2018 BMW Serija 3 (G20)
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Kad vec pomenuh M3 i M4 (Competition MxDrive) - razlika u motoru i menjacu je manja izmedju njih i M340i (Sport Plus) u odnosu na razliku izmedju M340i i 330i. To ne vazi i za sve ostalo. Skoro sasvim drugi automobili. Brutalne masine. Ali, "kadice" za svakodnevnu voznju bi bile teski mazohizam. A bogami - i vesanje, pogotovo na nasim putevima.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Ivan
- Postovi: 9885
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Menjac je identican zf8 u 30i i m340i, hardverski ista verzija, osnovna koja je ogranicena na 500NM.
Tako da je razlika izmedju m3 i 340 u menjacu, a izmedju 340 i 330 nije
Razlika u motoru izmedju m3 i 340 je takodje ogromna, drugaciji precnik i hod klipova, biturbo vs turbo itd.
136ks i 200NM.
Kum je vozio m3 na navaku, a alvirovic jr je objasnjavao silne razlike koje cine m3.
Tako da je razlika izmedju m3 i 340 u menjacu, a izmedju 340 i 330 nije
Razlika u motoru izmedju m3 i 340 je takodje ogromna, drugaciji precnik i hod klipova, biturbo vs turbo itd.
136ks i 200NM.
Kum je vozio m3 na navaku, a alvirovic jr je objasnjavao silne razlike koje cine m3.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
@delija
Isao si na ovaj sad navakov event de su se vozili svi m automobili? Kakvi su utisci, jel vredi otici?
Isao si na ovaj sad navakov event de su se vozili svi m automobili? Kakvi su utisci, jel vredi otici?
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ovde nije vozio "moj kum", nego ja
Prica Alvirko svima (pa i meni) to isto da pohvali svoju "ergelu" M-ova i opravda zasto aktuelni M nema krsteni DCT, vec "sirotinjski" ZF 8HP - a i ne mora on to da prica, jer koga god zanima bilo sta od toga moze i sam da procita.
Vozio sam sve pomenute varijante i to ne jednom, tako da znam dobro o cemu pricam. Naravno da je veca razlika izmedju I6 i I4, nego u dve verzije I6 - iako je i tu velika. Nije 200 Nm, vec 150. Uostalom, probaj i sam, pa izvesti.
Prica Alvirko svima (pa i meni) to isto da pohvali svoju "ergelu" M-ova i opravda zasto aktuelni M nema krsteni DCT, vec "sirotinjski" ZF 8HP - a i ne mora on to da prica, jer koga god zanima bilo sta od toga moze i sam da procita.
Vozio sam sve pomenute varijante i to ne jednom, tako da znam dobro o cemu pricam. Naravno da je veca razlika izmedju I6 i I4, nego u dve verzije I6 - iako je i tu velika. Nije 200 Nm, vec 150. Uostalom, probaj i sam, pa izvesti.
Poslednja izmena od Delija u 02 Apr 2022, 19:38, izmenjeno 2 puta ukupno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Iskreno, u prethodnim prilikama je bilo bolje. Sad je zbrzan deo na stazi. Prosli out, recimo, se vozilo i duze i vise automobila. Bilo je M4, M5, X3 M, X4 M, M340i, M850i. Sada samo M3 i M4.
Pored toga drag izmedju M4 i iX (smor) i voznja Mini-ja. BTW, Cooper S je mnogo dobar autic
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 52
- Pridružio se: 01 Jan 2018, 21:48
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Samo si omanuo za menjac, kocnice, a i za vesanje nigde nisam nasao da je drugacije u odnosu 330i vs m340iDelija je napisao: ↑02 Apr 2022, 19:24Ovde nije vozio "moj kum", nego ja
Prica Alvirko svima (pa i meni) to isto da pohvali svoju "ergelu" M-ova i opravda zasto aktuelni M nema krsteni DCT, vec "sirotinjski" ZF 8HP - a i ne mora on to da prica, jer koga god zanima bilo sta od toga moze i sam da procita.
