Koliko je para ubaceno mislim da bi i Jat bio znacajnu uspesniji, da je ovoliko love dobijao. Naravno uz trio fantastiko Starcevic-Vlaisavljevic-Ognjanovic i to bi se lako potrosilo i otislo na neke druge svrhe i nikada ne bi stiglo do Jata.
Meni je krajnje razumljivo da je Etihad zeleo da osigura svoja ulaganja i da naravno zaradi. Ono sto mi je fascinantno jeste da niko odavde nije rekao: Alo ne mozes toliko love da spucas u koncept business klase koja se jednostavno ne prima u Evropi, drugaciji su trendovi, posebno u Srbiji, neces uspeti u tome. Takodje, da niko nije rekao da nema nekog velikog smisla da kompanija od 10 aviona preko noci predje sa Boeinga na Airbus, da mesecima drzi smestene strane pilote po hotelima, da toliko plati preobuku, a za sta, da bi kao sve kompanije Etihad Partners imale isti tip i smanjile troskove, a da bi se to onda raspalo preko noci.
I sad kao i dalje imamo mahom strani ili Delta menadzment, koji vidim svi nesto hvale, a kad se pogledaju njihove biografije vidi se da su se pitali u kompanijama koje su ili bankrotiral ili ce uskoro.
