Preko dijagnostike se to lako reši, ja sam sam uradio preko aplikacijeHeineken napisao: 16 Feb 2022, 18:08 Na F30 je to bas bzvz uradjeno, svaki put kad palim auto moram da ga gasim![]()
Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Nismo nikad ni probali, pre jedno dve godine kod Radulovica nam rekli da ne moze da se iskljuci preko dijagnostike 

Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Po mom shvatanju da.
Imali smo diskusiju o tome sa oprečnim mišljenjima, tvrdi kvačilo znači da je pohabano (prvo se haba lamela, pa redom ostalo) po mom iskustvu.
Da, kvačilo kada je mekano 99% očekivano je da potraje bar još 50,000km
Tvrdo, zamena uskoro.
To koliko je tvrdo / ili mekano se može izmeriti adekvatnim alatom i na osnovu te dijagnostike proceniti.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Hvala.
Obraticu i na to paznju.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
E da ne zboravim, na pedali može (ne uvek) da se oseti stanje plivajučeg.
Ako ima vibracija gotovo je sigurno plivajući tema jer dolazi do udara pokretnog u fiksni deo, znači opruge nisu u stanju da amortizuju sile.
Ako ima vibracija gotovo je sigurno plivajući tema jer dolazi do udara pokretnog u fiksni deo, znači opruge nisu u stanju da amortizuju sile.
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Ja na novom rapidu, mislim da je bio 1.6 dizel, sa 0 km, davne 2016 ili 17 osetio vibracije kad pipnem kvacilo. Pretpostavljam da ima i do razlicitih proizvodjaca.
U svakom slucaju, kupovina polovnjaka jeste dosta i sreca, nemoj samo da se previse udubis u detalje, nikad ga neces uzeti
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
U svakom slucaju, kupovina polovnjaka jeste dosta i sreca, nemoj samo da se previse udubis u detalje, nikad ga neces uzeti

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Ta tvrdoca kvacila je vrlo subjektivna i teska stvar za procenu ovako kroz pricu. Na licu mesta bi neko iskusniji mogao da zna sta je ok tvrdoca a sta tvrdo kvacilo koje je lose.
Oba moja c4 su imala tvrdje kvacilo u odnosu na pezo 307 koji sam tad vozio firmin i jedan koji sam imao za prodaju. Na prvom c4 sam skidao menjac zbog zamene druk lagera i poluge koja ga gura i majstor je tad pregledao komplet kvacilo i kaze da je bilo ok, korpa dobra, lamela nije potrosena jer kad sam vec skidao bio sam spreman da sve menjam ali smo konstatovali da nema potrebe bacati pare. Takodje sam mislio da tvrdoca nije mozda poticala od te poluge koja je kod ovih modela mana i hoce da se iskrivi ali kad smo stavili novu polugu i druk nista se nije promenilo u tvdoci kvacila, tako da sam prihvatio to kao normalnu tvrdocu a takodje jos jedan c4 koji sam probao u to neko vreme bas zbog uporedjivanja imao je isto kvacilo kao i moja dva. Alfe koje god sam vozio su imale tvrdja kvacila, mada tvrdoca kvacila kod njih se neretko resava i samo podmazivanjem osovine poluge koja gura cilindar na menjacu.
Skoro svaki menjac u voznji prenosi vibracije na pedalu kvacila zavisno od situacije...navodno zamajac moze da se oseti ako se auto drzi na 2000rpm u leru pa se kao tu nesto oseca na vibracijama ali sve i d ase nesto oseti to su tek poceci nacetog zamajca koji moze jos iha da tera, zamajac kad je za zamenu tu su jasni simptomi, nema mnogo dileme, lupka, mlje, zvecka, oseca se pri gasenju i paljenju, u voznji.
Oba moja c4 su imala tvrdje kvacilo u odnosu na pezo 307 koji sam tad vozio firmin i jedan koji sam imao za prodaju. Na prvom c4 sam skidao menjac zbog zamene druk lagera i poluge koja ga gura i majstor je tad pregledao komplet kvacilo i kaze da je bilo ok, korpa dobra, lamela nije potrosena jer kad sam vec skidao bio sam spreman da sve menjam ali smo konstatovali da nema potrebe bacati pare. Takodje sam mislio da tvrdoca nije mozda poticala od te poluge koja je kod ovih modela mana i hoce da se iskrivi ali kad smo stavili novu polugu i druk nista se nije promenilo u tvdoci kvacila, tako da sam prihvatio to kao normalnu tvrdocu a takodje jos jedan c4 koji sam probao u to neko vreme bas zbog uporedjivanja imao je isto kvacilo kao i moja dva. Alfe koje god sam vozio su imale tvrdja kvacila, mada tvrdoca kvacila kod njih se neretko resava i samo podmazivanjem osovine poluge koja gura cilindar na menjacu.
Skoro svaki menjac u voznji prenosi vibracije na pedalu kvacila zavisno od situacije...navodno zamajac moze da se oseti ako se auto drzi na 2000rpm u leru pa se kao tu nesto oseca na vibracijama ali sve i d ase nesto oseti to su tek poceci nacetog zamajca koji moze jos iha da tera, zamajac kad je za zamenu tu su jasni simptomi, nema mnogo dileme, lupka, mlje, zvecka, oseca se pri gasenju i paljenju, u voznji.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
To si u pravu. Ne mozes bas sve do detalja da iscackas.lami napisao:Ja na novom rapidu, mislim da je bio 1.6 dizel, sa 0 km, davne 2016 ili 17 osetio vibracije kad pipnem kvacilo. Pretpostavljam da ima i do razlicitih proizvodjaca.
U svakom slucaju, kupovina polovnjaka jeste dosta i sreca, nemoj samo da se previse udubis u detalje, nikad ga neces uzeti
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
@ljubitelj To su mi spomenuli isto te vibracije. Kaze na jednom C4 kad se ugasi kao da zaskripi nesto. Da l je to zamajac ili drugo nesto? Nije kais. Kao metal.
@OMP

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Kod mene je bilo malo tvrdje i cuo se zamajac kada je hladno na prvom paljenju. Tako sam presao 30k km. Kada je majstor skinuo menjac da zameni set kvacila sa zamajcem rekao mi je da sam mogao ladno da vozim jos tako. Ne opterecuj se ako je malo tvrdje ionako je to sve potrosni deo
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Možda taj Rapid ne koristi plivajući već fiksni zamajac?
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Ne bih znao, ja sam mislio da svi noviji turbo dizeli koriste plivajuci, ali da ne kvarimo temu kolegi.
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
Super. Svakako mi rekose da nije skupo nesto da se i zameni kvacilo.Heineken napisao:Kod mene je bilo malo tvrdje i cuo se zamajac kada je hladno na prvom paljenju. Tako sam presao 30k km. Kada je majstor skinuo menjac da zameni set kvacila sa zamajcem rekao mi je da sam mogao ladno da vozim jos tako. Ne opterecuj se ako je malo tvrdje ionako je to sve potrosni deo
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
pa dobro sam set kvacila je 100tinak evra kao i za vecinu kola sad ne znam zamajac koliko je, za stari c4 mislim da je bio oko 300-350e kad sam se ja raspitivao pre 2-3 god, kontam da za 500e moze da se zavrsi sve
- AleksandarAca
- Postovi: 1095
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI R-Line 4Motion, VW ID.3 Pro Performance
- Lokacija: Beograd
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
I da napomenem verzija 92ks i 5 brzina nema plivajuci 
Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Re: Citroen C4 2011-13 1.6 HDI (ili e-HDI)
kao i stari sa 90 konja