Slična priča, vozio čovek Wartburga i onu malu teretnu prikolicu. Gradio kuću i boga oca već prevehzao do tada.
Natovario 15-20 džakova cementa, Wartburg ima šasiju jak je i podnosi uz nešto muke motora.
I tako na jednoj krivini prikolica (bez naletne kočnice) samo pogurala auto i izgurala u jendek pored puta gde se auto zaustavio i zaglavio.
Srećom niko povredjen...zaboravilo se koliko je to lagan autić neproporcionalno za natovarenu prikolicu.
Prikolicu treba osetiti, a i sve dobro izbalansirati u smislu raspodele tereta. I nikada ne prelaziti prikolicu sa više od 70% od mase auta koji vuče.
Ja se naježim kada vidim kako vuče jedan auto na šlepu poslagana 2 auta, po ravnom i djene djene ali u krivini ili po mokrom samo je pitanje kada će...
Imam puno iskustva u vožnji prikolice. Zavisi puno od vrste tereta. Najčešće vozim ovce i tada vožnja mora biti idelno glatka. Može i 120km/h ali bez jakih kočenja. Svakako, treba puno osećaja i mora se poznavati ponašanje auta kada je solo, da bi se osetilo šta prikolica radi. Kad su ovce u pitanju, lakše je voziti kada ih je više jer tada se one spakuju jedna do druge i nemaju kuda. Kada je polu prazna prikolica, one hoće da pređu u zadnji kraj i to je onda jako nezgodno i opasno jer prikolica podiže auto kao klackalica.
Dalje, vukao sam u prikolici tonu tereta Nivom i nije se toliko osećalo. S druge strane, polu prazna ona kocka cisterna (oko 500kg) toliko cima Tucsona napred-nazad, kao kada trza motor. Auto je teži od Lade oko 400kg, plus je daleko stabilniji. Trza ga u ritmu talasanja tečnosti u cisterni... Isti auto, tona keramike na paleti bez problema ide skoro kao i bez prikolice. Tovar je nizak, na sredini je, ne ljulja se, ne šeta po prikolici...
Tako da, sve zavisi od iskustva i osećaja vozača ali i od prirode tereta koji se vozi. Masa konja je značajna u odnosu na masu prikolice i zbog toga je oprez neophodan. Prikolica sa kočnicama je jako dobra stvar (osim kad tražiš tehnički koji će je primiti). Ali ključno je da njeni točkovi koče ujednačeno. U suprotnom ona zanosi auto u stranu. Kad bih sada kupovao prikolicu, verovatno bih gledao sa dve osovine i bez kočnica. Kočnice bih izbegao samo zato što mi se smučio tehnički za prikolice vrste O2, za koje svako tumači propise kako on hoće.
Ovo sto sam podvukao na kraju. Kad bi znali koliko je frustrirajuce, i to nije prvi put da sud donosi idiotsku odluku i pusta takve. A desava se i privedes nekog koji divlja stalno itd, a oni umesto da mu rebnu zatvor sad i to, daju mu opet neku smesnu kaznu novcanu itd. A ne jebu to 5%.
Dečak koga je udario automobil na Karaburmi podlegao povredama
Dečak koji je teško povređen u saobraćajnoj nesreći, koja se dogodila u nedelju uveče u Ulici Marijane Gregoran, preminuo je u bolnici.
Devetogodišnji dečak koji je teško povređen u saobraćajnoj nesreći na Karaburmi, preminuo je danas u bolnici, prenose beogradski mediji.
Dečak je sa ocem i četvorogodišnjim bratom prelazio ulicu na pešačkom prelazu.
Na njih je autom naleteo 38-godišnji muškarac koji je potom pobegao.
Tužilaštvo je nakon saslušanja tražilo pritvor do 30 dana za vozača, ali ga je sud pustio da se brani sa slobode.
BIlo je priče o tome, ne određuje se pritvor tek tako, tu javnost malo više talasa jer neuki shvate kao da je oslobođen. Pritvor nije zatvor, zna se čemu pritvor služi, pogotovo je za saobraćajna dela ređi
Kao i svaki put, imam isti zaključak. Ovakve stvari će se dešavati sve dok ljudi ne počnu uzimati stvari u svoje ruke i sprovoditi "pravdu".
Od suda nema nikakve vajde.
U vrlo jednostavnom smislu:
Sudija Petrović oslobodi,ili osudi na neku minimalnu kaznu vozača Jankovića koji je zgazio nekog nedužnog.
Onda otac/brat/sin zgaženog dodje kod Petrovića (NE Jankovića!) i kaže: Dobar dan,ja sam taj i taj,i došao sam zato i zato" , i pošalje ga "na put"!
Grujic napisao: 22 Jul 2021, 21:55
BIlo je priče o tome, ne određuje se pritvor tek tako, tu javnost malo više talasa jer neuki shvate kao da je oslobođen. Pritvor nije zatvor, zna se čemu pritvor služi, pogotovo je za saobraćajna dela ređi
Naravno, ali u ovom slucaju je lik obilazio autobus koji je stao na stajalistu i pokupio pesake i pritom pobegao sa lica mesta, osudjivan i ranije. Tu imas brdo okolnosti zbog cega treba odrediti pritvor, brdo. Plus da kad privodis jednog te istog lika 5 puta u pola godine a on svaki put iseta napolje i tako u krug to je frustrirajuce.