Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Zamenio sam filter vazduha i da,naravno da je odma upalio pre jedno 40 tak minuta,i radio čak 12/13 minuta,onda je počeo da se guši,i STOP.Ponovo zaverglanje ,on se opet jeeeeeeeeeeeeeeeeedva um MUČENJE uplai i maltene posle 3 sekunde opet ugasi,i to je to. I tako će da bude svaki drugi dan.
"Dal obrijane il s´frizurom-plaše me njihove vaši,još ako nisu naši-to me Dodatno plaši"- Bora čorba
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
A,da,i opet se čulo neko "CAK",iz ECU-i SVE SE POGASILO NA NEKOLIKO SEKUNDI Bar da imam komp ili osobu koja bi došla sa laptopom i uštekala se u onaj port ispod volana ,.pa da pročita kodove greške,uopšte kako radi motor.
"Dal obrijane il s´frizurom-plaše me njihove vaši,još ako nisu naši-to me Dodatno plaši"- Bora čorba
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Napisali su ti gore, pronađi nekog ko zna da koristi ELM i ima aplikaciju. Možeš i sam, Torque pro APK i ELM koji košta 600 kinti na KP. Trebalo bi da očita greške, koje na Guglu posle pretražiš šta su.
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Brate,nidžo,budi drug,reci gde da nabavim pomenuto,na kupujem-prodajem ima sve i svašta a ja se u kompove koji imaju onaj kabl koji se šteka u port kola razumem ko marica u krivi,pardon,tako da platiću,nije problem,i više ,ali ne PREViše,može pomoć,ja čekam i spreman sam da platim. do 10.000Din.nidza napisao: 17 Jan 2022, 16:02 Napisali su ti gore, pronađi nekog ko zna da koristi ELM i ima aplikaciju. Možeš i sam, Torque pro APK i ELM koji košta 600 kinti na KP. Trebalo bi da očita greške, koje na Guglu posle pretražiš šta su.
"Dal obrijane il s´frizurom-plaše me njihove vaši,još ako nisu naši-to me Dodatno plaši"- Bora čorba
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Ma ne bre, ELM je bluetooth uređaj, spaja se sa mobilnim. Ako imaš Android mobilni imaš već sve što ti treba.
https://www.kupujemprodajem.com/automob ... 1598134607
https://www.kupujemprodajem.com/automob ... 1598134607
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
ELM radi samo od odredjenog godista i ne podrzava sve. Prvo neka pogleda spisak:
ozila koja možete proveriti ukoliko posedujete OBDII priključak su sledeća:
Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Daewoo, Ford, GM, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercury, Mini, Nissan, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Toyota, Vauxhall, Volvo, VW. Ne podrzava vecinu Fiat vozila.
Nije namenjena za iphone telefone i ne čita greške vezane za abs i airbag.
ozila koja možete proveriti ukoliko posedujete OBDII priključak su sledeća:
Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Daewoo, Ford, GM, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercury, Mini, Nissan, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Seat, Skoda, Toyota, Vauxhall, Volvo, VW. Ne podrzava vecinu Fiat vozila.
Nije namenjena za iphone telefone i ne čita greške vezane za abs i airbag.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Ranije sam koristio ELM klon pa sam zapazio da ima razlika medju njima.
Sam ELM327 podržava naravno i Fiat koji je isti protokol kao i drugi brendovi. Treba jedan kratkospojnik da se namesti iz razloga što je raspored pinova na 16pinskom ženskom kod Fiata drugačiji pa ELM kada se direktno ubode ne vidi pin od ECU.
Slično važi i za Opel. Razlikuje se raspored pinova, ako se direktno ubaci u OBD 2 port "ubije" se privremeno bord kompjter i radio.
Kod PSA programa vozila klon ELM ne može da očitava podatke vezane za DPF sistem iz motornog ECU ali može ostale standardne.