Vozio sam sve pomenute varijante i to ne jednom, tako da znam dobro o cemu pricam. Naravno da je veca razlika izmedju I6 i I4, nego u dve verzije I6 - iako je i tu velika. Nije 200 Nm, vec 150. Uostalom, probaj i sam, pa izvesti.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nista nisam "omanuo".
Sve navedeno se znacajno razlikuje. Menjac osetno brze i reaguje i salta, vesanje je osetno tvrdje i bolje drzi u krivinama - pogotovo u Sport modu, upravljanje je totalno drugacije (M340i ima modifikovano upravljanje iz F30), kocnice mozda i jesu iste velicine u nekoj varijanti (koju ne vidim zasto bi bilo koji kupac M340i zadrzao), ali se i tada vrlo razlicito ponasaju.
To sto bi ti voleo da nema razlika je tvoj problem.
Prestani da poredis automobile citajuci forume, pa ces mozda posle 5+ godina otkad "kupujes" svoj BMW mozda i stvarno kupiti neki. Za pocetak, sedni za volan bar jednog.
Sve navedeno se znacajno razlikuje. Menjac osetno brze i reaguje i salta, vesanje je osetno tvrdje i bolje drzi u krivinama - pogotovo u Sport modu, upravljanje je totalno drugacije (M340i ima modifikovano upravljanje iz F30), kocnice mozda i jesu iste velicine u nekoj varijanti (koju ne vidim zasto bi bilo koji kupac M340i zadrzao), ali se i tada vrlo razlicito ponasaju.
To sto bi ti voleo da nema razlika je tvoj problem.
Prestani da poredis automobile citajuci forume, pa ces mozda posle 5+ godina otkad "kupujes" svoj BMW mozda i stvarno kupiti neki. Za pocetak, sedni za volan bar jednog.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 52
- Pridružio se: 01 Jan 2018, 21:48
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Kako se uvek osetis prozvanim . Pokazao si mi svoje kocnice koje su naravno drugacije jer su doplacene vece i kazes da poredim sa obicnim 330i gde je razlika ocigledna.Delija je napisao: ↑02 Apr 2022, 20:45Nista nisam "omanuo".
Sve navedeno se znacajno razlikuje. Menjac osetno brze reaguje, vesanje je osetno tvrdje, upravljanje je totakno drugacije (M340i ima modifikovano upravljanje iz F30), kocnice mozda jesu iste velicine u nekoj varijanti, ali se i tada vrlo razlicito ponasaju.
To sto bi ti voleo da se ne razlikuje je tvoj problem.
Prestani da poredis automobile citajuci forume, pa ces mozda posle 5+ godina otkad "kupujes" svoj BMW mozda i stvarno kupiti neki. Za pocetak, sedni za volan bar jednog.
Ovde mi savetujes da ne poredim automobile citajuci forume , a u prethodnom postu kazes da Alvirorovic koji vozi svaki M model“ da ne mora on to da prica, jer koga god zanima bilo sta od toga moze i sam da procita.”
Jel sad da citam ako me zanimaju razlike kako si rekao ili da ne citam forume ili samo da citam M modelu.
Uvek je cistokrvni M potpuno drugaciji auto od “civilnih” m sport modela cak i M performance modela sa potpuno drugim motorom vesanjem i ponasanjem automobila. To mozes da cujes od svakoga ko je probao m i poredio sa m340i
Inace vozio sam i 330i i m340i ne na stazi i nisam ptimetio razlike , naravno nisam toliki ekspert i ne znam ni da li bih primetio razlike.
Da rezimiram m340i je nesumunjivo bolji auto od 330i , to bih rekao i da imam i 330i , samo nisam siguran da se u svemu razlikuje niti sam igde nasao podatak.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Za ovo ti ne verujem ni pod razno.JohnMcClane je napisao: ↑02 Apr 2022, 21:07Inace vozio sam i 330i i m340i ne na stazi i nisam ptimetio razlike , naravno nisam toliki ekspert i ne znam ni da li bih primetio razlike.
