Registracija vozila
Re: Registracija vozila
"treskavac" ni u evropi ne postoji na teh. pregledima koliko ja znam plus skupa stvar pa nije realno ni kod nas da neko ima a opet pitanje je koliko je pouzdan taj test
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13613
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Upravo to, davno sam citao i osporava mu se pouzdanost, zaboravio sam objasnjenje
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Registracija vozila
Na svakom tehnickom u Poljskoj i Nemackoj sam imao treskavacOMP napisao:"treskavac" ni u evropi ne postoji na teh. pregledima koliko ja znam plus skupa stvar pa nije realno ni kod nas da neko ima a opet pitanje je koliko je pouzdan taj test

Sto ne mora da znaci da je pravilo, ali samo opazanje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Registracija vozila
brate, sve što proverava bezbednost vozila nema u srbiji a i ne valja, nije pouzdano, bla bla.
Re: Registracija vozila
Provera na mašini amortizera je sastavni deo (obavezni) tehničkog pregleda u Nemačkoj, mislim da je i u Austriji i Hrvatskoj isto.
Mašina je dovoljno pouzdana, bitna je donja granica prigušenja i frekvencija a to je definisana vrednost pa se poredjenjem ustanovi i prolazi li amortizer ispravnost ili ne.
Vizuelno curenje je automatski neispravnost.
Amortizer je važniji za kočioni put i što kraće zaustavljanje od famozne ovalnosti, loš amortizer obesmišljava ABS i nekada onemogućava njegov rad.
Mašina je dovoljno pouzdana, bitna je donja granica prigušenja i frekvencija a to je definisana vrednost pa se poredjenjem ustanovi i prolazi li amortizer ispravnost ili ne.
Vizuelno curenje je automatski neispravnost.
Amortizer je važniji za kočioni put i što kraće zaustavljanje od famozne ovalnosti, loš amortizer obesmišljava ABS i nekada onemogućava njegov rad.
Re: Registracija vozila
Može li referenca za definisanu vrednost po modelima vozila ili sl?
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Može snimak testa ispravnosti iz Nemačke?
Ne verujem da je referenca pravljena po modelima vozila, pre bih rekao kao referenca za kočnice neka opšta minimalna i relativna izmedju (leve i desne strane), samo sam video na snimku da se upali crvena ili zelena lampica. Amort neispravan na testu ili ispravan.
Možda ipak i postoji referenca po bazi podataka za svaki model vozila, ne bih znao kako je tačno predvideo proizvodjač te opreme.
Video sam da je frekvencija i amplituda jasno grafički prikazana, e sad nisam stručan dovoljno da tumačim dijagram.
Uglavnom aparat postoji, koristi se za tu svrhu i verujem da je sve to provereno jer verujem i nemačkoj državi i nemačkom DIN sistemu.
Kao test kočnica što sam gledao kod mene na tehničkom, zeleno ispravno crveno područje neispravno stanje. Kontrolor gleda u boje i ako je zeleno overava da su kočnice ispravne.
Ne verujem da je referenca pravljena po modelima vozila, pre bih rekao kao referenca za kočnice neka opšta minimalna i relativna izmedju (leve i desne strane), samo sam video na snimku da se upali crvena ili zelena lampica. Amort neispravan na testu ili ispravan.
Možda ipak i postoji referenca po bazi podataka za svaki model vozila, ne bih znao kako je tačno predvideo proizvodjač te opreme.
Video sam da je frekvencija i amplituda jasno grafički prikazana, e sad nisam stručan dovoljno da tumačim dijagram.
Uglavnom aparat postoji, koristi se za tu svrhu i verujem da je sve to provereno jer verujem i nemačkoj državi i nemačkom DIN sistemu.
Kao test kočnica što sam gledao kod mene na tehničkom, zeleno ispravno crveno područje neispravno stanje. Kontrolor gleda u boje i ako je zeleno overava da su kočnice ispravne.
- meidling
- Postovi: 1134
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Registracija vozila
Ja sam u AT radio tehnicki pregled u ÖAMTC-u.Kod njih je pregled trajao 45 min.Auto je bio takodje na tom treskavcu za kontrolu amortizera.Izduvni gasovi nisu mereni vec je vrednost ocitana na OBD-u.Jedine vrednosti koje se mogu videti na izvestaju su kociona sila i temperatura kočione tečnosti 
Gesendet von meinem SM-N975F mit Tapatalk

Gesendet von meinem SM-N975F mit Tapatalk
Volvo XC90 II D4
Re: Registracija vozila
Nisam znao da se koristi taj treskavac u evropi, gledao sam neke snimke teh. iz nekih zemalja ali nisam video da ima
Re: Registracija vozila
Odradih danas tehnički na jednom autu, ovog puta nisam isao gde i uvek jer su im slobodni termini tek krajem sledeće nedelje.
