Ajde da probam da pomognem.
Prvo, otac sam dvoje dece. sadašnji auto sam kupovao dok su deca bila u planu, pa sam hteo astru G karavan, na kraju kupio Civic. Jeste da Civic nije tipičan predstavnik C segmenta po pitanju prostora ali hatch C segmenta završava posao bez problema. Tu ti je bitniji odabir kolica sutra kad dođe vreme nego odabir auta. Svakako pre hatch ili karavan nego sedan iz mog ugla, dok sedan traži malo više kompromisa.
Od onih modela koje si ti nabrojao jedino Focusa nisam imao na testu. Vozio sam ga u benzinskoj i dizel varijanti na Navaku i znam kakve su mu vozne karakteristike ali nisam imao prilike za detaljniji test. Ne bih ga izbacio na prvu, ali na drugu već bih. Prelep je auto, posebno karavan ali na tome se i završava. Ne vidim da je nešto prebogat opremom, taj 1.0 125KS ispunjava većinu zahteva ali je osnovna motorizacija i ne uliva mi poverenje. O prodaji i servisnoj podršci u Srbiji ne bih puno trošio reči, proguglaj malo.
Megane GrandCoupé ili mali Talisman, kako javolim da ga zovem.
https://www.garaza.rs/garaza-test-renau ... y-dci-110/
Vozi ga
@podvarak pa možda može pa napiše koju reč. Po meni odličan, prostran, udoban, lepo opemljen, a najbolji deo auta je motor TCe 140 koji sam vozio u Meganu.
https://www.garaza.rs/garaza-test-renau ... -tce-bose/
Nije šampion po pitanju mesta na zadnjoj klupi, ali nije ni tako loš. Reklo bi e u proseku klase. Problematičan je i otvor prtljažnika za gabaritne stvari, ali je zato otrljažnik ogroman. Opet paziš kakva kolica kupuješ. Sa druge strane prednost velika prodajna i servisna meža, povoljno održavanje.
Corollu sam vozio u obe verzije:
sedan
https://www.garaza.rs/garaza-test-toyot ... 1-2-sport/
karavan
https://www.garaza.rs/garaza-test-toyot ... 1-2-sport/
Pošto retenduješ na karavan, a i meni je lično draža ta verzija, evo nekih zapažanja. Motor je relativno nov pa ćemo tek videti kako će se pokazati. Ja bih kod Toyote uvek radije išao na hibrid ali ako je nedostižno neće te ni ovaj mali turbak razačarati. Ima vrlo pristojne performanse, tri režima vožnje, a nije ni veliki potrošač. Manuelni menjač je odličan. Nisam upoređivao pakete opreme ali standardno Toyota dolazi veoma dobro opremljena već u baznom paketu opreme te mislim da Toyota za nijansu vodi ispred ovih ostalih konkurenata koje si odabrao. Iz mog ugla pruža udobnu i sigurnu vožnju, a po voznim karakteristikama negde je u sredini. Meni lično je mana skroman izgled multimedije, mada ima sve neophodne opcije.
Mazda, ah ta Mazda.
Hatchback sa onovnim 2.0 agregatom od 122KS
https://www.garaza.rs/garaza-test-mazda ... g122-plus/
Sedan sa jačom verzijom od 180KS
https://www.garaza.rs/garaza-test-mazda ... x-gt-plus/
Prvo i prvo, taj osnovni motor od 122KS se lepše vozi od ovog jačeg i zaista je izvanredan motor. Mazdu vozi pr članova pa možda
@DukeNS može da kaže koju reč više. Ako izuzmemo Focusa, za kojeg kažem nisam imao prilike za detaljniji test, Mazda se od ove trojke najbolje vozi. Auto je pritom stvarno prelep i nekako bi, meni lično, od svih nabrojanih pričinio najviše zadovoljstva ako stavimo po strani potrebe. Ipak treba da ga gledaš i uživaš u njemu duži niz godina. U kabini je nešto komfornija od ostalih ali je zato prtljažnik najmanji sa samo 350 litara u hatchback izvedbi dok sedan ima 100 litara više i u tom smislu je bolji izbor.
Ponuđena Octavia 1.5 je verovatno najpametniji izbor, u smislu da ispunjava sve potrebe, ako se može dosegnuti. Megane je verovatno najoptimalniji izbor, A ako se kupuje srcem onda Mazda ili možda Toyota zbog karavana.