Motori iste konstrukcije i različite snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od Xepoj87 »

Naravno da ima razloga, ali ako je nesto normalnije sto ce da ode, svesno onda to radis.
Kao sto ja menjam amortizere na 170, 180k km, a neko fura 300k km i nista. Nacin eksploatacije mora da se plati.
Jbg, ne mogu i jare i pare :)

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od nikaragva »

Nidžo šta ti je redovni servis menjača?
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od Ivan »

Remont, tj. Zamena lezajeva u istom :)

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24694
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od dragvorl »

BTW, Nm odredjuju koliki ce pritisak biti u komori za sagorevanje, znaci sto vise njutna, to veci pritisak trpe delovi. Naravno kada se porede iste zapremine.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od nikaragva »

Ma ajde molim te, pa ne vozim m od 500 konja pa da se toliko cimam oko auta :)
Kupio sam Astru jer ne želim često da idem kod majstora :)
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od maniaxxx »

Risto napisao:Meni nije realno da se moj 116d čipuje sa 116ks na 180ks, to je 50+% povećanje snage. Čini mi se da neki sklop može biti neadekvatan za toliku snagu/Nm i da to može skratiti trajanje određenih delova. Kada sam razmatrao eventualno čipovanje, ideja mi je bila da auto ide na 150ks (snaga malo veća od 118d), možda paranoišem ali ja ne bi išao preko toga.

Koliko voziš na limitu snage? Obrtni ti više "uništava" avto, pre svega kvačilo i zamajac. Ja znam da sam skratio vek trajanja nekih delova sa čipovanjem od 110 na 177 konja, ali jebiga, treba valjda jedan golf da prođe manje od milijona :rofl:
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21794
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od nidza »

nikaragva napisao:Nidžo šta ti je redovni servis menjača?
Zezam se.

Zamena ležajeva, pa zamena ležajeva koji nisu zamenjeni prvi put, jer se majstor pravio pametan.

Bolje deluje menjač sad nego posle prvog sređivanja. Sve vreme je imao neki luft.

Tapatalk
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od Xepoj87 »

Kako luft, a ovde si pricao kako je ekstra precizan, nema hoda, maltene sam ulazi u brzine :D

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21794
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od nidza »

Ne u ručici, zvuk se čuo iz samog kućišta u prve dve brzine, kad se pušta kvačilo malo žustrije. To je skoro na svim M32 prisutno, i F40, ali kod mene je toga bilo previše.

Sad je jedva primetno, baš me zanima da li će da se pogorša od 430Nm.

Edit: dekla na koju je naslonjen ležaj je pukla u prvoj brzini.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15277
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od Kuzmanovic »

Off topic
Nidzo znas li koji je menjac u 156 jtd 16v 140ks?
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21794
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od nidza »

Fiatov bi trebalo da bude.

M32 je valjda samo uz Multijet išao jebo ih GM.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od Ivan »

Getrag-ov koliko znam.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15277
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od Kuzmanovic »

Taj znaci nije felerican?
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24694
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od dragvorl »

Untitled.jpg
Untitled.jpg (55.42 KiB) Pogledano 2552 puta
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od Ivan »

U stilu je sigurno getrag sa jtdom, jel moguce da su stavili jeftiniji i losiji menjac u alfu? :o

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Odgovori