ELM je namenjen samo za motorni računar od starta. Verzija 1,5 ima više modemskih AT komandi od verzije 2,1 kada su klonovi u pitanju, kome je bitno da očita što širi opseg vozila i parametara onda 1,5 potražiti.
Preporučujem nemački Scan Master softver uz ELM za očitavanje parametara / friz frejmova.
Sam ELM327 podržava naravno i Fiat koji je isti protokol kao i drugi brendovi. Treba jedan kratkospojnik da se namesti iz razloga što je raspored pinova na 16pinskom ženskom kod Fiata drugačiji pa ELM kada se direktno ubode ne vidi pin od ECU.
Slično važi i za Opel. Razlikuje se raspored pinova, ako se direktno ubaci u OBD 2 port "ubije" se privremeno bord kompjter i radio.
Kod PSA programa vozila klon ELM ne može da očitava podatke vezane za DPF sistem iz motornog ECU ali može ostale standardne.
ELM je namenjen samo za motorni računar od starta. Verzija 1,5 ima više modemskih AT komandi od verzije 2,1 kada su klonovi u pitanju, kome je bitno da očita što širi opseg vozila i parametara onda 1,5 potražiti.
Preporučujem nemački Scan Master softver uz ELM za očitavanje parametara / friz frejmova.
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Tako je, već je pomenut komutator kao sumnjivi i da ga treba proveriti.cozmo napisao: 17 Jan 2022, 12:22 Mislim da ELM ne radi na tim prastarim vozilima za dijagnostiku (cenim i da je konektor drugaciji).
Ako ima komutator, moze da bude problem do njega.
Ispravan sistem ce dati jaku, jasnu belo-jarko plavu varnicu. Svaka iole drugacija boja varnice znaci da nesto negde ne valja.
Naravno, bez merenja je i to tesko utvrditi ali bar se moze naslutiti da li je do struje problem. Naravno, proba se sa ispravnim kablovima i svecicama.
Neispravan komutator moze da daje ocajno sagorevanje i da trokira motor prilikom gasenja i paljenja.
Sve je tako kako si opisao pogotovu kod tih prvih serija iz 80tih godina, na Lada Samarama je upravo tako bilo ponašanje i veoma često je zbunjivalo majstore.
Zato je neophodno kod sistema koji ga imaju da se izvšre merenja same varnice tj kada je sistem pod opterećenjem,
To što se izmeri unimerom sa 2,5V i 1mA opterećenja može a i ne mora da pokaže stvarno stanje izlaznog tranzistora (koji i crkava).
Deluje da je to Suzukijeva malo starija osnova motora nadogradjena sa karburatora na euro 3 normu pod oznakom motora G13BA a na bazi japanskog Mikunija i da ima dosta predpodešavanja da se motor uštima.
A naroččito ima dosta štimanja usisne prirubnice sa leptirom, potenciometrom, graničnicima za položaj leptira, sa ventilom za ler vazduh, sa ventilom vazduha za regulaciju nakon aktivacije kompresora klime, kao i reglaža klackalica sa podizačima na ventilskom razvodu.
Opisano korak po korak prilično detaljano za USA verziju, verovanto je slično i za Euro verziju motora.