Isao sam na jedan nov tehnicki, nerado, ali samo sam tu našao slobodan termin od 5 teh. koje sam pozvao... sve u svemu auto prošao bez problema, ali koliko sam uspeo da vidim dosta su više i temeljnije gledali nego skoro kad sam radio na ovom gde inace radim.
Ispred mene auto kome nije radio zadnji brisač, kontrolor prijavljuje vlasniku tehničkog pregleda (inače kako sam čuo čovek je saobraćajni inženjer ili sta već i u nekim je odborima za bezbednost saobraćaja, bla, bla znaci kma školu i u tematici je) koji kaže nema problema ionako u "novom" ili ti izmenjenom pravilniku stoji da se to ne gleda jer taj brisač nije predmet kontrole i obaranja sa tehničkog, što kontrolor i potvrdjuje al kao samo da te obavestim.
Tako da eto da znate, zadnji brisač i prskalica su nebitni i po pravilu ne smeju da vas vrate, tako kaze ovaj vlasnik teh. pregleda, opručah jos malo sa njim dok sam čekao posto smo sedeli zajedno u bašti. Čovek mi takodje kaže da ne toleriše ništa što je vezano za bezbednost, znači ako kočnice odstupaju nema prolaska kao ranije kao i ostali bezbednosni sistemi koji se kontrolišu ali kaže najviše vozila pada zbog signalizacije.
Isao sam na jedan nov tehnicki, nerado, ali samo sam tu našao slobodan termin od 5 teh. koje sam pozvao... sve u svemu auto prošao bez problema, ali koliko sam uspeo da vidim dosta su više i temeljnije gledali nego skoro kad sam radio na ovom gde inace radim.
Ispred mene auto kome nije radio zadnji brisač, kontrolor prijavljuje vlasniku tehničkog pregleda (inače kako sam čuo čovek je saobraćajni inženjer ili sta već i u nekim je odborima za bezbednost saobraćaja, bla, bla znaci kma školu i u tematici je) koji kaže nema problema ionako u "novom" ili ti izmenjenom pravilniku stoji da se to ne gleda jer taj brisač nije predmet kontrole i obaranja sa tehničkog, što kontrolor i potvrdjuje al kao samo da te obavestim.
Tako da eto da znate, zadnji brisač i prskalica su nebitni i po pravilu ne smeju da vas vrate, tako kaze ovaj vlasnik teh. pregleda, opručah jos malo sa njim dok sam čekao posto smo sedeli zajedno u bašti. Čovek mi takodje kaže da ne toleriše ništa što je vezano za bezbednost, znači ako kočnice odstupaju nema prolaska kao ranije kao i ostali bezbednosni sistemi koji se kontrolišu ali kaže najviše vozila pada zbog signalizacije.
Re: Registracija vozila
Ja imam sitne oziljke na soferci (jedan je dole skroz kod haube sa tankom linijom i dva su na soferci, od kamencica, ali su po par milimetara....) i to ne gledaju. Gledaju samo ako je ostecenje vece od 10cm (linija) i ako ide preko vidnog polja.
Mislio sam inace da turiraju auto bog zna kako, ustvari nista, tri puta je na sekund stisnuo gas i to je to.
Zadnji brisac su gledali ali ne znam da li je kod njih to bitno (na ovom tehnickom).
Detaljno su pregledali trap, to me je iznenadilo, do sada niko nista, cimne rukom na kanalu sponu i kao to je to.
Mislio sam inace da turiraju auto bog zna kako, ustvari nista, tri puta je na sekund stisnuo gas i to je to.
Zadnji brisac su gledali ali ne znam da li je kod njih to bitno (na ovom tehnickom).
Detaljno su pregledali trap, to me je iznenadilo, do sada niko nista, cimne rukom na kanalu sponu i kao to je to.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Registracija vozila
A estetika? Meni su na Opelu peta vrata očigledno druga nijansa teget od ostatka vozila, kupio na otpadu najbliže što sam mogao ali se opet vidi.
Re: Registracija vozila
Nemam pojma, svi koji su bili na tehnickom kad i ja su bili "u komadu" sto se tice farbe. Obisao je jednom oko auta i to je to. Gledali su vrata (da li su spala i kako se zatvaraju). E sad odozdo ne znam sta su jos gledali, dizali su prednji i zadnji kraj. Svakako nose onu lampu u kanalu. Bila je neka Alfa 147 posle mene sa nekim sacuvaj boze ratkapnama ali nisu nista rekli za to.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Registracija vozila
Estetiku ne gledaju, felne, ratkapne, nalepnice, moze neki deo da ti bude skroz druge boje nebitno je. Znam kola koja su prolazila tako a i danas u prici sa ovim sam cuo.
Gledali su i kod mene trap danas, ne znam sta ali cuo sam dizalicu da je dizala napred i pozadi, dok na drugom teh. skoro sto sam vozio jedan auto nisu gledali.
Gledali su i kod mene trap danas, ne znam sta ali cuo sam dizalicu da je dizala napred i pozadi, dok na drugom teh. skoro sto sam vozio jedan auto nisu gledali.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Registracija vozila
Spasibo!