Pajina obnova voznog parka

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Zaključana tema
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Xepoj87 »

40-63k kilometara za godinu dana... Nisam znao da banke punticima vrse dostavu kesha po kucama sirom Evrope :D
Inace,pogledaj sta pise u gornjem desnom cosku kada otvoris pdf :)
To su vozila koja firma rentira drugima...
Nije klasican rent,ali o tim vozilima nije vodjeno racuna u najavi,to firme i uzimaju zato sto im se ne isplati kupovina novih automobila,koje zbog kilometraze mroaju da menjaju na svake 2,3 godine...
Ne bih da ti produva turbina na 80.000km,pa da placas divljanje drugih :)
http://www.piraeusleasing.rs/zakup.php


Sto se tice price o autoputu,ne bih se slozio nikako.
Dok je istina da je u E klasi prava mera za autoput,a u S klasi onda jos bolje,a u Maybachu nenadjebivo,ne bih se slozio da D segment nije za autoput...
Evo,vozili se ljudi sa mnom sa foruma i do 200 km/h,pa neka prenesu utiske,Paja prvi. Puknes tempomat na 150 i laganica gde god da pozelis,koliko god daleko bilo...
Lepo upija put,nema preterano buke,ne trosi mnogo...
Takodje,Audi A3 sasvim lepo podnosi put,Fiat Bravo takodje,oba cak sa sportskim ogibljenjem...

E segment automobila(Honda Legend,E klasa,Bmw 5) je potrebno tek ako neko prelazi 500km dnevno,sve ispod toga je totalno bespotrebno...

Vec B segment je premali za neki autoput,ali nije strasno ako ne ides 10 puta mesecno negde...Za 2,3 puta mesecno po 200km je zaista nebitno...
Za grad su nenadjebivi,jer nisu bas kocke na tockovima poput A segmenta,a opet su mali i zgodni,mali potrosaci,jeftini za odrzavanje...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20493
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Heinz »

Ovo je (po meni) preterana cena za Jazza u osnovnoj opremi.
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32201
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od trojanac »

Ma ja to reda radi da ubacim Hondu, inače ne mislim da je neka odlična ponuda. :mrgreen:
Posetite www.garaza.rs !
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Xepoj87 »

Trojanac,opomena pred iskljucenje na 24h,ne trolluj Paju :kezo:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12134
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Bax »

Simpaticno, Honda koja se prodavala za 11500 evra, sad se posle 2 godine, valja za 10500...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
daka
Banned
Reactions:
Postovi: 186
Pridružio se: 12 Nov 2012, 10:53
Garaža: Opel Corsa 1.3 DTC 111years, 2011 god.

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od daka »

@Pajo
koliko ti je punto star i koliko je prešao,ja imam korsu 1.3cdti 75 konja 2011 god.,presla 45000km,kupljenaa nova sa solidnom opremom...tempomat,digitalna klima...itd
Planiram neku kucu da kupim u januaru pa ce mi zafaliti love, ne bih da se zaduzujem.Mozda neka zamena uz doplatu ali bi bila jaka cena!!!
Recimo da je ovo 50 % za sada moguce,sve zavisi hocu pogoditi cenu ili ne a sve cu znati u JANUARU!!!
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Paja »

Info iz prve ruke je da su dva punta koji su bili dobri prodati, a da su ostala dva koji su lupana. Upravo zbog ovog insistiram da kupim samo tamo gde znam nekog. Inače nisu bili na rentu.idem u petak da vidim da li je moguće napraviti neku konstrukciju za clio 4, ali će onda realizacija biti na proleće.

Sent from my LT18i using Tapatalk
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od methane.master »

Evo gledam cenovnik, najjeftiniji Clio 4 dCi je 13000.
Širim haos!
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Xepoj87 »

Hahahha,ja ne verujem koja ponuda motora,kao 65-e,samo verovatno jos slabiji :kezo:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10889
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Одг: Pajina obnova voznog parka

Post od sebekkg »

Ali ne i uz moci pajine. :-)

Send from my GT-N7000 using tapatalk 2
Slika
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Paja »

Ako bude clio biće uzet kao promo vozilo pa ga ja kupim na proleće. Idem u petak da ih davim pa ću videti.
Kakav je taj tce benzinac?
Sent from my LT18i using Tapatalk
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od methane.master »

