2018 BMW Serija 3 (G20)
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Mogu vece kocnice da se doplate za karavan, a cisto sumnjam da ovde vecinu zanima karavan m340i...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Te "najbolje" vrednosti nisu tacne ni pod razno - to je vrlo ocigledno. Dao sam ti i par dokaza gde se to vidi iz avionaJohnMcClane je napisao: ↑03 Apr 2022, 14:33Zasto minimalne vrednosti?Pa zato sto se uzimaju najbolje vrednosti i proizvodjaci u specifikaciji navode minimalno izmereno ubrzanje od 0-100 a ne navode prosek od 10 pokusaja, na stranu da li moze to vreme da se postigne u realnim uslovima.
Uzeo sam poredjenja za ubrzanja gde se vidi razlike u motorima posto si rekao da je manja razlika m340 / m3 nego m340/330i.
Evo jos podataka sa drugog sajta koji meni deluje realniji
330i
EF6BEB1E-0C7D-4558-A3B9-7D1FFD560D0B.png
330i Xdrive
E18A4404-D393-4492-BB88-D1334DC9E1AA.png
M340i xdrive
FE07ECB8-5DFB-4C0B-B671-81C7355B1FCC.png
M3 comp x drive
A0B7B170-A053-486B-B9E6-0F1FB4F8FCA2.png
Sto se tice “poslednjeg i najbitnijeg”
6. Poslednje, ali najbitnije - mani se glupog interneta, vec ti rekoh. Sedni u glupe automobile i vozi ih. Nemoj da pitas mene privatnim porukama ili drugara ili nekog petog. Nije meni problem da ti odgovorim na svako pitanje, ali neke stvari ne mogu da se ispricaju - moras stvarno da probas, a ne na youtube-u :
Ti sam visis na configuratoru i na forumima , i sam si se pozivao na zepfers kad si poredio 328 i 320d.
A naravno nije mi problem da pitam nego ko poseduje auto, ni tebe niti krijem to.
Jedan Mate Rimac je 2009 godine na forumima postavljao pitanja ne znajuci bas sve o elektrotehnici( iako je isao na takmicenja) da bi 4 godine kasnije napravio najbrzi elektricni superautomobil.
Da rezimiram , nisam ni strucnjak, ni profesionalni vozac …probao sam oba automobila, ali vrvr ne dovoljno dugo, i jos jednom ponavljam da ne pokusavam da izjednacim 330i i m340,samo su mi neke tvoje izjave sporne u odnosu m3/m340 .
Nisi uzeo sva poredjenja ni pod razno - totalno si izostavio ubrzanja od 0 i postavio samo medjuubrzanja. I to i dalje radis.
Ali cak i da gledamo i samo medjuubrzanja - i pored diskutabilne tacnosti podataka hajde da bacimo pogled i na "obicne" M3 i M4, a ne samo na ekstremne Competition varijante. Na zeperfs nema "obicnog" M3, tako da evo poredjenja sa "obicnim" M4, kao i medjusobnog M4 vs Competition. Skoro da je razlika na nivou razlike izmedju "obicnog" M4 i M340i. 80-120 vreme se razlikuje za samo 0.1s. Mislis da je ta vrednost tacna?
https://zeperfs.com/en/duel9131-9167.htm
https://zeperfs.com/en/duel9167-8310.htm
Sto se "internet informisanja" tice - "malecna" razlika izmedju nas je to sto sam ja 328-icu posedovao pune 4 godine, a M340i posedujem pune 2 godine, pa sam iz prve ruke radio sva poredjenja - i to gomilu puta. Licno. Ne kum, ne drugar, ne neko tamo sa nekog tamo foruma.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ma pusti Janeza. On je na ignore listi odavno
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
-
- Postovi: 52
- Pridružio se: 01 Jan 2018, 21:48
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ma svaka cast , ali ne posedujes 320d , 330i i m3/4 sa kojim si pravio/pravis poredjenje kada si se pozivao na internet, tada kao legitiman vid informisanja.
Ja ne posedujem ni jedan auto, ali mislim da je pravi M potpuno drugaciji auto i od m performance.
Da rezimiram I sa 330i si veoma brzo u prekrsaju, da ne pricam o m340 koji je overkill realno, i opet druga klasa sa motorom od 6 cilindara.
Ja ne posedujem ni jedan auto, ali mislim da je pravi M potpuno drugaciji auto i od m performance.
Da rezimiram I sa 330i si veoma brzo u prekrsaju, da ne pricam o m340 koji je overkill realno, i opet druga klasa sa motorom od 6 cilindara.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ovo je fenomenalno.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Imas, kao i za limo je 350e doplata u konfiguratoru, a kod nas verujem 500-600e, to vec Delija zna.
Ja sam vec rekao, 428i na 300ks leti, ali ne moze da se poredi sa c43, nema tog kidanja, te eksplozivnosti, sve se duplo slabije oseca.
Na visim brzinama je takodje razlika drasticna.
C43 menjac u comfortu je kao 428 u sportu, sport je vec nesto neprijatno, a sport+ je nemoguce voziti van otvorenog puta, skakuce kao jarac. Ta raspodela snage i sila kojom auto polece i daje utisak da ima 500kg manje je neuporediva sa 428i, cak i sa 300ks.
Verujem da je tako i sa 340i.
Necu da uporedjujem vesanje, jer c43 ima tvrdje vesanje i mislim da je tu najvise razlicit u odnosu na civilne verzija od m340i, koji bih rekao da je malo blazi.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Ja sam vec rekao, 428i na 300ks leti, ali ne moze da se poredi sa c43, nema tog kidanja, te eksplozivnosti, sve se duplo slabije oseca.
Na visim brzinama je takodje razlika drasticna.
C43 menjac u comfortu je kao 428 u sportu, sport je vec nesto neprijatno, a sport+ je nemoguce voziti van otvorenog puta, skakuce kao jarac. Ta raspodela snage i sila kojom auto polece i daje utisak da ima 500kg manje je neuporediva sa 428i, cak i sa 300ks.
Verujem da je tako i sa 340i.
Necu da uporedjujem vesanje, jer c43 ima tvrdje vesanje i mislim da je tu najvise razlicit u odnosu na civilne verzija od m340i, koji bih rekao da je malo blazi.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
M3 CS
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
M3 CS
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- speedy stikis
- Postovi: 2105
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nasta lice ovi tableti, meni je ovo odvratno
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
https://www.bmwblog.com/2022/05/17/phot ... -facelift/
Malo je bezveze sto i pre-LCI nema extended shadow paket, vec hrom okvir bubrega.
Malo je bezveze sto i pre-LCI nema extended shadow paket, vec hrom okvir bubrega.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3815
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Lepsi prednji kraj kod novog sve ostalo kod starog
Tablet boze sacuvaj, to je bar kod BMWa do sad bilo skladno uklopljeno.
Tablet boze sacuvaj, to je bar kod BMWa do sad bilo skladno uklopljeno.