perfiko napisao:
Shvatam, ali kad je u pitanju uzanost ulice, na koju ne vidim kako možemo uticati (to je standard), pa i ne vidim to kao problem, ne vidim kakvu ulogu tu ima dijagonala vozila?
Pola metra su dve dužine A4 papira. Stavite ih na sto i videćete da to i nije baš toliki luksuz.
Dijagonala prostora na ulici za manevrisanje vozilom koja naravno direktno zavisi od same duzine vozila. Ako nema prostora da se auto dijagonalno postavi u uzani prostor izmedju 2 kolone parkiranih vozila ne mogu se okrenuti tockovi dovoljno i nema mogucnosti da se uglavi.
Uzanost ulice sa parkiranim vozilima je obicno promenljiva kategorija, cudo je kako neki ljudi ne umeju da uvuku auto da bude u liniji sa drugima pa onda strce. Ako se nacrta neki takav tip koji ne ume ili ne zeli da korektno parkira ravno sa ostalima u koloni eto dodatnog problema.
Ne znam gde ti zivis u smislu kraja grada i kakve su mogucnosti parkiranja ali taj prostor od 2 A4 papira je razlika mozda izmedju parkiranog vozila ili lutanja koju desetinu minuta. Naci za pola metra vise parking prostora tamo gde je gusto uparkirano da jedva moze pesak da se provuce nije tek tako.
AKo imas srece, kao sto ja imam sada na primer, da prostora ima koliko ti treba tesko je razumeti potrebu da se ulovi bas to jedno jedino preostalo parking mesto pa i po cenu da se mora okretati volan vise puta.
Pravi problem sa parkiranjem je kada nema mesta duzine kao sto je auto pa se "mora" pogurati branikom onaj ispred ili iza, sto je uobicajena pojava po evropskim gusto naseljenim gradovima sa hronicnim problemom parkiranja.
Sve dok ima mesta tj vazduha "problem" sto se treba okretati volan ne bi trebalo da zaista i bude pomena vredan problem.
Razumem da je tvoj stepen tolerancije da ne okreces volan vise od 2 puta, samo kada imas stvarnu situaciju ili da okreces volan ili da se ne parkiras mozda bi pomerio granice tolerancije.
Kao sto sam rekao kada se nema izbora, i na malo dodatnog mesta moze obicno da se parkira a to zavisi i od mogucnosti samog vozila.
Okretanje volana ne smatram problemom pogotovu ako jos ima i servo, sto je prakticno pravilo kod svih danasnjih vozila, gde se okrece malim prstom.