Taj TCe je 3 cilindra, turbo, 90KS, verovatno na bolji izbor od 1,2 16V. Na papiru nije loš, na prvim testovima su ga vrlo hvalili, e sad da li stvarno valja, pitanje je.
Širim haos!
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32201
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od trojanac »

Pitanje je koliko ih ima prodatih generalno, ali za sada nisam čuo da je bilo nekih problema, kao sa TSI recimo. Ja bi uzeo TCe pre nego klasičnog benzinca, a između dCi i TCe bi prevagala razlika u ceni. Te bi po trenutnim cenama TCe opet odneo pobedu.
Renault.rs napisao:Motor Energy TCe 90 na modelu Renault Clio nove generacije od sada svakome nudi tehnološku izvanrednost koju je Renault stekao u Formuli 1, spajajući uživanje u vožnji i nisku potrošnju goriva.

Turbopunjač izuzetno niske inercije nudi izvrstan odziv već i na nižim obrtajima. Obrtni moment od 135 Nm koji garantuje žustro i naglo ubrzanje dostupan je u širokom opsegu rada motora: 80% obrtnog momenta je dostupno između 1650 o/min i 5250 o/min. Za lakšu i udobniju vožnju nije potrebno stalno menjati brzine!

Štedljivost motora Energy TCe 90 je vrlo očigledna: u poboljšanoj verziji troši samo 4,5 litra na 100 km* po novom evropskom voznom ciklusu (“NEDC”), što je 1 litar manje u odnosu na motor TCe 100 na Cliu III. Emisije CO2 su smanjene na 105 g/km*.

Efikasan, tih i siguran sistem “Stop & Start” stavlja motor u stanje mirovanja čim se vozilo zaustavi. Ova tehnologija, uz sistem za obnavljanje energije pri kočenju i usporavanju, maksimalno smanjuje potrošnju goriva, emisiju CO2 i štetnih izduvnih gasova, čak i nivo buke.

Manji troškovi upotrebe: procenjuje se da su uštede u rasponu od 800 do 2800 € (u zavisnosti od države), u poređenju sa Tce 100 na Cliu III (procena važi za fizičku osobu koja u proseku pređe 60 000 km za 5 godina).

Takvo smanjenje troškova je moguće zahvaljujući niskoj potrošnji goriva i niskoj emisiji CO2, čime se smanjuje porez pri kupovini odnosno godišnji porez (u zavisnosti od države). Dalje, održavanje je ređe zahvaljujući razvodnom lancu koji ne zahteva održavanje i ne treba ga menjati do kraja životnog veka vozila, a motorno ulje treba zameniti svake 2 godine, odnosno posle svakih 30 000 pređenih kilometara.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Paja »

Evo me kod kuće. :)

Pošto je Punto evo otpao iz priče nemam razloga da žurim. Jedini razlog zašto sam baš sada hteo da uzmem auto je zato što mi se punto učinio kao dobra varijanta, a priča sa Astrom je definitivno otpala.
Zbog mngo razloga na proleće će mi biti mnogo lakše da izvedem celu ovu zavrzlamu.

Pošto se sve odlaže Clio ulazi u ozbiljan izbor. Imam vremena da odlučim da li dci ili tce. Za dci verovatno ni tada neću imati dovoljno para, a i ne daje mi se toliko, pa bi njega verovatno uzimao kao test vozilo koje je ustvari zbog mene i uzeto, a ako bude tce njega bih uzeo možda i novog, s tim da očekujem da će cene ipak malo pasti.
Imam vremena da se raspitam o tom tce motoru. S njim bih čak bio spreman da malo rizikujem, ako mi se u vožnji učini da mi odgovara i uz produženu garanciju i znanje da me neće zezati oko nekih eventualnih kvarova, ali ako se pokaže "odlično" kao tsi naravno da se neću kockati.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Pajina obnova voznog parka

Post od Uroš S. »

Taj trocilindrični TCe bi trebalo da je izveden iz starog 1.2TCe sa 100ks, obzirom da novi 1.2TCe ima lanac i direktno ubrizgavanje, što nije slučaj kod starog TCe 1.2 i ovog sada 0.9.
Mislim da je to dobar izbor.
Edit: Pardon, ima lanac, ne kaiš.
Poslednja izmena od Uroš S. u 28 Nov 2012, 14:30, izmenjeno 1 put ukupno.
Zaključana tema