Meni se čini da se ne može ništa. A zanimljivo, kako mi se čini, u komentarima ovo na Fejsu mahom žene pišu kako bi uradile nešto i osuđuju ovog s kamerom što nije nešto učinio, a muškarci konstatuju da nije mogao ništa.
Kapiram da žene misle kako bi nešto tu mogle pijanom liku nešto da objasne, a mi valjda iz iskustva znamo da od toga nema leba. Ovog neko mora da zaustavi, i to mora biti policija.
Dare4x4 napisao: 19 Mar 2022, 23:15
Šta raditi u ovakvoj situaciji? Dok objasniš policiji, pa dok krenu može da bude kasno.
Imao sam istu ovakuvu situaciju, pisao sam vec na spustu sa Fruske Gore. Isao je kilometrima ispred mene isto ovako. Zvao sam policiju, pa su mi kad sam zvao 192 diktirali broj koju stanicu da zovem. Uglavnom sva sreca u Irigu ga zaustavila patrola, mrtav pijan bio. Sreca nije bilo kolateralne stete.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Čak je i opomena za ljude da ne gledaju nikako u telefon dok voze. Sve je to super dok se ništa nenadano ne dešava, a onda ipak nekome izleti ovakav idiot.
Ala je taj tvoj specijalac, može pandur, može i on.
A broj 5 je posebno zanimljiv: i taj iz golfa, i ovaj s kamerom nepropisno idu pravo i seku one koji zaista jesu u traci za pravo koliko vidim. (Ako sam to dobro skontao?) I onda taj iz golfa zaustavlja lika u kombiju da se raspravlja. Beogradska džungla, ali i Novi Sad se sve više primiče Beogradu po tom pitanju.
Sve ćešće (jer se češće vozim takvim ulicama) primećujem da skoro niko ne hvata stranu, kada izlazi iz široke jednosmerne ulice. Dakle, ako ideš levo, stani levo... Još bolje, kada stanem levo, on me zaobilazi sa desne strane i hoće levo. OK, svakako ne može da mi se uvali, a neki se trude, ali mislim da ljudi uopšte ne rezonuju saobraćaj oko sebe.
Isto je i za izlazu iz Beo šoping centra. Od dve izlazne rampe, izlaz je dovoljno širok za dva vozila, sve do ulice, gde redovno stanu na sredinu, ili desno, ovi koji idu levo, kao šleper da motaju. U redu, bolja je preglednost, posebno u nekim ulicama, ali opet ...
Da li je samo samoživost, a znamo da slabo ko misli na druge, neukost, manjak mozga?
Druga sorta su oni koji su blizu semafora i znaju da će proći, pa se i ne trude nešto da krenu, iako su do pre dva minuta svirali drugima, jer oni jadni nisu stigli da prođu... Podsorta su oni koji dave ulicom, a onda ubrzaju kada vide trepćuće ili žuto, pa često prođu i kroz crveno. I opet ih posle stigneš, jer voze kao babe, samo ih semafor pomami ponekad.
--
Posebna tema su ovi što prošišaju kroz "pogrešnu" traku (za skretanje) i nastave pravo, ili kroz suprotan smer prošišaju kolonu i uvaljuju se na semaforu. Toga u kilometar imam na tri mesta i sve je češća pojava.
Verovatno i ovde ima* takvih, po nekoj statističkoj logici. Ako vas ima, može jedan odgovor na pitanje: Šta vam je u glavi u tom trenutku?
Zajebali ste šabane koji čekaju?
Ja sam veliki vozač?
Semafor je ionako glupo postavljen?
Samo se meni žuri?
*Nadam se da nema. Možda znate nekog, pa ga priupitajte.
Neki to rade skoro svako jutro, možda i svako, ali se samo ponekad u isto vreme nađemo na istom mestu.
Meni se redovno dešava da stanem biciklom u traci za levo, čekam zeleno za levo, a baje iza mene mi trube jer od mene ne mogu da nastave pravo (i budu prvi u koloni koja ide pravo). Onda se guraju i poneki prođu bukvalno na par centimetara od mene.
Kad idem kolima tuda, preticanje cele kolone je redovna pojava. Ranije je policija znala da zauzme poziciju svako jutro i samo ih slaže. Onda se ovi malo primire, policija prestane da dolazi i onda opet po starom. Trebaju kamere na svakih 50 metara i samo cepati sa kaznama. Uključujući zatvor (ne nanogicu) za višestruke ponavljače.
Ljudi se prilagodjavaju pravilima igre. Kada od grada napravis neuredjenu dzunglu javljaju se ti bazicni instinkti prezivljavanja, snalazljivijeg, jaceg, drskijeg.
Cim vi samo na forumu mozete da se zalite znaci da sistem ne funkcionise i kako stvari stoje bice jos gore.
Ja ako idem negde idem bajsom, samo ako moram sedam u auto, a kad sednem znam da u toj koloni od km njih bar 15 obavlja jos 10 taskova pored voznje i ne zelim da budem njihov talac.