
Sent from my SM-A307FN using Tapatalk
Da, ali ne motorno ulje.A170T napisao: 07 Okt 2021, 22:35 Ulje uvek zatreba, može da se iskoristi na milion načina. Podmažeš šarke u na kapiji, vratima, može da ide u motornu testeru za pomazivanje lanca, za podmazivanje bicikla itd itd...
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Prema sledećem korisničkom uputstvu, strane 256.-260. i 325.Extender napisao: 07 Okt 2021, 14:40 Zaboravih da napisem.
Audi A4 2008g, 2.0 tdi 105kw (cipovan ako pravi neku razliku).
Dpf je izbacen pre nekoliko meseci i blokiran egr.
Pa, recimo da je servis hteo-ne hteo učinio uslugu tom motoru, sipajući 5W-30 varijantu, s tim što ulje ne bi trebalo da bude preko maksimuma. To pokazuje dve mogućnosti - ili su bili aljkavi pa preterali maksimum, ili su sipali korektnu količinu, a dolaz do razređenja ulja gorivom, što je manje verovatno.garac napisao: 07 Okt 2021, 20:10
Imam Corsa C 1.7DI 2001god.(auto je kupljen nov) prešao je 85.500km, auto je servisiran u ovlašćenom servisu i sve što je rađeno na autu rađeno je tamo, a to je uglavnom zamena ulja i pratećih filtera, veliki servis i to je to.
U autu je uvek sipano ulje GM 10W40 ACEA A3/B3/B4. API SL/CF i uvek je sipano isto ulje sve do zadnjeg puta kada je sipano ulje GM 5W30, tada sam se posvađa sa njima zašto su promenili gradaciju ulja jer je uvek išlo 10W40, i na meraču je pokazovalo da ima više ulja iznad maximuma kao što i danas ima.
Bilo je ubeđivanja....kako može ovo... može i ono pa su na kraju hteli da zamene ulje ali ja to nisam prihvatio i napustio sam ih.
U računu koji sam dobijao uvek je stojala i stavka "brake cleaner", da li je to čistač ulja koji se sipa u motornom ulju da bolje očisti motor prilikom ispuštanja istog, pitam Vas da li je to ili je to neka šarena laža?
Taj auto se slabo vozi, zadnja promena ulja je bila 01.06.2018god., znam, nije trebalo tako da bude, auto je prešao od tada do danas 6.100km.
Zamolio bih Vas za predlog/savet šta u ovom slučaju uraditi?
Znam da je 10W40 mineralno ulje a 5W30 sintetičko ulje, čitao sam po netu da se za starija vozila više se preporučuje 10W40 jer zbog svoje gustine bolje zaptiva zazore.
Isto tako za 5W30 ne mogu da kažem da se potrošilo, i dalje ga ima iznad maximuma.
Ono što sam primetio između ova dva ulja u radu samog motora je da sa mineralnim uljem auto ima grublji rad kada je hladana, kada se zagreje rekao bih da su tu negde, možda grešim.
Molim za savet,
šta sipati u moj auto, koje konkretno ulje i koje gradacije i da li koristiti taj "brake cleaner" pri zameni ulja (ako je to to što sam mislio da jeste-čistač mot.ulja),
pitao bih još nešto u vezi filtera, koje filtere preporučujete neku marku ili pak cenovnog razreda nižeg, srednjeg ili višeg?
Pitao bih Vas još nešto, imam ulje neotvoreno, stajalo je na tamnom i hladnom mestu (u podrumu), na kantici stoji 09.2012.god. da li se takvo ulje sme iskombinovati sa ostatkom dopune za zamenu (ako je 4,5L = 3,5L svežeg + taj 1L starog), da li bi to nešto škodilo?
Hvala na odgovoru.
garac napisao: 07 Okt 2021, 20:10 Zamolio bih Vas za jedno mišljenje i savet šta primeniti u mom slučaju?
Imam Corsa C 1.7DI 2001god.(auto je kupljen nov) prešao je 85.500km, auto je servisiran u ovlašćenom servisu i sve što je rađeno na autu rađeno je tamo, a to je uglavnom zamena ulja i pratećih filtera, veliki servis i to je to.
U autu je uvek sipano ulje GM 10W40 ACEA A3/B3/B4. API SL/CF i uvek je sipano isto ulje sve do zadnjeg puta kada je sipano ulje GM 5W30, tada sam se posvađa sa njima zašto su promenili gradaciju ulja jer je uvek išlo 10W40, i na meraču je pokazovalo da ima više ulja iznad maximuma kao što i danas ima.
Bilo je ubeđivanja....kako može ovo... može i ono pa su na kraju hteli da zamene ulje ali ja to nisam prihvatio i napustio sam ih.