Nema trika da bi tako nesto napisao iko ko je vozio ova dva auta ikada u zivotu, a da ne pricamo o stazi. Nema nikakve diskusije oko toga.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 52
- Pridružio se: 01 Jan 2018, 21:48
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nema razloga da lazem niti sam u fazonu da hvalim svoje , nisam stigao da iskomentarisem” tvoju opasku “ti bi voleo da je sve isto”, kao sto rekoh ponovio sam u dva navrata da je m340i bolji auto, ali imas malo nadmen stav “ ja sam najpametniji”Delija je napisao: ↑02 Apr 2022, 21:57Za ovo ti ne verujem ni pod razno.JohnMcClane je napisao: ↑02 Apr 2022, 21:07Inace vozio sam i 330i i m340i ne na stazi i nisam ptimetio razlike , naravno nisam toliki ekspert i ne znam ni da li bih primetio razlike.
Nema trika da bi tako nesto napisao iko ko je vozio ova dva auta ikada u zivotu, a da ne pricamo o stazi. Nema nikakve diskusije oko toga.
Pricao sam sa drugarom koji isto vozi m340i i on je isto rekao da se razlikuje to sto si nabrojao.
Eto toliko da ne bi preraslo u klinacku forumasku raspravu.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Da zavrsimo besmislenu diskusiju...
Razlika izmedju automobila u globalu je, naravno, mnogo veca izmedju M3/M4 i M340i, nego izmedju M340i i 330i. M je, kao sto sam vec napisao - skoro sasvim drugi auto.
Bukvalno jedino mesto gde je razlika manja izmedju M3/M4 i M340i u odnosu na razliku izmedju M340i i 330i je motor i to se vrlo lako moze videti iz svih merenja performansi. I to ne zato sto u prvom slucaju razlika nije velika - jeste VRLO velika, ali je ova druga razlika jos veca.
Samo zbog toga sam uopste pomenuo M3/M4 - inace ih uopste ne bih stavljao u istu recenicu. Nikad mi nije palo na pamet da se lozim da vozim nesto sto i lici na pravi M - jer i ne lici.
Ono sto je takodje cinjenica je da je kod nas cena M340i u odnosu na 330i sjajna i mnogo manja od razlike izmedju tih automobila - a ta razlika nije samo u motoru, iako je tu ubedljivo najveca.
Razlika izmedju automobila u globalu je, naravno, mnogo veca izmedju M3/M4 i M340i, nego izmedju M340i i 330i. M je, kao sto sam vec napisao - skoro sasvim drugi auto.
Bukvalno jedino mesto gde je razlika manja izmedju M3/M4 i M340i u odnosu na razliku izmedju M340i i 330i je motor i to se vrlo lako moze videti iz svih merenja performansi. I to ne zato sto u prvom slucaju razlika nije velika - jeste VRLO velika, ali je ova druga razlika jos veca.
Samo zbog toga sam uopste pomenuo M3/M4 - inace ih uopste ne bih stavljao u istu recenicu. Nikad mi nije palo na pamet da se lozim da vozim nesto sto i lici na pravi M - jer i ne lici.
Ono sto je takodje cinjenica je da je kod nas cena M340i u odnosu na 330i sjajna i mnogo manja od razlike izmedju tih automobila - a ta razlika nije samo u motoru, iako je tu ubedljivo najveca.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 52
- Pridružio se: 01 Jan 2018, 21:48
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Evo nekih medjuubrzanja gde je razlika za nijansu veca izmedju m340i i m3 nego 330i vs m340Delija je napisao: ↑02 Apr 2022, 22:33Da zavrsimo besmislenu diskusiju...
Razlika izmedju automobila u globalu je, naravno, mnogo veca izmedju M3/M4 i M340i, nego izmedju M340i i 330i. M je, kao sto sam vec napisao - skoro sasvim drugi auto.
Bukvalno jedino mesto gde je razlika manja izmedju M3/M4 i M340i u odnosu na razliku izmedju M340i i 330i je motor i to se vrlo lako moze videti iz svih merenja performansi. I to ne zato sto u prvom slucaju razlika nije velika - jeste VRLO velika, ali je ova druga razlika jos veca.
Samo zbog toga sam uopste pomenuo M3/M4 - inace ih uopste ne bih stavljao u istu recenicu. Nikad mi nije palo na pamet da se lozim da vozim nesto sto i lici na pravi M - jer i ne lici.
Ono sto je takodje cinjenica je da je kod nas cena M340i u odnosu na 330i sjajna i mnogo manja od razlike izmedju tih automobila - a ta razlika nije samo u motoru, iako je tu ubedljivo najveca.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
1. Zasto minimalne vrednosti? To u 99.9% slucajeva nije tacno. Neke vrednosti se razlikuju i za vise od sekund u odnosu na prosecne - to bi bilo realno moguce samo ako se uslovi merenja znacajno razlikuju (vlazan kolovoz, gumena pista...). Zato se i gleda "duel" koji je koliko-toliko tacniji jer koristi prosecne vrednosti. Jos cemo o "tacnosti"...
2. Zasto samo medjuubrzanja - a ne i ubrzanja gde je 330i osetno slabjji?
https://zeperfs.com/en/duel8310-9098.htm
https://zeperfs.com/en/match8310-9098.htm
https://zeperfs.com/en/duel9126-8310.htm
https://zeperfs.com/en/match9126-8310.htm
3. Zasto RWD, a ne xDrive 330i? xDrive znacajno utice na medjuubrzanja.
https://zeperfs.com/en/duel7651-9098.htm
4. Ova merenja za M3 Competition su krajnje sumnjiva. Ispada da je 40-140 medjuubrzanje za ceo sekund bolje nego na M4 Competition, sto je teoretski nemoguce. To u glavu govori o "tacnosti" i prosecnih vrednosti merenja.
https://zeperfs.com/duel9126-9131.htm
5. Jos jednom o "tacnosti" merenja i informacija - ovde pise da je max izmerena brzina za M340i 306 km/h, a za 330i 275 km/h...
https://zeperfs.com/en/match8310-9098.htm
6. Poslednje, ali najbitnije - mani se glupog interneta, vec ti rekoh. Sedni u glupe automobile i vozi ih. Nemoj da pitas mene privatnim porukama ili drugara ili nekog petog. Nije meni problem da ti odgovorim na svako pitanje, ali neke stvari ne mogu da se ispricaju - moras stvarno da probas, a ne na youtube-u
2. Zasto samo medjuubrzanja - a ne i ubrzanja gde je 330i osetno slabjji?
https://zeperfs.com/en/duel8310-9098.htm
https://zeperfs.com/en/match8310-9098.htm
https://zeperfs.com/en/duel9126-8310.htm
https://zeperfs.com/en/match9126-8310.htm
3. Zasto RWD, a ne xDrive 330i? xDrive znacajno utice na medjuubrzanja.
https://zeperfs.com/en/duel7651-9098.htm
4. Ova merenja za M3 Competition su krajnje sumnjiva. Ispada da je 40-140 medjuubrzanje za ceo sekund bolje nego na M4 Competition, sto je teoretski nemoguce. To u glavu govori o "tacnosti" i prosecnih vrednosti merenja.
https://zeperfs.com/duel9126-9131.htm
5. Jos jednom o "tacnosti" merenja i informacija - ovde pise da je max izmerena brzina za M340i 306 km/h, a za 330i 275 km/h...
https://zeperfs.com/en/match8310-9098.htm
6. Poslednje, ali najbitnije - mani se glupog interneta, vec ti rekoh. Sedni u glupe automobile i vozi ih. Nemoj da pitas mene privatnim porukama ili drugara ili nekog petog. Nije meni problem da ti odgovorim na svako pitanje, ali neke stvari ne mogu da se ispricaju - moras stvarno da probas, a ne na youtube-u
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 52
- Pridružio se: 01 Jan 2018, 21:48
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Zasto minimalne vrednosti?Pa zato sto se uzimaju najbolje vrednosti i proizvodjaci u specifikaciji navode minimalno izmereno ubrzanje od 0-100 a ne navode prosek od 10 pokusaja, na stranu da li moze to vreme da se postigne u realnim uslovima.
