Samo da se osvrnem na ovo. Felne možda jesu 18 i 19, ali ne mogu tako da se porede SUV i automobilske gume. Za očekivati je da Kodiaq ima viši profil i time više "mesa" na gumi iako je na većoj felni.Vladapetr napisao: 25 Avg 2021, 21:32 mnogo više oseća neravnine i ležeće policajce nego Kodiaq, iako je na 18 gumama (na Kodiaqu su 19)
Škoda Superb Mk.3
- grujicd
- Postovi: 9108
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Nisam ih ni mislio porediti u tom smislu, hteo sam da istaknem kako je Kodiaq na najtanjoj verziji "civilnih" guma (ne računam RS, tu udobnost nije primarna) a Superb nije.
onda je DCC definitivno na vrhu liste prioriteta.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Nisam to znao, hvala za infonidza napisao:Nikad nije isto kao vozilo sa običnim ogibljenjem, u tome je sva čar. Sistem je uvek "živ".

Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Još pazi, to je rental.
Znači klot, znači gume, znači ležaji
Znači klot, znači gume, znači ležaji

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Škoda Superb Mk.3
SuperB je definitivno best buy za one koji traže praktičnu veliku limuzinu...
Ne znam ni jedan auto, tih dimenzija, da nudi onoliko prostora.
Ali slažem se da je vešanje malo bučnije kada se prelaze neravnine i meni je zbog tog prostora nekako šuplja
Da, ima konkurenata koji su upravljiviji, izolovaniji, udobniji - Ali generalno škoda puca na praktičnost i taj odnos uloženo/dobijeno.
Meni je malo čudno da akustično izolovana stakla ne dolaze u većim paketima opreme kao standard. Recimo C5 ih je imao već od nekih srednjih paketa, a ni jedan exclusive nisam video bez njih (iako je auto koji je izašao 2007-8e godine).
Ne znam ni jedan auto, tih dimenzija, da nudi onoliko prostora.
Ali slažem se da je vešanje malo bučnije kada se prelaze neravnine i meni je zbog tog prostora nekako šuplja

Meni je malo čudno da akustično izolovana stakla ne dolaze u većim paketima opreme kao standard. Recimo C5 ih je imao već od nekih srednjih paketa, a ni jedan exclusive nisam video bez njih (iako je auto koji je izašao 2007-8e godine).
Re: Škoda Superb Mk.3
Novi Superb je meni licno uvek bolja opcija nego A6, X5 ili slicno kod kompleksasa sa 150k km. Sve je do mentaliteta pojedinaca.
- grujicd
- Postovi: 9108
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Ta akustučki izolovana stakla, da li je to samo šoferka ili su i bočna stakla? Obično buka nastaje tu oko retrovizora, gde se lome linije, možda je sa strane i bitnije nego od napred.
Re: Škoda Superb Mk.3
Prednja bočna su dodatno izolovana.
Re: Škoda Superb Mk.3
Kod C5ice su i bočna, verujem da je tako i kod Kodiaq-a
Škoda Superb Mk.3
@ikac2000
Prica se o zvucnoj izolaciji i ponasanju preko rupa i neravnog terena, ne vidim kakve ima veze da li je taj sto vozi 20 god stari a6 kompleksas sa konstatacijom da taj a6 bolje upija neravnine i manje lupa.
Prica se o zvucnoj izolaciji i ponasanju preko rupa i neravnog terena, ne vidim kakve ima veze da li je taj sto vozi 20 god stari a6 kompleksas sa konstatacijom da taj a6 bolje upija neravnine i manje lupa.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Stigao sam juče do ZG. Šta znam, lepo se ovo vozi. Da me ulazak a po gotovo izlazak ne smaraju ovoliko, mogao bih baš da uživam sa limuzinom tog tipa.
Lepo ide, bolje ubrzava nego Kodiaq. Pošto je niži, nema cimanja kad se potopi gas.
Cepao sam ga 160-180 po tempomatu sve do prilaska Zagrebu. Ukupna potrošnja juče je bila 7.5, dakle 2 litra manje od Kodiaqa na istom tempu. Tu recimo da 1l odlazi na 4x4 kojeg ovaj Superb nema, a 1l na gabarite.
Interesantno je da je na 140+ možda i tiši od Kodiaqa. Ne mogu sa sigurnošću da procenim ali mi tako delovalo, nekako se na većim brzinama kod Kodiaqa pojavljuje drugačija buka, da li od šoferke ili otpora vazduha celog vozila jbm li ga. No, oba vozila su daleko od glasnog na tim brzinama, bez problema se priča u kolima, telefonira itd...
Imao sam čekanje na granici od preko sat vremena, ali mislim da nije značajno uticalo na potrošnju. Kod Superba mi Start-stop maltene uvek ugasi motor kad stanem, Kodiaq se gasi baš retko. Razmišljao sam zašto je tako, jedino što mi pada na pamet kao mogući uzrok je to što mi je na svim putovanjima dužim od pola sata uključena na max i ventilacija sedišta (pored klime, koja radi baš uvek).
Iz ove perspektive, novi Superb Scout mi deluje kao možda interesantno rešenje u budućnosti. No, nisam siguran koliko bi me na duže staze usrećilo 20cm duže vozilo.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Lepo ide, bolje ubrzava nego Kodiaq. Pošto je niži, nema cimanja kad se potopi gas.
Cepao sam ga 160-180 po tempomatu sve do prilaska Zagrebu. Ukupna potrošnja juče je bila 7.5, dakle 2 litra manje od Kodiaqa na istom tempu. Tu recimo da 1l odlazi na 4x4 kojeg ovaj Superb nema, a 1l na gabarite.
Interesantno je da je na 140+ možda i tiši od Kodiaqa. Ne mogu sa sigurnošću da procenim ali mi tako delovalo, nekako se na većim brzinama kod Kodiaqa pojavljuje drugačija buka, da li od šoferke ili otpora vazduha celog vozila jbm li ga. No, oba vozila su daleko od glasnog na tim brzinama, bez problema se priča u kolima, telefonira itd...
Imao sam čekanje na granici od preko sat vremena, ali mislim da nije značajno uticalo na potrošnju. Kod Superba mi Start-stop maltene uvek ugasi motor kad stanem, Kodiaq se gasi baš retko. Razmišljao sam zašto je tako, jedino što mi pada na pamet kao mogući uzrok je to što mi je na svim putovanjima dužim od pola sata uključena na max i ventilacija sedišta (pored klime, koja radi baš uvek).
Iz ove perspektive, novi Superb Scout mi deluje kao možda interesantno rešenje u budućnosti. No, nisam siguran koliko bi me na duže staze usrećilo 20cm duže vozilo.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Škoda Superb Mk.3
Odličan auto, za taj novac. Po meni ima samo jednu manu zvanu "službeni/državni automobil".
Ajd ubedi nekog da si kupio Superb od svojih para
osim ako nije crven
Ajd ubedi nekog da si kupio Superb od svojih para

- shandu90
- Postovi: 13487
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Škoda Superb Mk.3
Ako nisi drzavna lopuza, onda bilo koja sem crne.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Škoda Superb Mk.3
Mislis da zbog 4x4 trosi 1l vise? Ja mislim da taj 4x4 trosi vise u situacijama stani/kreni ili na putevima gde ima cestog ubrzavanja i usporenja..
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Verovatno zbog težine ali ne bi trebalo da je teži od jedne osobe.
Gde si rentirao i koja je cifra?
Gde si rentirao i koja je cifra?
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Škoda Superb Mk.3
Pa ipak 4x4 ima i neke gubitke u prenosu, mada je ovaj navodno uvek prednja vuca dok ne proklizu tockovi pa tek onda baca snagu nazad, ali opet kapiram da nije bas 100% napred default, vec recimo 99% i dovoljno da okrece neke dodatne diferencijale i stvara neke otpore sta znam.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока