Kod zamene rashladne tecnosti stalo manje nego sto treba. U pitanju je pezo 308 hdi 2011g, trebalo bi da stane 6 litara ali stalo je 4, ostala mi 1l antifriza i 1l destilovane visak. Kada sam ispustao odvrnuo sam cep od posude za tecnost, popustio selnu na debelom crevu skroz dole na hladnjakui svukao crevo sa hladjaka, cak odvrnuo i mali plasticni cep od luftera, racunao sam da bi trebalo da je sve izaslo, ili sam jos negde trebao nesto odvrnuti. Racunao sam da je najniza tacka to debelo crevo dole na hladnjaku. Kada sam nasuo r. tecnost luftirao sam na onaj mali lufter, upalio auto, kad se zagrejao trazio je jos pa jos malo i zavrsio sa ukupno 4 litre nasute tecnosti. Provozam ga, drzi na 90c, radi grejanje.
Sta sam zeznuo?
Nisi ništa zeznuo, uvek ostane u sistemu, zato npr kad ja menjam, ja ispiram sistem destilovanom vodom dok ne krene da izlazi "cista" voda, posle toga dodam cist antifriz onoliko koliko bi trebalo da ide i na kraju dolijem destilovane vode koliko je potrebno
Tecnost je menjana iz razloga sto je auto dosao iz Holandije i uradjen je veliki servis na drugarskoj bazi, zavrsen u 24:00 u prevodu u ponoc, zaboravili kupljen antifriz 50km dalje pa nasuli vodu obicnu da drzi do sutra, da se mogu vratiti. Sutradan uradim sve kako sam gore napisao. Sad je u autu 2l koncentrovanog antifriza+2litra destilovane+2litra obicne vode.
Da povecam koncentracuju ispustanjem 1 litre koktela iz sistema i da dodam tu jednu litru koncetrata sto mi je ostalo?
zasto bi dodavao samo koncentrat, nije ni to dobro za motor, prvo treba izmeriti taj koji je sad u sistemu koliko je stepni, pa ako je zadovoljavajuce nista ne diraj, ako pokaze npr. da je ispod -20 onda ispustis i dodas koncentrat...ako te brinu ta dva litra obicne vode nista nece da fali.
U pravu si, trecina je antifriz ostlo voda, ispada 33,33 posto. Iz znatizelje cu prvo premeriti pa dodati ako mora, pa opet premeriti da vidim sta sam dobio i koliko se "pojacalo"
keš napisao:U pravu si, trecina je antifriz ostlo voda, ispada 33,33 posto. Iz znatizelje cu prvo premeriti pa dodati ako mora, pa opet premeriti da vidim sta sam dobio i koliko se "pojacalo"
vozi par dana dase izmijješa.
Naravno,bilo bi odlično da odradi paljenje ventilatora u mjestu da znaš da je sve procurkulisalo kroz sistem. Tako ćeš znati i da li je dobro ozračeno.
Nije dobro ako je ostao "zračni jastuk"