http://www2.izook.com/wp-content/tech-l ... tments.pdf
A evo i slike gde se šta nalazi
http://www2.izook.com/wp-content/tech-l ... %20TBI.pdf
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Ja pisao Majstor ljubitelju,i nije mi se javio,napisao sam da mi najviše u ovom trenutnku odgovarala samo dijagnoza jer ,sam zaboravio da napišem da je taj automobil NE REGISTROVAN-i da sam ga već neko vreme(sad mogu da završim u apsu)vozio,SAMO u kraju ,do lekara-ambulante ili prodavnice za bolesnu mi i polu pokretnu majku
(i sam imam problema sa kučmom i desnom nogom,pisao sam)
,dakle dok je radio,tako sam ga koristio,a da ulažem ozbiljan novac na popravku neregistrovanog auta koji i dok je išao ne vredi skoro ništa(propale sajtne,pod pun rupa.....rđa ispod,...da je registrovan,da je u Ispravnom stanju(sem ovog kvara),da može da se sa njim vozi po gradu,putu,međugradski-pa da kažem da vredi odvojiti od usta i dati na opravku čega god treba,ovako ,nešto što je već otpisano za otpad,evo,lik mi nudi 100€vra za ceo auto-takav u kakvom je sad stanju,emi više znače 4 točka i da u zatvorenom imam grejanje po kijametu -
ako je nešto HITNO-za BOLNICU,HITNU POMOĆ-koja NIJE HTELA DA DOĐE KAD MI JE OTAC UMIRAO DRUGOG NA 3.JUNa 2019.-kada je u 02:20ispustio dušu.
(Pozvao sam ih i MOLIO da dođu 2. Juna.2019 od 18 Časova,pa svako malo i oni samo"dajte mu supicu i nek odmara-JA VRIŠTIM KAKO SVE TEŽE DIŠE I DA DOĐU HITNO HITNO HITNO,ALI ...uz IDIOTSKE "savete"-došli su neki neuki klinci-Doktorka od oko 20+ godina i dva krupna tehničara opet neki tako oko 20 godina,i samo su posle ČITAVIH 5 MINUTA izjavili saučešče-a BIO JE ŽIV kad su došli-nit kiseonik,nit adrenalinska inekcija,nik defibrilator-ništa,samo su ga ona dva bildera sa kreveta maltene BACILA na pod da je lupilo JAKO i od TOG TRENA od više nije davao znake života-izvinjavam se na ovoj dužoj Digresiji,ali da sam tada imao ispravan i pokretan auto ja bih ga odvezao do URGENTNOG CENTRA,ovako smo bolestan ja(kičma,noga,problemi sa srčanim mišićem...),a majka ne znam šta je na njoj još uopšte u redu,-smo ostali bez ozbiljnih prihoda jer živimo u stanu koji je sa očevim primanjima mogao da se "plaća"-infostan,telefon,kablovska,struja,krediti,...dugovi....ovako nam dve i po godine prete da će nas isterati na ulicu jer NEMAMO da platimo SVE TE DUGOVE I POTRAŽIVANJA-koja su ENORMNO VELIKA....
Eto sad sam "otvorio i pokazao na sto sve moje karte"-i da računam svaki dinar,to jest majka i ja.
Ostalo su sve pozajmice kojima je došao kraj.
ZATO sam HTEO da mi se pomogne kako da sam popravim / otklonim ovaj kvar i imam u rezervi ,za ne daj Bože-već sam prošao tu situaciju sa pokojnim ocem,a ne da bih se bahatio jer me mrzi da se vozim gradskim,a za kola imam para da ga nosim kod majstora -pa nek košta šta košta ,samo da se popravi.
A NIJE tako,niti je registrovan,niti vredi,niti imamo para,ali znači imati ,posebno u ovim okolnostima,ispred zgrade auto koji može da preveze do urgentnog ili bolnice,kad državne služe(po pravilu)ZAKAŽU,lako ću posle da se sudim sa njima-za ove što su mi Tvrdim ,dokrajčili oca,je skupljena sva dokumentacija i spremna je JAKA tužba protiv istih-neće mi vratiti matorog,ali ima da plate....kako god,,,,
Zato mi je trebalo pomoći kako da pokušam DIY-(uradi sam) ,da otklonim kvar! NE jer sam škrt/pa neću da platim prvo šlep,pa majstora,pa ko zna još šta ,pored onog što je zaista razlog pomenutog kvara,nego NEMAM,naj lakše je ,kao što moje komšije to rade,samo oteraju kod ovlašćenog servisera-plate koliko god i sve ok,parking na kod moje zgrade na Dunavskom keju na dorćolu gde živim,-izgleda kao vozni park vlade srbije/poslaničkih automobila sa blinkerima/zatamnjena stakla(stvarno ih ima baš takvih),Audi Q..5,6,7,8.....BMW X4,X5,X6,X++,tri opel corse,dve dacie,
i jedan KEC-101 zastava......i ovo moje-čega ne bi ni bilo kupljeno 2001 da nije tada prodata kuća moje babe,eto morao sam da napišem koja je moja priča da bi bilo jasnije zašto lepo ne odšlepujem kod majstora,najbolje ovlašćenog EUROSUMAR i platim šta treba i.
