Ovaj test je zanimljiv, jer vidiš da je penjanje uz brdo sa lošijim gumama (all season vs čista zimska) dosta bolje na AWD autu. Kapiram da sličnih razlika može biti i između nekih fwd auta. Kočenje će biti bolje na boljoj gumi, logično, u ovom slučaju zimskoj, ali penjanje ne mora biti isključivo samo do brenda, može biti i do pogona, težine, širine gume, ali i debljine šare itd...
Inače, videh neki test na YT, letnja guma od 3 mm naspram letnja od 6 mm ima 30+ metara duži trag kočenja na mokrom u tom testu. To znači da koliko god premium bila guma i dobra kada je nova, treba razmišljati i o tome da će biti drastično lošija kad siđe na 3 mm (verovatno lošija i od Tigra i sličnih), iako zakonski smeš da je voziš.
Znači idealna kombinacija: dobre gume + dobar pogon, i promeniti gume što pre, ne čekati zakonski minimum.
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)