Banke - odabir, utisci...
- stefankmn
- Pobednik Garaža - Kup takmičenja
- Postovi: 1367
- Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
- Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI
Re: Banke - odabir, utisci...
Ja sam pre neki dan otvorio racun na fizičko lice u raiffeisen banci. Imam i dalje u mts banci ali cu ga uskoro zatvoriti. Ove promene od 1 juna ih ne stavljaju više u prednost u odnosu na ostale banke pa i ne vidim razlog ostajanja kod njih, čak sam primetio I da im aplikacija dosta baguje, logovanje traje sve duže i duže, desi se često da me u toku procesa plaćanja izbaci iz app pa jovo nanovo.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Re: Banke - odabir, utisci...
Da li su i u Raiffeisen-u besplatna e-banking plaćanja i besplatan devizni račun? Ja napuštam Intesu (po drugi put
), jer je sada provizija 30 din za plaćanja (za osnovni paket), povećane su mesečne cene održavanja svih računa, a devizni više nije besplatan, već se naplaćuje 150 din mesečno. Jedino se možda isplati Magnifica paket, ali on je sada 799 din mesečno - daleko skuplje od ovih 250 din u MTS. Plus ni u Magnifica nije uključen multivalutni račun (do sada sam imao više stranih valuta), već samo EUR. U MTS i Telenor (Mobi) bankama je isti sistem, postoji samo jedan račun i jedna kartica koji su multivalutni (Din + EUR + USD + CHF, plus NOK u Telenor). Telenor je 350 din mesečno + lošiji kurs za kupovinu i prodaju stranih valuta, ali i dalje mogu da se koriste svi bankomati drugih banaka (do 5 puta mesečno, što je meni ok).

Ђенерал Јанковић
Re: Banke - odabir, utisci...
Intesa je odavno šlj banka, stara Delta je bila i ostala pojam poslovnosti.
Ajde što moram da budem u nekoj banci kao nužno zlo, dodatno kao privatno lice sam koristio Intesu za internet plaćanje i samo zbog toga imao devizni račun.
Prošli put su mi naplatili reizdavanje kartice uz obrazloženje da nisam redovno svakog kvartala vršio plaćanja, tj kupovao nešto???
Pre toga nikada takva neka ideja im nije padala na pamet.
Uglavnom kada je istekla kartica dalje nisam obnavljao i ostali samo devizni računi.
Nedavno obaveste emailom da menjaju jednostrano Ugovor koji mogu da raskinem ako želim.
I ja pomislim naivno da na isti način kao oni ja mogu da Ugovor pismeno raskinem emailom.
Ali, ne može već mora lično na šalter.
I naravno, radi samo 1 jedini šalter u celoj banci to gašenje računa, glavna filijala sa 10tak šaltera, i čeka se satima jer je procedura takva da je postupak gašenja računa trajao ravno 52 minuta.
Toliko po jednoj osobi treba Banci da ištampa, ispotpisuje službenik na šalteru i interni kontrolor.
Uz isplatu.
I sada šlag. Na jednom USD računu ostalo mi 17 dolara. Rekoh da podignem u dolarima, odgovor je da Intesa cela filijala NEMA 17 dolara keša i ako hoću mogu da uzmem dinare.
A to za banku podrazumeva ne da mi isplate po nekom iole razumnom kursu nego da ja njima prodam dolare po nižem a oni meni dinare po najvišem kursu. I tako kursna razlika bude celih 6 dolara.
6dolara od 17, isplate na kraju 11 dolara protivvrednosti.
I još molba, znate nemamo sitan novac, jel možmo da ostanemo dužni 3 dinara.
Na drugom EUR računu isplatili sve do u dinar, takodje nemaju Euro u apoenima ispod 10.
Ne znam kako ih nije sramotra, nisam imao živaca ni raspoloženja posle mrcvarenja. Da mrcvarenja jer naravno nema stolice na raspolaganju da se sedi dok se čeka već par sati stajanja.
U zatvorenom prostoru, usred Covid dogadjanja. Pod maskom.
I tako završim kao fizičko lice sa Intesom.