P.S
(nije sramota biti sirotinja-nemati para,već imati nezakonito stečene novce+pa još škrtariti na tim istim sumnjivim parama.....i sl.) Ja priznajem da sam,SMO majka i ja ostali u dugovima do guše i da smo naglo od VEČ postojećih
finansijskih problema,spali na .....još težu i komplikvaniju novčanu situaciju
Eto,tako mi se vraća,što sam UVEK pomagao i poznatom i nepoznatom,u bilo koje doba dana ili noći-na mene je uvek moglo da se računa da ću da pomognem,kada sam položio vozački 1995,ja sam ,GODINU DANA sa stojadinom(to smo jedino imali dok se nije raspao skroz)"patrolirao Beogradom noću i danju,alio uglavnom noću,sa svim alatom koji imam i opremom,kablovima,sijalicama,sprejevima,sajlama,krutom rudom,5 litara goriva u gepeku,-da bih POMOGAO ako vidim da je neko u problemu sa kolima a nema ko da pomogne,1995-mobilni još nisu svakodnevnica,pa čak i da prevezem do kuće ako je neophodno ili da iziravam hitnu-ne da bi uzeo pare ili kontakt pa da se posle pozovem na uslugu,nego jer sam ŽELEO da pomažem ljudima koji su u problemu,ako to iole mogu-.
Vidim kako mi se vraća..............(ne pišem ovo vama forumaši,već uopšteno,jer mi je dozlogrdilo sve)
(i sam imam problema sa kučmom i desnom nogom,pisao sam)
,dakle dok je radio,tako sam ga koristio,a da ulažem ozbiljan novac na popravku neregistrovanog auta koji i dok je išao ne vredi skoro ništa(propale sajtne,pod pun rupa.....rđa ispod,...da je registrovan,da je u Ispravnom stanju(sem ovog kvara),da može da se sa njim vozi po gradu,putu,međugradski-pa da kažem da vredi odvojiti od usta i dati na opravku čega god treba,ovako ,nešto što je već otpisano za otpad,evo,lik mi nudi 100€vra za ceo auto-takav u kakvom je sad stanju,emi više znače 4 točka i da u zatvorenom imam grejanje po kijametu -
ako je nešto HITNO-za BOLNICU,HITNU POMOĆ-koja NIJE HTELA DA DOĐE KAD MI JE OTAC UMIRAO DRUGOG NA 3.JUNa 2019.-kada je u 02:20ispustio dušu.
(Pozvao sam ih i MOLIO da dođu 2. Juna.2019 od 18 Časova,pa svako malo i oni samo"dajte mu supicu i nek odmara-JA VRIŠTIM KAKO SVE TEŽE DIŠE I DA DOĐU HITNO HITNO HITNO,ALI ...uz IDIOTSKE "savete"-došli su neki neuki klinci-Doktorka od oko 20+ godina i dva krupna tehničara opet neki tako oko 20 godina,i samo su posle ČITAVIH 5 MINUTA izjavili saučešče-a BIO JE ŽIV kad su došli-nit kiseonik,nit adrenalinska inekcija,nik defibrilator-ništa,samo su ga ona dva bildera sa kreveta maltene BACILA na pod da je lupilo JAKO i od TOG TRENA od više nije davao znake života-izvinjavam se na ovoj dužoj Digresiji,ali da sam tada imao ispravan i pokretan auto ja bih ga odvezao do URGENTNOG CENTRA,ovako smo bolestan ja(kičma,noga,problemi sa srčanim mišićem...),a majka ne znam šta je na njoj još uopšte u redu,-smo ostali bez ozbiljnih prihoda jer živimo u stanu koji je sa očevim primanjima mogao da se "plaća"-infostan,telefon,kablovska,struja,krediti,...dugovi....ovako nam dve i po godine prete da će nas isterati na ulicu jer NEMAMO da platimo SVE TE DUGOVE I POTRAŽIVANJA-koja su ENORMNO VELIKA....
