nesto manji
moment pri nesto visim obrtajima. Takode je bitno kako je rasprostranjen
moment kroz obrtaje (samim tim i snaga od toga zavisi), jer jedan spic nije bolji od nesto nize brojke rasprostranjene kroz veci broj obrtaja.
Sto se elasticnosti motora tice, nikad koriscen pojam kod mene, ako hocu da ubrzam salta se u najnizi pogodan stepen prenosa za te potrebe

To su cari uzivanja u saltanju brzina
