Stigla zima...
Re: Stigla zima...
A sa automatikom u P, pretpostavljam da je isto kao da je ubacen u brzinu dok je parkiran, tockovi su blokirani?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Stigla zima...
Naravno.
Nije dobro koristiti samo to bez rucne (ako nije automatska) na terenu koji je pod nagibom.
Nije dobro koristiti samo to bez rucne (ako nije automatska) na terenu koji je pod nagibom.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Stigla zima...
Što je najgore mislim da to ne zna bar 80% ljudi koji voze automatike.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stigla zima...
I ja kod automatika obavezno uključim ručnu/parkirnu, pogotovo što ne verujem tim menjačima nimalo, pogotovo kada je veći i težak auto u pitanju Neki dan sam recimo ceo dan imao na raspolaganju novi BMW X6, svaki put sam to radio, zamislite da on izleti tako negde kao što se desilo sa Puntom... 

Re: Stigla zima...
Ako ima elektricnu rucnu sam ce je ukljucivati. Bukvalno da bi zamenio zadnje plocice moras preko dijagnostike to da iskljucis.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Stigla zima...
Ima, ali pošto ne poznajem dovoljno kako to funkcioniše na tom autu - najsigurnije je bilo da ja lepo za svaki slučaj opalim po tom tasteru i kada on svetli, nema greške. 

Re: Stigla zima...
Drugar je tako dobio Golf 8 da ide u BG službeno. I kolega i on stali negde na kosini, ispred nekog prepunog kafića. Pošto nije znao kako da aktivira ručnu, sedeo je u autu i držao nožnu dok je kolega obavio šta ima. 

Re: Stigla zima...
Kod pravog automatika, ne znam kako je kod DSG-a, preporucljivo je kad parkiras pod nagibom da rucna uhvati kad je u N, pa tek onda prebacis u P. Nesto sa krivljenjem te osovinice ili cega vec. Ovako je glavni pritisak na rucnu, P je kao dodatna sigurnost.ikac2000 napisao:A sa automatikom u P, pretpostavljam da je isto kao da je ubacen u brzinu dok je parkiran, tockovi su blokirani?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sto se tice elektircne rucne, kod PSA mozes i bez dijagnostike da menjas plocice. Das kontakt, stisnes noznu, pritisnes dugme za rucnu i tako se otpusta rucna na ugasenom automobilu.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Stigla zima...
Imao sam to iskustvo sa P.
Automatski se povlaci rucna kada ugasim auto ili kada otvorim vrata dok radi, ali bio sam na malom nagibu, ubacio u P, auto jos radi, pustio kocnicu i malo se pomerio dok nije uhvatio. Teoretski, najbolje da pre pustanja kocnice pritisnem za rucnu, ali kod automatika se ocekuje da iskljucis mozak, posebno sa el rucnom.
Na DSGu ima polugica za oslobadjanje tockova ispod poklopca ako auto ne radi ili je aku prazan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Automatski se povlaci rucna kada ugasim auto ili kada otvorim vrata dok radi, ali bio sam na malom nagibu, ubacio u P, auto jos radi, pustio kocnicu i malo se pomerio dok nije uhvatio. Teoretski, najbolje da pre pustanja kocnice pritisnem za rucnu, ali kod automatika se ocekuje da iskljucis mozak, posebno sa el rucnom.
Na DSGu ima polugica za oslobadjanje tockova ispod poklopca ako auto ne radi ili je aku prazan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7787
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Stigla zima...
Mislim da imam naviku povlacenja rucne maltene od kad sam polozio. Nebitno da li sam na ravnom, nagibu, garaži…
Nisam licno video, ali bas skoro mi se vlasnik Scale pozalio kako ga nervira sto se vide grejaci na soferci.
Vladapetr napisao: 12 Jan 2022, 10:48
Na Škodi bi trebalo da su grejači nove generacije, nije žica nego neki sloj između dva stakla. Tu ne bi trebalo da je bilo kakva razlika u vidljivosti u odnosu na obično staklo.
Nisam licno video, ali bas skoro mi se vlasnik Scale pozalio kako ga nervira sto se vide grejaci na soferci.

- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Stigla zima...
Sad sam proverio, u Scali i Kamiqu idu stari grejači u obliku žica i vidljivi su. Od Karoqa na gore su ovi kao kod mene, gel/film fazon.
Što je grejana šoferka bolja i leti? Meni se čini da su mnogo osetljivije na udarce, na S-Maxu mi je napukla (ali smo to odmah sanirali) a na Kodiaqu već dve morao da menjam.nidza napisao: 12 Jan 2022, 11:06 Jok. To mi je jedina greška u konfiguraciji, i ja sam mislio da je žica i nisam konfigurisao.
A pazi sad, ukapirao sam da sam se zeznuo kad sam ukapirao da je ta šoferka neuporedivo bolja leti od obične. Zimi je više nice-to-have, jer je auto garažiran.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Stigla zima...
Meni se sviđaju Volvo rešenja (imaju već dugi niz godina), gde u "zimskom" paketu imas i grejače prskalica (vrh stvar) i dodatne grejače kabine - ali sve je to dobro kada se vozi na duže rute (mada oni su i ispraksovani da dopunjuju akumulatore kući) 

Re: Stigla zima...
Filtrira širi spektar sunčeve svetlosti nego obična, manje se zagreva kabina. To da je osetljivija sam čuo i ja, ali ne znam baš da je do toga problem. Možda je do ugla šoferke na suvićima ipak, kad se vozi brže, jer baš puno slučajeva znam da im je pukla? Kamen da izbegneš na autoputu teško, imam nepregledan broj već tačkica i kraterčića, ali šta tu da učiniš...
@dzonic87 , budzašto je doplata i na Škodi za grejač prskalice, ja sam stavio. Juče tek sam sipao zimsku tečnost.
@dzonic87 , budzašto je doplata i na Škodi za grejač prskalice, ja sam stavio. Juče tek sam sipao zimsku tečnost.
Re: Stigla zima...
Meni to ostalo veoma interesantno od nekih davnih vremena 

Re: Stigla zima...
To je imao i moj Cmax, i grejace prskalica, i el grejac kabine.dzonic87 napisao:Meni se sviđaju Volvo rešenja (imaju već dugi niz godina), gde u "zimskom" paketu imas i grejače prskalica (vrh stvar) i dodatne grejače kabine - ali sve je to dobro kada se vozi na duže rute (mada oni su i ispraksovani da dopunjuju akumulatore kući)
A da je soferka sa novim grejacima ekstra osetljiva na grebanje, jeste. Na Ateki imam dost tackica po istoj, n ranijim autima nije bio slucaj.
Sent from my iPhone using Tapatalk