Hvala momci
Predrasude postoje da bi se razbijale
Ovo je 2.7HDi V6 biturbo od 204ks, automatik. Exclusive oprema sa par dodataka (TGV sedišta, elektro podesiva volan, grejanje svih sedišta, hrom oko zvučnika...). 2.7 je mera za ovaj auto. 3.0 bi bio idealan ali postoji samo od 2011. godine i teško ga je naći, a uz to je dosta skuplji. Od opreme koju ovaj auto ima, i obratite pažnju na to da je 2007. godina u pitanju, izdvojio bih heads-up displej (mislim da je čak to prvi pravi heads-up koji se projektuje baš na šoferku a ne neku plastiku), aktivni spojler sa 2 nivoa, stakla bez ramova, ambilight u vratima, elektro pomična SVA sedišta i grejanje istih, glasovne komande, telefon, i gomila nekih sitnih zanimljivih rešenja, npr ludo rešenje za ostave u vratima ili pomeranje suvotačkog sedišta dugmićem u srednjem rukonaslonu na zadnjoj klupi.
Nema tu zapravo ništa specijalno za brigu, osim naravno karoserijskih i staklenih delova (mada ima i kineska šoferka recimo za 110e sa sve ugradnjom), sve ostalo, a pogotovo mehaniku, senzore itd deli uglavnom sa C5 x7 ili 407, 607... Motor isto nije neki bauk, išao je i u Citro, Pežo, Land Rover i Jaguar... Ima nekih caka i mana koje su do sada već provaljene i zna se na šta se treba obratiti pažnja (kućište termostata recimo). Uglavnom, što se održavanja tiče nije neki haos

mali servis sam skoro radio, bio je 13-14k din sa Mobil1 ESP Formula uljem i svim filterima (vazduh, ulje, klima, gorivo).
Auto je kupljen nov u Srbiji i ima skoro 300k, ali imao sam sreću da je ovaj baš fino održavan, recimo da je u poslednjih 50k zamenjeno sve bitno i najskuplje što može da ode: svih 6 novih dizni, nov DPF, veliki servis, menjač je remontovan, mehanizam spojlera, zamenjeno je i to kućište termostata, itd itd. U principu dosta lepo održavan primerak.
Vožnja je nešto najluđe što sam doživeo i ne mogu to da opišem, to jednostavno mora da se doživi. Auto plovi po putu, nema trzanja, sve je mekano i lagano. Na 200kmh se brzina ne oseti. A opet, kad se hidraulika i menjač ubace u sportski mod... Uf. Prosto je neverovatno kako auto od 2 tone i 5m može da ide i da se ponaša

U sportskom modu u krivinama nema ugibanja, leži kao pegla.
Vidim ja da ću morati temu da otvaram, nisam hteo, ali sam se raspisao...
Evo još par slika
Sent from my Mate 20 X using Tapatalk