
Inace,pogledaj sta pise u gornjem desnom cosku kada otvoris pdf

To su vozila koja firma rentira drugima...
Nije klasican rent,ali o tim vozilima nije vodjeno racuna u najavi,to firme i uzimaju zato sto im se ne isplati kupovina novih automobila,koje zbog kilometraze mroaju da menjaju na svake 2,3 godine...
Ne bih da ti produva turbina na 80.000km,pa da placas divljanje drugih

http://www.piraeusleasing.rs/zakup.php
Sto se tice price o autoputu,ne bih se slozio nikako.
Dok je istina da je u E klasi prava mera za autoput,a u S klasi onda jos bolje,a u Maybachu nenadjebivo,ne bih se slozio da D segment nije za autoput...
Evo,vozili se ljudi sa mnom sa foruma i do 200 km/h,pa neka prenesu utiske,Paja prvi. Puknes tempomat na 150 i laganica gde god da pozelis,koliko god daleko bilo...
Lepo upija put,nema preterano buke,ne trosi mnogo...
Takodje,Audi A3 sasvim lepo podnosi put,Fiat Bravo takodje,oba cak sa sportskim ogibljenjem...
E segment automobila(Honda Legend,E klasa,Bmw 5) je potrebno tek ako neko prelazi 500km dnevno,sve ispod toga je totalno bespotrebno...
Vec B segment je premali za neki autoput,ali nije strasno ako ne ides 10 puta mesecno negde...Za 2,3 puta mesecno po 200km je zaista nebitno...
Za grad su nenadjebivi,jer nisu bas kocke na tockovima poput A segmenta,a opet su mali i zgodni,mali potrosaci,jeftini za odrzavanje...