Molim bez off topic-a, a napominjem i da preterana subjektivnost i pristranost nije prihvatljiva za ovaj forum. Svaki ciga svoga konja hvali, bilo je uvek i biće, ali budimo malo i realni.
Ovo je sada dosta moderniji motor. Mada je ustanovljeno da su problematicni samo motori od pocetka do ja mislim septembra ili oktobra 2010.
Wicker, nikad nije bilo problema s turbinom, nego sa ventilom, ali su u pocetku menjali cele turbine u garanciji dok nisu shvatili u cemu je stvar, sto je po meni pohvalno. Al eto znam bar dva 1.2TSI motora koji nisu imali tu falinku, tj. predupredjena je šelnom. Isto tako znam samo za 1 koji je imao problem pa je menjano sve. Lanac je zezao na nekima, ali pominju se dva uzroka, jedan je hidrozatezac koji zeza, a drugi je nekakav ventil u grlu filtera ulja koji treba da zadrzi filter ulja punim dok je motor ugasen, medjutim on ne odradi svoj posao vec se ulje slije pa dok se sistem ne napuni prilikom paljenja lanac zadrnda. Sve to nisu kapitalni problemi. Da kucnem u drvo, meni je turbina u redu, lanac takodje nakon 40kkm. Treba se malo i informisati i drzati nivo ulja kod ovog motora uvek na max. sto predupredjuje drndanje lanca, tako ja radim i lanac se nikad ne cuje.
@ uroš
sve ja to znam i poštujem , mada ovde na forumu imaš primer da su čoveku dva puta menjali turbinu zbog wastegatea u garanciji... moj komentar se više odnosio na komentar kako je neko "tata" (inače,glupog li izraza) a ima bubica kao i bulvalno svi proizvođači... BMW ima taj problem sa španerom, VW sa tim wastegateom , svako ima po nešto ... u toj izjavi previše subjektivnosti prema "omiljenoj" marki automobila...
(Sori za off )