2013 Toyota RAV4

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
nixa
Reactions:
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od nixa »

Htedoh da pitam koja bre masa, al ne ulazi mi se u raspravu sa cozmom na temu Toyote :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od Xepoj87 »

I to da su samo oni,ali evo,svi ne mogu da skrpe kraj sa krajem sa 2.2 motorom...
Mercedes,Hyundai,Mazda,Honda,Jaguar,Kia,Range Rover,Nissan,Peugeot,Citroen...
Cuo sam da Rusi bojkotuju 2.2 motore zato sto je kod nas 250e skuplja registracija od 2.0,braca nasa :D
A takodje se prica po gradu da niko ne kupuje dzipove od 30-50.000e samo zbog 250e vece registracije,kazu bitno im to,pa nije normalno koliko :D
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5208
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od cozmo »

Pa njima je u ostalom segmentu najprodavaniji 2.0 D-4D. U Evropi se ubedljivo najvise prodaje taj njihov dizel.

Zato sto i tu vode racuna o co2 emisijama, o registracionim razredima... nije to samo kod nas.

Uostalom jedan Qashqai ide kao avion sa 1.6dci od 130KS ne vidim zasto jedan RAV4 ne bi mogao dobro da ide sa ovim novim 2.0 D4-D sto je u Avensisu koji je odlicno ispeglan za linearna ubrzanja, malu potrosnju i 119gr co2...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
nixa
Reactions:
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od nixa »

Niko nije komentarisao kvalitet 2.0 ili 2.2 vec da tih 250e razlike u registraciji nece izazvati masu da ga kupuje.

TT2
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5208
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od cozmo »

Ali ekologija hoce :)
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od nikaragva »

Znači cozmo kupuješ RAV4 samo ako ubace 2.0 dizela u njega? :)
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5208
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od cozmo »

Odma, samo da vidim s bankom :kezo:
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od Xepoj87 »

Ja umirem da saznam odakle ti ti podaci koji se njihov motor u Evropi najvise prodaje :)
U Avensisu je samo onaj najslabiji 2.0 od 126ks,ostali od 150ks i 177ks su 2.2 dizeli...
Kako volis da vadis neke fantazije iz svoje glave,koje nemaju veze sa realnoscu :)

Ekologija nema apsolutno nikakve veze sa 2.2 ili 2.0 motorom...
Mercedesov 2.2 dizel ima manju emisiju co2 od tog 2.0 dizela u Toyoti,sto znaci da je do drugih stvari,a ne tih 150cc razlike...
I Mercedes je imao do skoro 2.0 dizele u A i B klasi i imali su vecu emisiju CO2 od 2.2 motora.

Nema apsolutno nikakve vaznosti da li je motor 2.0 ili 2.2.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5208
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od cozmo »

U svim testovima se pominje da je upravo 2.0 D-4D motor koji se najvise kupuje u Evropi kod modela Avensis i Verso, odnosno najpopularniji je - odnos snaga i cena, ekologija, regisracija, pouzdanost i troskovi.

A trenutno taj novi motor ima samo 119 gr co2. Mnogo manje od 2.2.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od Xepoj87 »

A ne gledas to da Rav4 sa 150ks ide do 100 za 11s sa automatikom...
Taj 2.0 od 123ks bi isao za jedno 13s,trosio vise od gore pomenutih,a emisija co2 pitanje da li bi bila mala...
2.2 od 150ks u Avensisu ima emisiju od 145,a u Ravu 165g...
Dok 2.2 od 177ks ima istu emisiju i u Avensisu i u Ravu...
Sto znaci da bi 2.0 u Ravu sa svojom snagom izgubio svaki smisao,jer bi imao drasticno vecu emisiju co2,isao kao kola od 10.000e,trosio kao benzinac...
Sve u svemu,2.2 u Ravu ima poente.

Zanimljivo da ti nadjes testove gde znaju koji se motori prodaju najvise,ja nigde na takve podatke da nabasam...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5208
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od cozmo »

Znas li da je novi Avensis tezak skoro kao postojeci RAV4 i 2.0 D-4D ide ISPOD 10s od 0-100 a maksimalna brzina je 200kmh?

Imas podatke pa pronadji :)

Motor je redizajniran, a cak ima i 2KS manje ali je obrtni momenat i sve ostalo ispeglano do maksimuma.

A ne znam koje ti testove citas:

http://www.autocar.co.uk/car-review/toy ... .0-d-4d-tr

Perhaps the most significant modification occurs in the engine bay where the best-selling 2.0-litre D4-D has received a number of tweaks including a new turbocharger that delivers the same 228lb ft as before, but at lower revs. More importantly – particularly for business users – is the news that four-cylinder unit is now capable of a Passat Bluemotion-rivalling 61.4mpg and CO2 emissions of 119g/km (120g/km for the estate model tested here).

http://www.autoexpress.co.uk/toyota/ave ... is-20-d-4d

The 2.0-litre diesel accounts for 45 per cent of sales, so Toyota was wise to make it cleaner and cheaper to run.

Ja koji god test vidim ovaj motor pominju kao najprodavaniji.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od Xepoj87 »

Da,a tezina je jedino sto utice na ubrzanje?
Kao sto sam ti rekao,11s do 100 sa 2.2 od 150ks... Avensis sa istim motorom ide za 8.9s do 100...
Jel mislis da ce taj 2.0 od 123ks ici bolje?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48140
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5208
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od cozmo »

Xepoj87 napisao:Da,a tezina je jedino sto utice na ubrzanje?
Kao sto sam ti rekao,11s do 100 sa 2.2 od 150ks... Avensis sa istim motorom ide za 8.9s do 100...
Jel mislis da ce taj 2.0 od 123ks ici bolje?
Zavisi kako podese prenosni odnos. Ako 1.6 dci u Qashqaiu ide ko metak nema razloga da 2.0 u RAV4 ne mogu da podese da ide dobro.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5208
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: 2013 Toyota RAV4

Post od cozmo »

Sta je reko cika Cozmo :)

http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... _id=664358

Asortiman motora za evropsko tržište sastoji se od 2.0 litarskog benzinca snage 151 ks, novog 2.0 litarskog dizelaša snage 124 ks i 2.2 litarskog D-4D dizel motora snage 150 ks.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Odgovori