Uglavnom banka je jedva sakupila nepunih 2.000 dinara keša, ili je sve samo glumatanje da bi odvratili ljude od gašenja računa. Službenica jadna ništa nije kriva, prosto Intesa se srozala i u E banking domenu rada.
Utisak da je banka u laganom raspadu po više osnova a medju najvećim igračima kod nas. Znam da se neko neće složiti sa mojim utiscima ali kao neko ko je 20+ godina u toj istoj Intesa/Delta banci smatram da iz iskustva sasvim dobro mogu da procenim izmenjen nivo pružene usluge nekada i sada.
Sa druge strane Erste Master kartica na dinarskom računu bez problema služi za plaćanja po internetu pri čemu se sve plaća u dinarima direktno sa dinarskog računa bez obzira na valutu kojom se kupuje.
I kurs je vrlo korektan, baš mala kursna razlika.
Kupovao u ruskim rubljama i platio u dinarima, ispalo jeftinije nego da sam plaćao u EUR ili USD direktno.
Ajde što moram da budem u nekoj banci kao nužno zlo, dodatno kao privatno lice sam koristio Intesu za internet plaćanje i samo zbog toga imao devizni račun.
Prošli put su mi naplatili reizdavanje kartice uz obrazloženje da nisam redovno svakog kvartala vršio plaćanja, tj kupovao nešto???
Pre toga nikada takva neka ideja im nije padala na pamet.
Uglavnom kada je istekla kartica dalje nisam obnavljao i ostali samo devizni računi.
Nedavno obaveste emailom da menjaju jednostrano Ugovor koji mogu da raskinem ako želim.
I ja pomislim naivno da na isti način kao oni ja mogu da Ugovor pismeno raskinem emailom.
Ali, ne može već mora lično na šalter.
I naravno, radi samo 1 jedini šalter u celoj banci to gašenje računa, glavna filijala sa 10tak šaltera, i čeka se satima jer je procedura takva da je postupak gašenja računa trajao ravno 52 minuta.
Toliko po jednoj osobi treba Banci da ištampa, ispotpisuje službenik na šalteru i interni kontrolor.
Uz isplatu.
I sada šlag. Na jednom USD računu ostalo mi 17 dolara. Rekoh da podignem u dolarima, odgovor je da Intesa cela filijala NEMA 17 dolara keša i ako hoću mogu da uzmem dinare.
A to za banku podrazumeva ne da mi isplate po nekom iole razumnom kursu nego da ja njima prodam dolare po nižem a oni meni dinare po najvišem kursu. I tako kursna razlika bude celih 6 dolara.
6dolara od 17, isplate na kraju 11 dolara protivvrednosti.
I još molba, znate nemamo sitan novac, jel možmo da ostanemo dužni 3 dinara.
Na drugom EUR računu isplatili sve do u dinar, takodje nemaju Euro u apoenima ispod 10.
Ne znam kako ih nije sramotra, nisam imao živaca ni raspoloženja posle mrcvarenja. Da mrcvarenja jer naravno nema stolice na raspolaganju da se sedi dok se čeka već par sati stajanja.
U zatvorenom prostoru, usred Covid dogadjanja. Pod maskom.
I tako završim kao fizičko lice sa Intesom.
Uglavnom banka je jedva sakupila nepunih 2.000 dinara keša, ili je sve samo glumatanje da bi odvratili ljude od gašenja računa. Službenica jadna ništa nije kriva, prosto Intesa se srozala i u E banking domenu rada.
Utisak da je banka u laganom raspadu po više osnova a medju najvećim igračima kod nas. Znam da se neko neće složiti sa mojim utiscima ali kao neko ko je 20+ godina u toj istoj Intesa/Delta banci smatram da iz iskustva sasvim dobro mogu da procenim izmenjen nivo pružene usluge nekada i sada.
Sa druge strane Erste Master kartica na dinarskom računu bez problema služi za plaćanja po internetu pri čemu se sve plaća u dinarima direktno sa dinarskog računa bez obzira na valutu kojom se kupuje.
I kurs je vrlo korektan, baš mala kursna razlika.