Eto sad sam "otvorio i pokazao na sto sve moje karte"-i da računam svaki dinar,to jest majka i ja.
Ostalo su sve pozajmice kojima je došao kraj.
ZATO sam HTEO da mi se pomogne kako da sam popravim / otklonim ovaj kvar i imam u rezervi ,za ne daj Bože-već sam prošao tu situaciju sa pokojnim ocem,a ne da bih se bahatio jer me mrzi da se vozim gradskim,a za kola imam para da ga nosim kod majstora -pa nek košta šta košta ,samo da se popravi.
A NIJE tako,niti je registrovan,niti vredi,niti imamo para,ali znači imati ,posebno u ovim okolnostima,ispred zgrade auto koji može da preveze do urgentnog ili bolnice,kad državne služe(po pravilu)ZAKAŽU,lako ću posle da se sudim sa njima-za ove što su mi Tvrdim ,dokrajčili oca,je skupljena sva dokumentacija i spremna je JAKA tužba protiv istih-neće mi vratiti matorog,ali ima da plate....kako god,,,,
Zato mi je trebalo pomoći kako da pokušam DIY-(uradi sam) ,da otklonim kvar! NE jer sam škrt/pa neću da platim prvo šlep,pa majstora,pa ko zna još šta ,pored onog što je zaista razlog pomenutog kvara,nego NEMAM,naj lakše je ,kao što moje komšije to rade,samo oteraju kod ovlašćenog servisera-plate koliko god i sve ok,parking na kod moje zgrade na Dunavskom keju na dorćolu gde živim,-izgleda kao vozni park vlade srbije/poslaničkih automobila sa blinkerima/zatamnjena stakla(stvarno ih ima baš takvih),Audi Q..5,6,7,8.....BMW X4,X5,X6,X++,tri opel corse,dve dacie,
i jedan KEC-101 zastava......i ovo moje-čega ne bi ni bilo kupljeno 2001 da nije tada prodata kuća moje babe,eto morao sam da napišem koja je moja priča da bi bilo jasnije zašto lepo ne odšlepujem kod majstora,najbolje ovlašćenog EUROSUMAR i platim šta treba i.
P.S
(nije sramota biti sirotinja-nemati para,već imati nezakonito stečene novce+pa još škrtariti na tim istim sumnjivim parama.....i sl.) Ja priznajem da sam,SMO majka i ja ostali u dugovima do guše i da smo naglo od VEČ postojećih
finansijskih problema,spali na .....još težu i komplikvaniju novčanu situaciju

Vidim kako mi se vraća..............(ne pišem ovo vama forumaši,već uopšteno,jer mi je dozlogrdilo sve)

"Dal obrijane il s´frizurom-plaše me njihove vaši,još ako nisu naši-to me Dodatno plaši"- Bora čorba
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Pošto sam pomenut- odgovorio putem PP na upit, dao procenu šta je minimalno potrebno uraditi i ponudio da dodjem i obavim pregled a što nije odgovaralo pa je time odbijena ponuda, uz sugestiju da potraži nekog bližeg datoj lokaciji jer se daljinski ne može rešiti.
I nije pomenuto do sada da je auto neregistrovan iako je to bitna informacija jer bi svakako auto morao da se i u vožnji prati uz snimanje parametara.
