Škoda Superb Mk.3
- Day Walker
- Postovi: 23522
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Trebalo bi da je po difoltu 80:20 odnos prednjih i zadnjih tockova dok komp ne detektuje da je potrebno drugačije.
Inače razlika kod Superba sa i bez 4x4 je oko pola litre i to zavisi od vozača i uslova najviše.
Inače razlika kod Superba sa i bez 4x4 je oko pola litre i to zavisi od vozača i uslova najviše.
Brzine idu u H-a !!!




- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
@Ji 4Tze
Preko ALD sam našao vozilo. Tražim od njih pa kad nemaju pronadju kod nekog od svojih partnera. Ovo je iz Budzet.rs rentacara, 308e je 5 dana sa odlaskom u inostranstvo i neograničenom kilometražom.
@Day Walker čačkao sam juče konfigurator za Superb Scout, jel on zaista toliko skuplji od ostalih modela ili su i oni toliko poskupeli? Probao sam da vidim koliko bi izašao bogato opremljen, kad sam probio 52000e a još nije sve ubačeno - ugasio sam sajt
Možeš li mi saznati kolika je zapremina rezervoara kod 2.0TSI varijante sa 272ks?
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Preko ALD sam našao vozilo. Tražim od njih pa kad nemaju pronadju kod nekog od svojih partnera. Ovo je iz Budzet.rs rentacara, 308e je 5 dana sa odlaskom u inostranstvo i neograničenom kilometražom.
@Day Walker čačkao sam juče konfigurator za Superb Scout, jel on zaista toliko skuplji od ostalih modela ili su i oni toliko poskupeli? Probao sam da vidim koliko bi izašao bogato opremljen, kad sam probio 52000e a još nije sve ubačeno - ugasio sam sajt

Možeš li mi saznati kolika je zapremina rezervoara kod 2.0TSI varijante sa 272ks?
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Škoda Superb Mk.3
Sta se tice suv vs limo, karavan. Drugar je menjao x3 za g21, trosi mu jedno 2 l manje karavan od suva. Tako da to je to kod suva, pogotovo na vecim brzinama...
- grujicd
- Postovi: 9042
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Često putujemo sa kumovima, Grčka, Mađarska, tako... Oni Fluence 1.5dci, mi CR-V 2.0 benz, tu kad je sve autoput maltene moramo duplo češće na pumpu.
- Day Walker
- Postovi: 23522
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Superb Combi Scout 2.0 TSI 280ks (ne znam gde nađe 272ks) startuje od 36.500€Vladapetr napisao: 28 Avg 2021, 09:15 @Ji 4Tze
Preko ALD sam našao vozilo. Tražim od njih pa kad nemaju pronadju kod nekog od svojih partnera. Ovo je iz Budzet.rs rentacara, 308e je 5 dana sa odlaskom u inostranstvo i neograničenom kilometražom.
@Day Walker čačkao sam juče konfigurator za Superb Scout, jel on zaista toliko skuplji od ostalih modela ili su i oni toliko poskupeli? Probao sam da vidim koliko bi izašao bogato opremljen, kad sam probio 52000e a još nije sve ubačeno - ugasio sam sajt
Možeš li mi saznati kolika je zapremina rezervoara kod 2.0TSI varijante sa 272ks?
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Po konfiguratoru zapremina rezervoara je 66l.
Brzine idu u H-a !!!




- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Na gomili sajtova stoji 272ks ili 276ks
https://www.auto-data.net/en/skoda-supe ... -dsg-37503
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
https://www.auto-data.net/en/skoda-supe ... -dsg-37503
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Škoda Superb Mk.3
Pre 2 godine je 2.0 tsi superb mogao sa maltene ful opremom za 35-36k.
Re: Škoda Superb Mk.3
Bio je jedno vreme 272 ali su vratili na 280, a to 276 je verovatno bhp. Kada smo kod cena novih kola otišlo je sve dođavola, a odražava se i na polovnjake. Passat u Highline-u, 2.0 TDI 150 KS, DSG plus neki dodaci je 42000 EUR. Taj auto je pre oko 2 godine bio oko 8000 jeftiniji. VW Up sa 60 KS košta 12000. Užas.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
U čemu je onda fazon sa 2.0TSI u RS verziji koji ima 245ks, kad već imaju ovaj od 280ks koji ga šije u performansama? Kod ovog od 245ks su nešto bolja medjuubrzanja, ali za ostalo je baš slabije.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8223
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Ali Honda duplo bolje zvučigrujicd napisao:Često putujemo sa kumovima, Grčka, Mađarska, tako... Oni Fluence 1.5dci, mi CR-V 2.0 benz, tu kad je sve autoput maltene moramo duplo češće na pumpu.