Kupovao u ruskim rubljama i platio u dinarima, ispalo jeftinije nego da sam plaćao u EUR ili USD direktno.
Re: Banke - odabir, utisci...
Slažem se Inteza je odavno otišla u qurac. Nema drugih reči. Nego gde preći ko ima ok uslugu, ok kredit za refinansiranje, da je besplatno mobilno bankarstvo kao što je ranije bilo i da ne klepaju po ušima za održavanje računa. I da možda ima kartica za internet plaćanje?
Re: Banke - odabir, utisci...
U intesi sam 15 godina, bez nekih većih zamerki, kojih ima u svakoj banci.
Kredit za stan sam za rešio sa tri odlaska u poslovnicu plus su bili baš predusetljivi po pitanju svega što sam tražio i pitao.
Sad rešavam auto kredit, krajnje bez problema teče za sad. Nikakva glumatanja I ostalo, zovem, zakažem, bez čekanja......
Sećam se kad sam 2006 imao auto na lizing u intesi, 8 meseci sam kasnio rate, jednu opomenu sam dobio i pre toga su me zvali dva puta da se raspitaju šta se dešava. Nikakve kamate mi nisu dodatno zaračunali.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Kredit za stan sam za rešio sa tri odlaska u poslovnicu plus su bili baš predusetljivi po pitanju svega što sam tražio i pitao.
Sad rešavam auto kredit, krajnje bez problema teče za sad. Nikakva glumatanja I ostalo, zovem, zakažem, bez čekanja......
Sećam se kad sam 2006 imao auto na lizing u intesi, 8 meseci sam kasnio rate, jednu opomenu sam dobio i pre toga su me zvali dva puta da se raspitaju šta se dešava. Nikakve kamate mi nisu dodatno zaračunali.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
- shandu90
- Postovi: 13382
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Banke - odabir, utisci...
Placanja su besplatna, plus postoji opcija instant placanja. Kad se placa preko IPS servisa, onda je provizija 30 dinara. U sklopu racuna imam A vista devizni, odrzavanje je besplatno, bankomati nude opciju dizanja evra. Uzeo sam osnovni racun, naknada za odrzavanje je 250 dinara. Za drugo mi i ne treba, i zadovoljan sam.snork napisao:Da li su i u Raiffeisen-u besplatna e-banking plaćanja i besplatan devizni račun? Ja napuštam Intesu (po drugi put), jer je sada provizija 30 din za plaćanja (za osnovni paket), povećane su mesečne cene održavanja svih računa, a devizni više nije besplatan, već se naplaćuje 150 din mesečno. Jedino se možda isplati Magnifica paket, ali on je sada 799 din mesečno - daleko skuplje od ovih 250 din u MTS. Plus ni u Magnifica nije uključen multivalutni račun (do sada sam imao više stranih valuta), već samo EUR. U MTS i Telenor (Mobi) bankama je isti sistem, postoji samo jedan račun i jedna kartica koji su multivalutni (Din + EUR + USD + CHF, plus NOK u Telenor). Telenor je 350 din mesečno + lošiji kurs za kupovinu i prodaju stranih valuta, ali i dalje mogu da se koriste svi bankomati drugih banaka (do 5 puta mesečno, što je meni ok).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Banke - odabir, utisci...
Ja napustio Intesu zbog ovog poskupljenja i prešao u Eurobanku, za sada pozitivni utisci sa istom.
- shandu90
- Postovi: 13382
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Banke - odabir, utisci...
Meni je enigma takvo ponasanje Intese, ta neka njihova poslovna politika. Daj pare i bezi. Nisu nista bolji ni prema pravnim licima. Mi smo se u firmi silno napatili dok nismo otvorili racun, skoro 2 meseca je trajala procedura.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Banke - odabir, utisci...
Slabo se zaradjuje od kredita i slicnog pa moraju da predju na ovakve stvari. Inace nikad nikakve zamerke nisam imao na intezu i velikimi je smor da prelazim jer znam da cu se pokajati al bukvalno ce mi mesecni trosak sad prelaziti bar iljadu dinara, pa cekam da me to opali par puta ne bi li se dozvao da ih promenim.
