Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od ljubitelj »

H4wkeye napisao: 15 Feb 2022, 00:22 Fiesta je 1.25, 75ks. Ovaj Citroen je 1.6 i 112 ili 92ks.
To su snage pri maximalnoj brzini, znatno manje snage razvija motor pri tih 120km/h tj pri tim obrtajima.
I bez poznavanja podataka o motoru i računanja cenim da Fiesta pri 3300 obrtaja ima reda 35-40KS snage, sa manje obrtaja ima i manje snage pa ne bi mogla da savlada otpore kretanja (sa recimo 2500 obrtaja) i ne bi mogla da dostigne 120km/h i još ubrzava kada bi imala isti prenos kao Citroen.

Sa druge strane Citroen ima em motor veće kubikaže em je turbo motor, daleko elastičniji.
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9402
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od OMP »

ima oznaka na staklima....

Slika
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od H4wkeye »

ljubitelj napisao:
H4wkeye napisao: 15 Feb 2022, 00:22 Fiesta je 1.25, 75ks. Ovaj Citroen je 1.6 i 112 ili 92ks.
To su snage pri maximalnoj brzini, znatno manje snage razvija motor pri tih 120km/h tj pri tim obrtajima.
I bez poznavanja podataka o motoru i računanja cenim da Fiesta pri 3300 obrtaja ima reda 35-40KS snage, sa manje obrtaja ima i manje snage pa ne bi mogla da savlada otpore kretanja (sa recimo 2500 obrtaja) i ne bi mogla da dostigne 120km/h i još ubrzava kada bi imala isti prenos kao Citroen.

Sa druge strane Citroen ima em motor veće kubikaže em je turbo motor, daleko elastičniji.
Lepo objasnjeno, hvala.

@OMP Slika Obraticu paznju bas.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od maniaxxx »

C4 je inace vrlo tih, svakako tiši od fieste' tako da ne brini oko toga.
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od H4wkeye »

Odlicno. A kako funkcionise ovaj start stop sistem kod e-hdi modela? Nisam nikad vozio auto sa time pa nemam pojma. :D

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9402
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od OMP »

Na svakom stajanju kad izbacis iz brzine auto se gasi, cim pritisnes kvacilo motor upali... taj sistem koristi posebne akumulatore koji su duplo skuplji ako ne i vise od obicnih... sto se mene tice taj sistem je cista glupost.
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od H4wkeye »

Pa to i ja razmisljam. Koliko to arci sve delove kad stalno pali i gasi. Ja generalno drzim auto u brzini osim ako nije neki semafor sto dugo drzi svetlo.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13561
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od Grujic »

Ja sam ugasio preko dijagnostike, akumulator je bas osetno skuplji, meni duplo ispao.
Međutim, bez obzira na to što ne koristim start stop, moram da stavljam taj AGM akumulator da ne sjebem elektorniku, tako su mi rekli na više mesta.

Tako da ne računaj na gašenje + običan akumulator
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od H4wkeye »

Hvala. Da ga 'ebem onda, neka ga. Mozda i koristi nekad.

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od H4wkeye »

Drugar danas bio gledao neke C4, kaze dosta njih imaju tvrdo kvacilo. Sta to znaci? Da li je to normalno ili?

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Heineken
Reactions:
Postovi: 6433
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od Heineken »

Start stop sistem kod mene na Alfi je ugasen stalno. Odlicno su odradili to da kada ga jednom ugasim na dugme ne pali se prilikom sledeceg paljenja. Na F30 je to bas bzvz uradjeno, svaki put kad palim auto moram da ga gasim :ccc:

@H4wkeye

Kvacilo je potroseno najverovatnije
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9402
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od OMP »

pojam tvrdog kvacila je relativan
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od H4wkeye »

Pa kaze na jednom modelu je bilo meko bas a na ostalim tvrdo. A isti motor 1.6. I godista slicna, 2011-13

Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9402
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od OMP »

ok ako je uporedjivao sa par razlicitih samo pitanje koliko je to tvrdo i koliko jos moze da gura.
Korisnikov avatar
H4wkeye
Reactions:
Postovi: 8763
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)

Post od H4wkeye »

Znaci bolje je da bude mekanije?
Odgovori