Minimalana ulaganja su neminovna da bi se osposobio auto nakon zastoja u održavanju, prosto je tako sa svakim autom.
I nije pomenuto do sada da je auto neregistrovan iako je to bitna informacija jer bi svakako auto morao da se i u vožnji prati uz snimanje parametara.
Minimalana ulaganja su neminovna da bi se osposobio auto nakon zastoja u održavanju, prosto je tako sa svakim autom.
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Neću javno da kopiram tvoje pp meni na foruku,ali si ponudio par opcija sa cenovnikom,u kojem je poslednja opcija bila da se za toliko i toliko novca samo dijagnostikujeŠ kvar ,pa da ja sam dalje rešavam-ako tako hoću,to si napisao kao poslednju opciju koju nudiš i koja najmanje košta a što mene i najviše zanima-šta je zapravo problem u kodovima.ljubitelj napisao: 31 Jan 2022, 15:52 Pošto sam pomenut- odgovorio putem PP na upit, dao procenu šta je minimalno potrebno uraditi i ponudio da dodjem i obavim pregled a što nije odgovaralo pa je time odbijena ponuda, uz sugestiju da potraži nekog bližeg datoj lokaciji jer se daljinski ne može rešiti.
I nije pomenuto do sada da je auto neregistrovan iako je to bitna informacija jer bi svakako auto morao da se i u vožnji prati uz snimanje parametara.
Minimalana ulaganja su neminovna da bi se osposobio auto nakon zastoja u održavanju, prosto je tako sa svakim autom.
Sad ispada da ti nisi spominjao tu opciju -na koju sam ti ja napisao moj broj telefona i podatke,da bi me TO što si kao poslednje napisao ,zanimalo,još ja čekao tvoj poziv,a sad pišeš javno na forumu "kako sam ti u pp napisao da me nezanimaju tvoje ponude/opcije"??? Ili izmišljam...e moj majstore....

"Dal obrijane il s´frizurom-plaše me njihove vaši,još ako nisu naši-to me Dodatno plaši"- Bora čorba
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Netačno, srećom postoji pisani trag šta je precizno napisano upravo radi ovakvih situacija. I bolje je što nisi prihvatio ponudu koliko vidim iz svega, i za tebe a i za mene.opcija bila da se za toliko i toliko novca samo dijagnostikujeŠ kvar ,pa da ja sam dalje rešavam-ako tako hoću
ps. Neverovatno je šta neko očekuje da dobije kao protivrednost za 10 eura.
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Ljubitelj cepa kao ovlašćeni servis. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Nemate vi pojma koliko cepa ovlašćeni, još se pušim od nove godine.
Re: Suzuki Swift 1.3 2001 - Neće da upali
Neću celu tvoju privatnu poruku da objavljujem-samo kraj,moram,jer pričaš o nekih 10 eura?!?ljubitelj napisao: 02 Feb 2022, 10:15Netačno, srećom postoji pisani trag šta je precizno napisano upravo radi ovakvih situacija. I bolje je što nisi prihvatio ponudu koliko vidim iz svega, i za tebe a i za mene.opcija bila da se za toliko i toliko novca samo dijagnostikujeŠ kvar ,pa da ja sam dalje rešavam-ako tako hoću
ps. Neverovatno je šta neko očekuje da dobije kao protivrednost za 10 eura.
"ps. Ako smatrate da je dovoljno da se dijagnostikom očitaju greške i da dalje možete sami da rešavate onda je 2.500 dinara iznos intervencije što mislim da je sasvim korektno i svakome prihvatljivo."-Jel nisi ovo napisao na kraju poruke?-na šta sam ja odgovorio da bi ja sa tom SAMO dijagnozom-pa da sam vidim dalje. Nikakvih tu 10€ nema niti bilo šta slično.....
"Dal obrijane il s´frizurom-plaše me njihove vaši,još ako nisu naši-to me Dodatno plaši"- Bora čorba