- stefankmn
- Pobednik Garaža - Kup takmičenja
- Postovi: 1367
- Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
- Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI
Re: Banke - odabir, utisci...
Da, sve je ovo tačno, samo bi dodao da me održavanje kosta 250din + 40din za neko osigiranje koje je obavezno, tako da mu dodje 290din mesečno. Za obične procese plaćanja nema provizije osim što kaže shandu za QR sto nema logike, rekoše u banci verovatno će to i ukinuti uskoroshandu90 napisao:Placanja su besplatna, plus postoji opcija instant placanja. Kad se placa preko IPS servisa, onda je provizija 30 dinara. U sklopu racuna imam A vista devizni, odrzavanje je besplatno, bankomati nude opciju dizanja evra. Uzeo sam osnovni racun, naknada za odrzavanje je 250 dinara. Za drugo mi i ne treba, i zadovoljan sam.snork napisao:Da li su i u Raiffeisen-u besplatna e-banking plaćanja i besplatan devizni račun? Ja napuštam Intesu (po drugi put), jer je sada provizija 30 din za plaćanja (za osnovni paket), povećane su mesečne cene održavanja svih računa, a devizni više nije besplatan, već se naplaćuje 150 din mesečno. Jedino se možda isplati Magnifica paket, ali on je sada 799 din mesečno - daleko skuplje od ovih 250 din u MTS. Plus ni u Magnifica nije uključen multivalutni račun (do sada sam imao više stranih valuta), već samo EUR. U MTS i Telenor (Mobi) bankama je isti sistem, postoji samo jedan račun i jedna kartica koji su multivalutni (Din + EUR + USD + CHF, plus NOK u Telenor). Telenor je 350 din mesečno + lošiji kurs za kupovinu i prodaju stranih valuta, ali i dalje mogu da se koriste svi bankomati drugih banaka (do 5 puta mesečno, što je meni ok).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Re: Banke - odabir, utisci...
Meni je zamerka Intezi to sto mi deluju neozbiljni, posebno sa aplikacijama. Pre dve godine kad su napravili promenu su zasrali maksimalno, sad citam da su i ovaj put napravili haos. Kao da su pustili Alfa verziju. Srecom, stare su im jos aktivne, pa ne eksperimentisem jos.
Glavni razlozi zasto ne menjam banku:
-filijale rade posle 5, neke i subotom
-NFC placanje(tu ih je sad vec vise na trzistu)
-birokratija za otvaranje racuna, nosenja u firmu na overu, a ne znam da me isti problemi nece docekati u drugoj banci.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Glavni razlozi zasto ne menjam banku:
-filijale rade posle 5, neke i subotom
-NFC placanje(tu ih je sad vec vise na trzistu)
-birokratija za otvaranje racuna, nosenja u firmu na overu, a ne znam da me isti problemi nece docekati u drugoj banci.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Banke - odabir, utisci...
To pricas za neku aplikaciju za pravna lica/preduzetnike? Ova za fizicka lica funkcionise manje vise bez ikakvih problema a ni ne znam da su pravili neke velike promene sto je samo po sebi dokaz da je to dobro odradjeno. Citam po mrezama da se mnogi zale na OTP recimo u zadnje vreme.
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Banke - odabir, utisci...
ja sam pre par dana otvorio račun u Raiffeisen banci. iRačun, online se otvara, stgle na kućnu adresu i kartice i PIN, aktivirao. Nema mesečnog održavanja (za sada).
https://raiffeisenbank.rs/racuni/online-racun/
Imam u Mobi banci račun sa kojim sam zadovoljan,.
https://raiffeisenbank.rs/racuni/online-racun/
Imam u Mobi banci račun sa kojim sam zadovoljan,.
Re: Banke - odabir, utisci...
@ftj pogledaj na benchmarku temu o Intezi.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Banke - odabir, utisci...
Inteza ima novu aplikaciju koju daje novim korisnicima, svi ostali ce do kraja godine preci ako sam ja dobro shvatio.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Sent from my SM-N975F using Tapatalk