Boringly average, but also perfect for school run mums
- Day Walker
- Postovi: 23522
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Pa jbga, mora nešto da se sačuva za najjaču klasu.Vladapetr napisao: 28 Avg 2021, 14:13 U čemu je onda fazon sa 2.0TSI u RS verziji koji ima 245ks, kad već imaju ovaj od 280ks koji ga šije u performansama? Kod ovog od 245ks su nešto bolja medjuubrzanja, ali za ostalo je baš slabije.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Škoda Superb Mk.3
Ne smeju da diraju G7R i S3. 
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Vratio sam se danas iz Hr, razdužio Superba. Autom sam oduševljen i bacio me u ozbiljno razmišljanje.
Kao što sam već pisao, oduševilo me kako nego što se tečno vozi i kako lepše reaguje na potapanje gasa. Iako su motor i menjač isti kao u Kodiaqu, ovde na potapanje gasa odreaguje osetno bolje i glatko ubrzava. Kodiaqa verovatno kolju gabariti i otpor vazduha, pa na potapanju gasa često ume da cimne u brzinu niže nego što je potrebno. Onda se malo dernja pa krene da šalta na gore. Takođe, Superb na brzinama preko 140kmh bolje ubrzava.
Značajnu razliku sam primetio u bržoj vožnji na malo zahtevnijem terenu, konkretno autoput Zagreb - Rijeka. Asfalt je super i nije bilo gužve pa se vozi momački, ali sam put ima mnogo krivina koje jesu blage ali se opet osete. Kada imam saputnike, Kodiaqa na ovoj deonici vozim najviše 140-160kmh, s tim da na mnogim krivinama i malo popustim gas jer se ljulja pa je putnicima neprijatno. Ovog puta su u Superbu pored mene bile dve odrasle osobe i maltene celu deonicu sam izvozao na 170kmh tempomatu, auto samo klizi.
Stanemo na pumpu, pored mene toči neki Čeh u belom Sportline sa fenomenalnim Supernova felnama. Vratim se u ZG, neki frajer parkira ispred moje zgrade istog takvog samo crvenog, tu je stajao naredna dva dana pa mi vadio mast. Bukvalno ovakav kao na slici.

Onda sam se malo igrao sa konfiguratorom, realno se može sklopiti za pristojne pare. Pa za tih par dana 3 puta nasadim spojler na ivičnjak i pomislim koji će mi k. ovo nisko govno. Ali tu je Scout kao malo viši, ali jbg on je samo u karavan varijanti. I tako, bacio sam se u dilemu
Dobra stvar je što će mi Kodiaq napokon biti gotov za dan-dva, pa ću da uporedim dok su mi ovi utisci još sveži.
Kao najveću manu, osim visine (tj odsustva iste) pa mi je muka ući a pogotovo izaći iz auta, tu je multimedija koja je za Android Auto jezivo spora i nepouzdana. Ovde je još gora nego u mom Kodiaqu, ne znam da li je neispravnost ili su je tak zamislili. X puta prekine vezu pa je muka ponovo se spojiti, stalno postavlja pitanja "da li dozvoljavaš itd..." užas. Jeep Compass se poveže BUKVALNO u sekundi i ništa više ne pita niti gubi vezu.
Na kraju potrošnja: 7.4l na ovih 1300km. Na nešto slabijem tempu Kodiaq mi na ovoj ruti troši skoro 10l.