Uzeo sam poredjenja za ubrzanja gde se vidi razlike u motorima posto si rekao da je manja razlika m340 / m3 nego m340/330i.
Evo jos podataka sa drugog sajta koji meni deluje realniji
330i 330i Xdrive M340i xdrive M3 comp x drive Sto se tice “poslednjeg i najbitnijeg”
6. Poslednje, ali najbitnije - mani se glupog interneta, vec ti rekoh. Sedni u glupe automobile i vozi ih. Nemoj da pitas mene privatnim porukama ili drugara ili nekog petog. Nije meni problem da ti odgovorim na svako pitanje, ali neke stvari ne mogu da se ispricaju - moras stvarno da probas, a ne na youtube-u :
Ti sam visis na configuratoru i na forumima , i sam si se pozivao na zepfers kad si poredio 328 i 320d.
A naravno nije mi problem da pitam nego ko poseduje auto, ni tebe niti krijem to.
Jedan Mate Rimac je 2009 godine na forumima postavljao pitanja ne znajuci bas sve o elektrotehnici( iako je isao na takmicenja) da bi 4 godine kasnije napravio najbrzi elektricni superautomobil.
Da rezimiram , nisam ni strucnjak, ni profesionalni vozac …probao sam oba automobila, ali vrvr ne dovoljno dugo, i jos jednom ponavljam da ne pokusavam da izjednacim 330i i m340,samo su mi neke tvoje izjave sporne u odnosu m3/m340 .
Uzeo sam poredjenja za ubrzanja gde se vidi razlike u motorima posto si rekao da je manja razlika m340 / m3 nego m340/330i.
Evo jos podataka sa drugog sajta koji meni deluje realniji
330i 330i Xdrive M340i xdrive M3 comp x drive Sto se tice “poslednjeg i najbitnijeg”
6. Poslednje, ali najbitnije - mani se glupog interneta, vec ti rekoh. Sedni u glupe automobile i vozi ih. Nemoj da pitas mene privatnim porukama ili drugara ili nekog petog. Nije meni problem da ti odgovorim na svako pitanje, ali neke stvari ne mogu da se ispricaju - moras stvarno da probas, a ne na youtube-u :
Ti sam visis na configuratoru i na forumima , i sam si se pozivao na zepfers kad si poredio 328 i 320d.
A naravno nije mi problem da pitam nego ko poseduje auto, ni tebe niti krijem to.
Jedan Mate Rimac je 2009 godine na forumima postavljao pitanja ne znajuci bas sve o elektrotehnici( iako je isao na takmicenja) da bi 4 godine kasnije napravio najbrzi elektricni superautomobil.
Da rezimiram , nisam ni strucnjak, ni profesionalni vozac …probao sam oba automobila, ali vrvr ne dovoljno dugo, i jos jednom ponavljam da ne pokusavam da izjednacim 330i i m340,samo su mi neke tvoje izjave sporne u odnosu m3/m340 .
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Kod g21 koji zanima vecinu, ne mozes doplatiti za te kocnice i dodatni hladnjak koji dobijes uz to.Delija je napisao: ↑02 Apr 2022, 18:16Standard je LSD na M340i, tako da i to dodatno smanjuje razliku u ceni.
M Sport kocnice na 330i su manje nego standard na M340i, a na M340i za sitnu cifru mogu da se uzmu jos vece/jace, skoro identicne kao M Performance - nemaju perforacije. To sam, naravno, i uradio.
A da je to sto imas najbolje znamo vec od kad si kupio prvog bmw...