Servis - Razno
Re: Servis - Razno
O tome smo i pričali i potpuno jasno konstatovali baš to, ali eto i dalje se kolega pravi da ne kapira.
Re: Servis - Razno
u ljubitelj land-u

Re: Servis - Razno
U razgovorima sa majstorima i po savetima sa raznih foruma (nevezano za moje pitanje) stekao sam utisak da je dobro iskoristiti priliku da se zameni i termostat kad već menjam pumpu za vodu/antifriz. Da pojasnim, auto ulazi u trinaestu godinu, prešao je 150+k km i računam da će i zamenski termostat trajati duže nego što je originalnom ostalo života. U mom okruženju su ljudi šesto imali problema sa termostatom, ma koliko se on računao u doživotni deo pa sam zato i razmišljao da ga preventivno zamenim, nije neka investicija.
S obzirom da menjam sam, ipak ću ostaviti original na autu, nosiću zamenski kao rezervu i toliko, rešena dilema. Možda se otvorim i za original, jeste tri puta skuplji, ali i dalje nije cifra od koje će čovek da bankrotira (zamenski oko 12 EUR, original 34 EUR).
S obzirom da menjam sam, ipak ću ostaviti original na autu, nosiću zamenski kao rezervu i toliko, rešena dilema. Možda se otvorim i za original, jeste tri puta skuplji, ali i dalje nije cifra od koje će čovek da bankrotira (zamenski oko 12 EUR, original 34 EUR).
Re: Servis - Razno
Kada nemaš baš nikakav argument za odvalu koju si izmislio šta drugo očekivati nego ad hominem besmisleni post, a @nikolaa ti je objasnio upravo tačnost onoga što citiraš kod svih naših kola koja koristimo..
No, neka si ti živ i zdrav i samo skidaj ispravne termostate sa tih kola koje uvoziš/prodaješ i menjaj iz dosade, kako ti to nazivaš u omp land-u (moram istim rečnikom da bi razumeo svu bemislicu tvojih postova)

Re: Servis - Razno
Zanenski termostat je lutrija, ja sam uzeo recimo Behr, navodno prva liga, identican ko fabricki, i to lose radi, i nisam jedini jos par forimasa je isto proslo.
Pametnije je uzeti najeftiniji zamenski, jer je veca sansa da ubodes neki koji radi.
Tako da ne vadi fabricko termostat za bezveze.
Pametnije je uzeti najeftiniji zamenski, jer je veca sansa da ubodes neki koji radi.
Tako da ne vadi fabricko termostat za bezveze.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Slažem se - bar kada je Punto u pitanju. Fabrički (OEM) jedini radi savršeno, dok radi - radi perfektno, svi ostali brljave. Tj. svi rade naizgled lepo dok su temperature napolju solidno u plusu ali čim uključiš grejanje - tek onda vidiš kako u stvari radi. Ja sada imam Magneti Marelli i kada se iole jače upali grejanje kazaljka temperature padne za skoro ceo podeok. Grejanje naravno takođe slabije radi. Znam kako je Punto "šurio" sa originalnim termostatom jer sam kupio nov auto i razlika je evidentna. Zato ću pred zimu da ga promenim na OEM.
p.s. Na Ljubiteljevim automobilima sve traje večno al' jbg, nismo svi Ljubitelj, neko mora da ostavi i koji dinar prodavnicama auto delova.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
p.s. Na Ljubiteljevim automobilima sve traje večno al' jbg, nismo svi Ljubitelj, neko mora da ostavi i koji dinar prodavnicama auto delova.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Без да ме схватиш погрешно, у животу нисам чуо да се термостат мења сем кад заглави, тј цркне. Кад заглаве у 90% случајева остају у отвореном положају тако да неће ништа нашкодити мотору док одеш до мајстора. Фабрички уграђен термостат је најдуговечнији и могу трајати баш дуго, заменски су права лутрија и има људи који су заменски мењали већ после 10ак хиљада.Morse napisao:U razgovorima sa majstorima i po savetima sa raznih foruma (nevezano za moje pitanje) stekao sam utisak da je dobro iskoristiti priliku da se zameni i termostat kad već menjam pumpu za vodu/antifriz. Da pojasnim, auto ulazi u trinaestu godinu, prešao je 150+k km i računam da će i zamenski termostat trajati duže nego što je originalnom ostalo života. U mom okruženju su ljudi šesto imali problema sa termostatom, ma koliko se on računao u doživotni deo pa sam zato i razmišljao da ga preventivno zamenim, nije neka investicija.
S obzirom da menjam sam, ipak ću ostaviti original na autu, nosiću zamenski kao rezervu i toliko, rešena dilema. Možda se otvorim i za original, jeste tri puta skuplji, ali i dalje nije cifra od koje će čovek da bankrotira (zamenski oko 12 EUR, original 34 EUR).
У животу сам мењао само једном термостат и то на фиату мареи на 280000 км, остао отворен.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Nego ima li ko savet sta da radim sa svetlima. Hteo bi smecaru da prodam a svetla su malo rastelovana, pa mislim da bi zbog toga mozda pravili problem na tehnickom.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Ако ти раде сви шрафови за подешавање на фаровима и имаш мало простора испред некод зида подесиш сам, десетак минута времена.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Uzeo sam Bosch filter ulja na autodoc. Kutija je ista, ali se filter razlikuje od onog sa slike.


Šta mislite da li je ovo original, pošto se prilično razlikuje?


Šta mislite da li je ovo original, pošto se prilično razlikuje?
Re: Servis - Razno
Бошови филтери из Туниса, Бугарске, Кине итд имају ознаке у круг као овај твој са доње слике, ни један нисам видео као тај пољски тако обележен. Е сад, дал је копија или фабрика у Пољској једина другачије обележава, то не знам.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
I meni je čudno, kao što si spomenuo piše na kutiji Made in Poland. Na ovom mom ima rupa, a na netu ima nešto tu koliko vidim.BigMazzy napisao: 11 Sep 2021, 20:45 Бошови филтери из Туниса, Бугарске, Кине итд имају ознаке у круг као овај твој са доње слике, ни један нисам видео као тај пољски тако обележен. Е сад, дал је копија или фабрика у Пољској једина другачије обележава, то не знам.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Servis - Razno
Pali mi se ventilator na kolima na relativno kratkim distancama tipa do 10km na kojima se umereno vozi - recimo 60-70kmh prosek. Temperatura na displeju je normalna, obično ni ne stigne do neke srednje vrednosti na kojoj regularno stoji. Čime da se pozabavim? Imam tečnost za hlađenje. Ne radi mi kompresor klime (ne znam kakve bi veze moglo imati ali aj da pomenem).
Re: Servis - Razno
kompresor klime nema veze sa tim...koliko dugo radi kad upali?
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Servis - Razno
Iskreno ne znam, pošto su ovo kratke relacije i uvek gasim auto a još radi ventilator. Recimo da su 10-12 minuta vožnje. Kako se ponaša na dugačkim relacijama ne znam, kapiram da bi se pokazalo neko sranje na motoru da je upaljeno stalno.... Traje to već dosta dugo, primećujem na gradskim vožnjama a danas ponovo na lokalnim ostrvskim drumovima, pa me podsetilo na problem.