Kao što sam već pisao, oduševilo me kako nego što se tečno vozi i kako lepše reaguje na potapanje gasa. Iako su motor i menjač isti kao u Kodiaqu, ovde na potapanje gasa odreaguje osetno bolje i glatko ubrzava. Kodiaqa verovatno kolju gabariti i otpor vazduha, pa na potapanju gasa često ume da cimne u brzinu niže nego što je potrebno. Onda se malo dernja pa krene da šalta na gore. Takođe, Superb na brzinama preko 140kmh bolje ubrzava.
Značajnu razliku sam primetio u bržoj vožnji na malo zahtevnijem terenu, konkretno autoput Zagreb - Rijeka. Asfalt je super i nije bilo gužve pa se vozi momački, ali sam put ima mnogo krivina koje jesu blage ali se opet osete. Kada imam saputnike, Kodiaqa na ovoj deonici vozim najviše 140-160kmh, s tim da na mnogim krivinama i malo popustim gas jer se ljulja pa je putnicima neprijatno. Ovog puta su u Superbu pored mene bile dve odrasle osobe i maltene celu deonicu sam izvozao na 170kmh tempomatu, auto samo klizi.
Stanemo na pumpu, pored mene toči neki Čeh u belom Sportline sa fenomenalnim Supernova felnama. Vratim se u ZG, neki frajer parkira ispred moje zgrade istog takvog samo crvenog, tu je stajao naredna dva dana pa mi vadio mast. Bukvalno ovakav kao na slici.

Onda sam se malo igrao sa konfiguratorom, realno se može sklopiti za pristojne pare. Pa za tih par dana 3 puta nasadim spojler na ivičnjak i pomislim koji će mi k. ovo nisko govno. Ali tu je Scout kao malo viši, ali jbg on je samo u karavan varijanti. I tako, bacio sam se u dilemu
Dobra stvar je što će mi Kodiaq napokon biti gotov za dan-dva, pa ću da uporedim dok su mi ovi utisci još sveži.
Kao najveću manu, osim visine (tj odsustva iste) pa mi je muka ući a pogotovo izaći iz auta, tu je multimedija koja je za Android Auto jezivo spora i nepouzdana. Ovde je još gora nego u mom Kodiaqu, ne znam da li je neispravnost ili su je tak zamislili. X puta prekine vezu pa je muka ponovo se spojiti, stalno postavlja pitanja "da li dozvoljavaš itd..." užas. Jeep Compass se poveže BUKVALNO u sekundi i ništa više ne pita niti gubi vezu.
Na kraju potrošnja: 7.4l na ovih 1300km. Na nešto slabijem tempu Kodiaq mi na ovoj ruti troši skoro 10l.

There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Škoda Superb Mk.3
Ok je to ipak su limuzine D segmenta ekstra auti konstantno kroz vreme.
SUV nema nikakvu prednost osim lakseg ulaska/izlaska sto je moze niti presudno kad te nesto boli a imas 45 + godina.
To sto pises da ga vozis 170 km i lepo ide tj ne treperi je ocekivano.
Volvo podnese 10-15 kmh vise verovatno Merc ,bmw i audi te klase ali u njima se nisam vozio.
Mislim na brzinu kad je auto skroz miran i samo klizi potpuno sigurno i kao takav ga mozes voziti kilometrima/satima.
Послато са SM-N970F помоћу Тапатока
SUV nema nikakvu prednost osim lakseg ulaska/izlaska sto je moze niti presudno kad te nesto boli a imas 45 + godina.
To sto pises da ga vozis 170 km i lepo ide tj ne treperi je ocekivano.
Volvo podnese 10-15 kmh vise verovatno Merc ,bmw i audi te klase ali u njima se nisam vozio.
Mislim na brzinu kad je auto skroz miran i samo klizi potpuno sigurno i kao takav ga mozes voziti kilometrima/satima.
Послато са SM-N970F помоћу Тапатока
Re: Škoda Superb Mk.3
Ko je puno na auto putu prednosti limuzina i niskog težišta su puno veći...
Meni jos uvek prednosti povisenih auta nisu veca nad prednosgima nizeg tezista...
Visok klirens je super stvar ali meni otpor vazduha buka i stabilnost su bolja i potrebnija stvar...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Meni jos uvek prednosti povisenih auta nisu veca nad prednosgima nizeg tezista...
Visok klirens je super stvar ali meni otpor vazduha buka i stabilnost su bolja i potrebnija stvar...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока